بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

تیم شیفر؛ طنزنویس خبره صنعت بازی (بازی سازان سرشناس)

تیموتی جان شافر (Timothy John Schafer) یک بازی ساز آمریکایی است که به خاطر فعالیت خود در شرکت های LucasArts و Double Fine Productions و آثاری نظیر Psychonauts و سری جزیره میمون ها شناخته می شود.

11 فروردین 1402

روستای اشتبین یکی از روستاهای دیدنی آذربایجان شرقی به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، روستای اشتبین یکی از روستاهای دیدنی آذربایجان شرقی به شمار می رود.

12 دی 1401

برترین جاهای دیدنی پرتغال

پرتغال کشوری کوچک است که در شبه جزیره ایبریا رو به سمت اقیانوس اطلس قرار گرفته است و به لطف خط ساحلی بسیار زیبا و میراث تاریخی و فرهنگی خودش به عنوان یکی از پربازدیدترین کشورهای اروپا شناخته می گردد. مقدار نسبتا کوچک این کشور سبب شده تا به راحتی بتوان...

30 شهریور 1401

دیدنی های ازمیر؛ شهر باغ های زیتون و جنگل های کاج

ازمیر زیبا می تواند با کرانه های ساحلی زیبا، دامنه های سرسبز، چشم اندازهای زیبا، باغ های زیتون، پرتگاه های سنگی، جنگل های کاج و جاذبه های رنگارنگ خود حسابی شما را سرگرم کند.

14 مرداد 1401

همه چیز درباره آبشار مونمورانسی کبک

آبشار مونمورانسی بدون شک یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی در شهر کبک است. این آبشار حدود 30 متر از نیاگارا مرتفع تر است و هر سال هزاران جهانگرد را به خود جذب می نماید.

25 تیر 1401

برنامه های روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی در کردستان اعلام شد

میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، برنامه های روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی در کردستان اعلام شد.

12 تیر 1401

ماجرای آسیب تماشا سنگ قبرهای کلیسای گریگوری بوشهر چیست؟

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان #بوشهر گفت: جا به جایی سنگ قبرهای کلیسای #گریگوری بوشهر با کمال دقت انجام شد.

21 خرداد 1401

ریزش بخشی از قلعه هزاره میناب بر اثر بارندگی های اخیر

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، ریزش بخشی از قلعه هزاره میناب بر اثر بارندگی های اخیر صورت پذیرفت.

11 اردیبهشت 1401

اعطای زمین رایگان از سوی بنیاد مستضعفان جهت احداث فضاهای آموزشی و پرورشی

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با بنیاد مستضعفان و در جمع خبرنگاران، ازآمادگی بنیاد مستضعفان برای اعطای زمین رایگان جهت احداث فضاهای آموزشی و پرورشی در منطقه ها هدف اطلاع داد.

9 اردیبهشت 1401

سیارات بیگانه از چه چیز ساخته شده اند؟ ، منظومه شمسی به هیج جای دیگر شبیه نیست

در حالی که بعضی از سیارات فراخورشیدی که زمانی به دور کوتوله های سفید آلوده می چرخیدند، شبیه زمین به نظر می رسند، بیشتر آن ها انواع سنگ هایی دارند که برای منظومه شمسی ما عجیب و غریب هستند. آن ها هیچ همتای مستقیمی در منظومه شمسی ندارند

2 اسفند 1400

چهارراه ولیعصر تا میدان انقلاب؛ گذری برای اهل فرهنگ و کتاب

چهارراه ولیعصر تا میدان انقلاب یکی از پرترددترین و دوست داشتنی ترین گذرگاه های مرکز است که امروز به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی سری به آن زدیم تا با گزارشی اختصاصی همراه شما باشیم. با خبرنگاران همراه باشید.

22 بهمن 1400

میرسالاری: نکونام شوک مثبتی به فولاد داده است، کادرفنی تقویت شود

خبرنگاران/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال می گوید که فولاد خوزستان خیلی بهتر از ابتدای فصل بازی می کند اما این تیم باید وزن نیمکت مربیان خود را بالاتر ببرد.

5 بهمن 1400

10 فایدهٔ شگفت انگیز گوگرد برای سلامتی شما

احتمالاً هر کسی با گوگرد به عنوان یک عنصر طبیعی تا حدودی آشنایی دارد، اما آیا می دانید گوگرد ارگانیک (که به آن MSM یا متیل سولفونیل متان هم گفته می گردد) برای حفظ سلامتی بدن شما بسیار حیاتی است؟ گوگرد یکی از اجزای اصلی ساختمان سلامتی بدن انسان است و برای...

8 دی 1400

پرداخت وام 100 میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری بگیران

براساس اطلاعیه بانک رفاه کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران می توانند از تسهیلات 100 میلیون تومانی تأمین اموال و خدمات مورد احتیاج و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد های مسکونی استفاده نمایند.

10 شهریور 1400

علت قطعی برق از زبان وزیر نیرو

وزیر نیرو گفت: با کمک نیروی انتظامی از تیر ماه سال 1399 تا فروردین 1400، دو هزار و 661 مرکز استخراج رمز ارز و 175 هزار دستگاه کشف شده است.

4 تیر 1400

قالیباف: همه مردم در این شرایط سخت قهرمان هستند

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید نمود همۀ مردم در این شرایط سخت و دشواری های معیشتی قهرمان هستند.

9 خرداد 1400

کتاب رنج و سرمستی - زندگینامه تاریخی و هنری میکل آنژ - نوشته ایروینگ استون

کتاب رنج و سرمستی، نوشته ایروینگ استون، زندگینامه تاریخی و هنری میکل آنژ، هنرمند و متفکری است که در عصر خود (تولد 1475 - درگذشت 1564 م) بزرگترین هنرمند زنده شمرده می شد و در عین حال به چهار هنر آراسته بود: مجسمه سازی، نقاشی، معماری و شعر و شاعری.

30 اردیبهشت 1400

بایدن و سیاست ابهام در پرونده عراق

روزهای بیشتری از آغاز به کار دولت جو بایدن می گذرد و او کمتر در خصوص موضوعات چالش برانگیز سیاست خارجی ایالات متحده صحبت می کند. در این میان سکوت معنادار رییس جمهور آمریکا در قبال تحولات و رخدادهای کشور عراق بسیار جای تأمل دارد. کشوری که در آن روز به روز...

27 اسفند 1399

عمارت ساعت؛ یادگاری از شهردار نمونه تبریز

احداث این بنا زیبا و تاریخی در دوران ارفع الملک جلیلی، شهردار وقت تبریز در سال 1314 به عنوان عمارت بلدیه تبریز شروع شده و طی چهار سال نیز به اتمام می رسد، اما دست بر قضا شهردار خوش فکر تبریز قبل از افتتاحیه این عمارت زیبا چشم از دنیا فرو می بندد.

4 اسفند 1399

خبرنگاران ظریف با علی اف ملاقات می نماید

باکو - خبرنگاران - محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران 24 ژنویه (5 بهمن) جاری به جمهوری آذربایجان سفر نموده و با رئیس جمهوری این کشور ملاقات می نماید.

1 اسفند 1399
تعداد: (25)