آیا برد پیت در آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو بازی می کند؟

به گزارش وبلاگ نیازمندی، برد پیت احتمالاً در دهمین و شاید آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو حضور خواهد داشت. این دو پیش از این در حرام زاده های بی آبرو (Inglourious Basterds) و روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time… in Hollywood) با هم کار کرده بودند و حالا مذاکرات در حال انجام است تا سومین همکاری آن ها رقم بخورد. البته هنوز جزئیات کامل در دسترس نیست. تارانتینو هم نسبت به آخرین فیلمش خیلی محتاطانه عمل کرده و دارد در سکوت آن را پیش می برد. اما ظاهراً فیلم در دهه 1970 کالیفرنیا حول یک منتقد سینمای منفی نگر می چرخد. و طبق شایعات فیلم با الهام از زندگی پالین کیل ساخته خواهد شد؛ نویسنده فقید نیویورکر که یکی از مهم ترین منتقدان زمانه خودش بوده است.

آیا برد پیت در آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو بازی می کند؟

تارانتینو در جشنواره کن سال 2023 در گفت وگویی درباره فیلم آخرش گفت: من نمی توانم درباره فیلم چیزی به شما بگویم. خودتان باید ببینید. الان تحریک شدم بعضی مونولوگ های شخصیت ها را اینجا بگویم. اگر این همه دوربین اینجا نبود، شاید این کار را می کردم. شما هم صبر کنید تا فیلم را ببینید.

برد پیت قرار است بحش زیادی از سال 2024 را مشغول تصویربرداری فیلمی درباره مسابقات فرمول یک به کارگردانی جوزف کوزینسکی، کارگردان تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) باشد. در این فیلم محصول اپل، پیت نقش راننده ای قدیمی را بازی می کند که خودش را بازنشسته کرده تا با غول های مسابقات فرمول یک رقابت کند. با این تفاصیل، اگر پیت با تارانتینو به توافق برسد، تصویربرداری منتقد سینما احتمالاً تا میانه یا حتی سرانجام سال کلید خواهد خورد. همکاری قبلی پیت و تارانتینو برای پیت اسکار بهترین بازیگر نقش دوم مرد را برای روزی روزگاری در هالیوود به همراه داشت. فیلم با حضور ستارگان دیگری همچون لئوناردو دی کاپریو و مارگو رابی در گیشه جهانی 377 میلیون دلار فروخت.

ظاهراً تارانتینو می خواهد با منتقد سینما پرونده فیلمسازی اش را ببندد. او کارش را سال 1992 با درام جنایی سگ های انباری (Reservoir Dogs) شروع کرد و سال 1994 برای پالپ فیکشن (Pulp Fiction) نخل طلای کن را گرفت. او فیلم های محبوب دیگری همچون بیل را بکش (Kill Bill)، جکی براون (Jackie Brown) و جنگوی زنجیرگسسته (Django Unchained) را در کارنامه خود دارد.

منبع: Variety

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیا برد پیت در آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو بازی می کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا برد پیت در آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو بازی می کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید