مردانی که سایز کفششان 40 است عاشقان بهتری هستند!

به گزارش وبلاگ نیازمندی، در تحقیقی که در آن از 4،500 زن در خصوص شماره کفش برترین کسانی که با آن ها رابطه داشته اند پرسیده شده است، 23 درصدشان گفته اند که مردانی که سایز کفش شان حدود 40 است برترین گزینه ها بوده اند.

مردانی که سایز کفششان 40 است عاشقان بهتری هستند!

تحقیقات نشان می دهد که به باور زنان، مردانی که شماره کفش کوچکتری دارند عشاق بهتری هستند. علیرغم این باور که مردان قوی هیکل تر و عضلانی، قدرت رابطه بیشتری داشته و عاشقان بهتری هستند، به نظر می رسد مردان ریزاندام تر با سایز کفش حدود 40 در صدر برترین مردان از نگاه زنان قرار دارند.

در تحقیقی که در آن از 4،500 زن در خصوص شماره کفش برترین کسانی که با آن ها رابطه داشته اند پرسیده شده است، 23 درصدشان گفته اند که مردانی که سایز کفش شان حدود 40 است برترین گزینه ها بوده اند.

در واقع، بر اساس مطالعه ای که به وسیله وبسایت OnBuy.com صورت گرفته، 53 درصد از زنان گفته اند که مردانی که سایز کفش کوچکتری دارند، تا سایز کفش 41 برترین مردان در رابطه بوده اند. سایز 46 و بالاتر تنها دو درصد از رأی زنان را به خود اختصاص داده اند و سایز 45 نیز تنها چهار درصد در حالی که سایز 44 حدود 12 درصد و سایز 43 نیز 9 درصد از آرا را به خود اختصاص داده اند. در بریتانیا سایز میانه کفش مردان 42 است که با 20 درصد آرا در رتبه دوم قرار گرفته و بعد از آن سایز 41 با 19 درصد در رتبه بعدی قرار گرفته است.

این نتایج خبر خوبی برای ستاره های هالیوودی مانند تام کروز 60 ساله با سایز کفش 40 و دیگر مردانی است که پا های کوچکی دارند و کفش های سایز حدود 40 می پوشند هر چند تعداد این مرد ها چندان زیاد نیست. جرارد باتلر بازیگر 53 ساله اسکاتلندی با سایز کفش 46 و آرنولد شوارتزنگر 75 ساله با سایز کفش 45 چندان از انتیجه این تحقیقات خشنود نخواهند بود.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید

به "مردانی که سایز کفششان 40 است عاشقان بهتری هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردانی که سایز کفششان 40 است عاشقان بهتری هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید