صدا های هولناکی که از عمیق ترین چاه دنیا ضبط شد؛ در اعماق زمین چه خبر است؟

به گزارش وبلاگ نیازمندی، در سال 1965 میلادی و در گرماگرم جنگ سرد میان بلوک های غرب و شرق، اتحاد جماهیر شوروی حفر عمیق ترین چاه دنیا را در شبه جزیره کولا شروع کرد. هدف رسیدن به عمق 15000 متری بود تا آنالیز گردد در این عمق از زمین چه خبر است.

صدا های هولناکی که از عمیق ترین چاه دنیا ضبط شد؛ در اعماق زمین چه خبر است؟

به گزارش عصر ایران، انتها پس از چندین سال کوشش و در سال 1983 عمق چاه از 12000 متری گذشت و به همین مناسب جشن هایی برای پاسداشت این موفقیت در اتحاد جماهیر شوروی برگزار گردید. از آن موقع شایعات زیادی درباره انچه دانشمندان شوروی در این عمق کشف کردند مطرح شد، اما این حکومت نه در آن موقع و نه اکنون از ارائه هیچگونه دستاورد عجیب یا خاصی خودداری کرد.

با این همه اندکی بعد ادامه حفاری به دلیل افزایش پیش بینی نشده دما متوقف شد و بازدید از خود چاه نیز ممنوع گشت. جدای از این فایل های صوتی به بیرون درز کرد که گفته می گردد مربوط به صدایی است که دانشمندان شوروی از عمق این چاه ضبط نموده اند. نه دولت شوروی و نه روسیه هیچگاه این صدای ضبط شده را تایید نکردند، اما هنوز بسیاری از کارشناسان رسانه ای باور دارند که این صدا مربوط به عمق همین چاه است.

صدای مورد نظر به طرز هولناکی شبیه به صدای مردگان جهنمی در فیلم های ترسناک است و چانچه این صدا واقعا مربوط به همان چاه باشد واقعا باید از انچه در زیر پیمان واقع شده است بترسیم.

منبع: فرارو

به "صدا های هولناکی که از عمیق ترین چاه دنیا ضبط شد؛ در اعماق زمین چه خبر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدا های هولناکی که از عمیق ترین چاه دنیا ضبط شد؛ در اعماق زمین چه خبر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید