سینما

آیا برد پیت در آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو بازی می کند؟

برد پیت احتمالاً در دهمین و شاید آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو حضور خواهد داشت. این دو پیش از این در حرام زاده های بی آبرو (Inglourious Basterds) و روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time… in Hollywood) با هم کار کرده بودند و حالا مذاکرات در حال انجام است تا سومین همکاری آن...

14 بهمن 1402

صدا های هولناکی که از عمیق ترین چاه دنیا ضبط شد؛ در اعماق زمین چه خبر است؟

در سال 1965 میلادی و در گرماگرم جنگ سرد میان بلوک های غرب و شرق، اتحاد جماهیر شوروی حفر عمیق ترین چاه دنیا را در شبه جزیره کولا شروع کرد. هدف رسیدن به عمق 15000 متری بود تا آنالیز گردد در این عمق از زمین چه خبر است.

20 تیر 1402

سریال لست آو آس یا بازی لست آو اس؛ کدام بهتر بود؟ (ده سال با لست آو آس)

10 سال پیش، در روز 14 ژوئن 2013 (24 خرداد 1392) بازی لست آو آس یا آخرین بازمانده از ما برای کنسول پلی استیشن 3 عرضه شد. اثری که در طول این سال ها به یکی از بازی های نمادین پلی استیشن تبدیل شده و روایت داستانی تحسین برانگیز و الهام بخشش چه بسا آن را به یکی از برترین...

27 خرداد 1402

تاریخ واقعی جن گیری؛ آنچه در فیلم ها نمی بینیم

جن گیری یک فعالیت واقعی و تصویب شده در کلیسای کاتولیک است که هنوز هم به شکلی تقریبا مشابه با گذشته انجام می گردد. (تصویر بالا یک دختر کلمبیایی را در میانۀ مراسم جن گیری در یک کلیسای خانگی نشان می دهد).

9 اردیبهشت 1402

مردانی که سایز کفششان 40 است عاشقان بهتری هستند!

در تحقیقی که در آن از 4،500 زن در خصوص شماره کفش برترین کسانی که با آن ها رابطه داشته اند پرسیده شده است، 23 درصدشان گفته اند که مردانی که سایز کفش شان حدود 40 است برترین گزینه ها بوده اند.

18 فروردین 1402

تیم شیفر؛ طنزنویس خبره صنعت بازی (بازی سازان سرشناس)

تیموتی جان شافر (Timothy John Schafer) یک بازی ساز آمریکایی است که به خاطر فعالیت خود در شرکت های LucasArts و Double Fine Productions و آثاری نظیر Psychonauts و سری جزیره میمون ها شناخته می شود.

11 فروردین 1402

عکس های وایرال شده از سلنا گومز در لباسِ عروس

استیو مارتین، مارتین شورت، مریل استریپ، کارا دلوین، تینا فی، پائول راد و… از دیگر بازیگران این سریال کمدی به تهیه کنندگی سلنا گومز هستند.

2 فروردین 1402

نقد و آنالیز MacBook Pro M1؛ هم تراز با مدل ایر اما بهینه یافته تر

لپتاپ MacBook Pro M1 یکی دیگر از محصولات الکترونیکی شرکت اپل محسوب می گردد که در حال حاضر به علت روی کار آمدن محصولات با معماری پردازنده M2، تب و تاب خریدش اندکی کاهش یافته است. با این اوصاف، این محصول نقاط قوت متعدد و جذابی دارد که در این آنالیز به آن موارد و...

19 بهمن 1401

2 منتقدی که جایگزین مسعود فراستی شدند

تهیه کننده سری تازه برنامه هفت که با اجرای بهروز افخمی از شبکه نمایش پخش می گردد، از امیر قادری و میلاد دخانچی به عنوان منتقدان این فصل از برنامه یاد کرد.

15 بهمن 1401

عکس های برگزیده 2016 مجله نشنال جئوگرافیک در قسمت سفر

نشنال جئوگرافیک هر سال مسابقه بزرگ عکاسی برگزار میکنه که عکاس های زیادی رو به چالش میکشه. اونا حاضرن برای ثبت این لحظه های ناب ساعت ها ثابت بمونن یا خودشون رو در سخت ترین شرایط آب و هوایی و محیطی قرار بدن. قضاوت برترین های 2016 برای داورها اصلا راحت نبوده...

27 دی 1401

صفر تا صد جانشین لوکس پراید در 10 ثانیه!

پگاس با گیربکس 4 سرعت اتوماتیک و 5 سرعت دستی قابل سفارش است. این خودرو می تواند در مدت زمان 10.67 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد.

22 دی 1401

نکات رزرو هتل در سفر ، هدایت برای پرهیز از دردسر در محل اقامت

بهتر است بدانید که بیشتر مسافران ترجیح می دهند که قبل از سفر، برای رزرو هتل اقدام نمایند، اما شما می توانید در اروپا هر وقت که بخواهید و خیلی سریع اتاق پیدا کنید و یا در حالی که هنوز در هواپیما هستید، یک تخت رزرو کنید. دیدگاه شما در خصوص رزرو اتاق به مقدار...

19 دی 1401

نگاهی به دوربین قدرتمند پاناسونیک

رقابت در بازار دوربین های فول فریم و بدون آینه، بسیار داغ و مجذوب کننده شده است. پس از حکمرانی سونی، اکنون نوبت به کانن و نیکون و پاناسونیک رسیده تا محصولات خود را در این بخش به بازار عرضه کنند.

7 دی 1401

7 نظریه دور از فکر درباره فصل دوم ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت

بخش بزرگی از تفریح و مجذوب کنندهیت ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت، علاوه بر جلوه های بصری فوق العاده ای که به واسطه بودجه هنگفت این مجموعه ارائه شده، نظریات و تئوری های همیشگی هواداران بود که هر هفته با افشای اطلاعات تازه از داستان، تغییر شکل می دادند و...

30 آبان 1401

تصاویر ، پنج گریم باورنکردنی بازیگران که شناختن آنها را ناممکن می کند

گریم مناسب از عوامل بسیار تاثیرگذار در یک فیلم است، چون نه تنها به مخاطب کمک می کند داستان را بهتر بپذیرد بلکه با وجود یک گریم حرفه ای بازیگر نیز می تواند به راحتی به نقش خودش نزدیک شود.

28 مهر 1401

سریال ارباب حلقه ها؛ جلوه های باشکوه و داستان ملال آور

ارباب حلقه ها؛ حلقه های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) در دو قسمت اولش از جهت جلوه های بصری همان شکوهی را داشت که منتظرش بودیم؛ اما داستان گویی سریال کند و ملال آور و دور از انتظار بود.

23 شهریور 1401

عکس ، حمله های تند نژادپرستانه به بازیگر رنگین پوست سریال ارباب حلقه ها

کروز کوردووا بازیگر رنگین پوست سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت می گوید صندوق پیغام های خصوصی او پر از پیغام های تنفرآمیز است.

14 شهریور 1401

معاون سیما: از این پس هر ماه 5 سریال در تلویزیون فراوری می گردد

معاون سیما در جریان بازدید از پشت صحنه سریال شهباز اطلاع داد: از سه ماه آینده، هر ماه حداقل پنج سریال در تلویزیون عقد قرارداد و وارد چرخه فراوری می گردد.

27 مرداد 1401

ببینید ، پنجه های پیروز خاک را لمس کرد ، آخرین شرایط توله یوز ایران

پیروز تنها توله یوزپلنگ به جامانده از ایران امروز صد و پنجمین روز از عمرش را سپری می نماید. علیرضا شهرداری که مسئول نگهداری پیروز است در صفحه اینستاگرام خود با انتشار این فیلم نوشت که پنجه های پیروز به تازگی خاک را لمس نموده است.

22 مرداد 1401

خارق العاده ترین شگفتی های طبیعی اروپا ، بخش اول

قاره اروپا دارای شگفتی های طبیعی بسیار خارق و جذابی است. قاره اروپا دارای قله های زیبای برفی، دریاچه های نمک، منظره ها کوهستانی خارق العاده و بسیاری دیگر جاذبه طبیعی است. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بعضی از خارق العاده ترین شگفتی های طبیعی اروپا...

21 مرداد 1401
تعداد: (71)