اخبار سیاسی

جزئیات همکاری های ایران و ازبکستان در صنعت نفت و گاز

نقشه راه همکاری های ایران و ازبکستان در صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی هم زمان با سفر رئیس جمهوری ازبکستان و هیئت همراه به تهران و همسو با اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه وزیران نفت ایران و ازبکستان تدوین شد.

30 خرداد 1402

4 ماموریت رئیسی به وزارت خارجه درمورد ایرانیان مقیم خارج

رئیس جمهور گفت: دولت آمادگی دارد بسترهای لازم را برای فعالیت سرمایه گذاران ایرانی در داخل کشور و بعلاوه بازگشت تحصیل کنندگان ایرانی فراهم کند، تا هم سرمایه ها و هم علم و دانش ایرانیان مقیم خارج در راه خدمت به کشور به کار گرفته گردد.

25 اسفند 1401

جمع آوری بیش از 15 هزار سگ بدون صاحب در البرز

مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری البرز گفت: 6 پناهگاه برای حمایت از حیوانات بدون صاحب در این استان با هدف ساماندهی حیوانات ناقل بیماری به انسان (سگ های بدون صاحب) فعال شد.

10 اسفند 1401

سفیر سوئیس با چادر در حرم حضرت معصومه(س)

نادین الیویری لوزانو سفیر سوییس در ایران، با سفر به قم در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها حضور یافت و خادمان حرم شخصیت بانوی کرامت و جایگاه ایشان در اسلام را برای سفیر تشریح کردند.

4 اسفند 1401

واکنش تهران به کشف گورهای دسته جمعی بچه ها بومیان کانادا ، باید جوابگوی روزگار تاریک گذشته خود باشند

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به کشف گورهای دسته جمعی بچه ها بومیان کانادا گفت: این جنایت ها علیه بشریت، هیچگاه از دید عدالت طلبان راستین پنهان نخواهد ماند و دولت کانادا باید جوابگوی روزگار تاریک گذشته خود باشد.

12 بهمن 1401

سفر به کره جنوبی ، چرا اکنون زمان رفتن به کره جنوبی است؟

کره جنوبی کشوری زیبا و ثروتمند با فرهنگی غنی است که مکان های دیدنی زیادی برای بازدید و گشت و گذار دارد، اما معمولا به علت وجود همسایه خشمناکش کره شمالی به عنوان منطقه ورود ممنوع دیده می گردد. المپیک زمستانی سال جاری در پیونگ چانگ ممکن است نظر همه دنیا...

28 دی 1401

انگلیس آثار تاریخی غارت شده نیجریه را پس داد

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، انگلیس آثار تاریخی غارت شده نیجریه را پس داد.

10 آذر 1401

دانشگاه ها فردا ساعت 14 تعطیل می شوند

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از ساعت 14 فردا دوشنبه 30 آبان ماه خبرداد.

29 آبان 1401

واکنش وزیر ارتباطات به اقدام اخیر گوگل علیه اپلیکیشن های بومی

به گزارش خبرنگاران، عیسی زارع پور در صفحه شخصی خود در یک پیغام رسان بومی با انتشار پستی نوشت: اخیراً چند سکوی ایرانی که خدماتی در حوزه پیغام رسانی و حمل و نقل ارائه می نمایند از یک فروشگاه نرم افزاری خارجی حذف شده اند، از زمانی که در جریان این موضوع قرار...

27 آبان 1401

سال جاری 86 روز در ایلام با ریزگردها همراه بوده است

استاندار ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز 86 روز در ایلام با ریزگردها همراه بوده است.

2 آبان 1401

خاندوزی: اجرای آزمایشی کالابرگ الکترونیکی تمدید شد

سخنگوی مالی دولت گفت: وزارت رفاه درخواست کرد یک دوره دیگر برای اجرای آزمایشی انجام بگیرد تا با مسئله ای در اجرای سراسری روبرو نشویم و باید صبوری کنیم تا اجرای آزمایشی به انتها برسد.

1 مهر 1401

کمبود دستمال کاغذی و پوشاک در بازار؛ 50 درصد مواد اولیه وارداتی است

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران خاطر نشان کرد: تولیدکنندگان خواستار نوسان در بازار نیستند ممکن است نوسان هایی قیمتی سود لحظه ای عاید آن ها گردد و آن ها خواستار حاشیه سود امن و یکنواخت هستند و کسب سود از حاشیه خرید مواد اولیه چندان برای آن ها مجذوب...

17 مرداد 1401

گاز چه کسانی غیریارانه ای می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، گاز یارانه ای چه کسانی قطع می گردد؟

15 تیر 1401

طبیعت گردی در روز دزفول

خبرنگاران : امروز 4 خرداد روز دزفول است. شهری که در دوران جنگ تحمیلی قهرمانانه به پای پاسداری از وطن ایستاد و خاطره دلاوری های مردمان نیک نهادش تا ابد فخر دفتر تاریخ ایران زمین خواهد بود. به بهانه روز دزفول به معرفی زیبایی های اقلیمی این شهر زیبا خواهیم...

14 تیر 1401

نقطه آغاز فراوری گرایی کجاست؟

دغدغه فراوری و ایجاد کار و شغل برای جامعه جوان ایرانی، دغدغه ای است مقدس. دغدغه ای که در دنیا امروز بی شک از جهت دانش و فناوری های نوین می گذرد. این دغدغه اما مقدس است شاید به این سبب که در جامعه ایرانی طی دهه ها همیشه موضوع ثروت آفرینی، مفروضی حاصل و در...

4 تیر 1401

آخرین جزئیات افزایش حقوق سربازان وظیفه، زمان واریز حقوق نو

افزایش حقوق کارکنان وظیفه یکی از مهمترین دغدغه های سربازان است به خصوص این بار که مجلس شورای اسلامی افزایش میلیونی را برای حقوق آن ها تصویب نموده است.

29 خرداد 1401

مدیرعاملی علی عسکری هنوز تایید نشده است

رئیس کل سازمان خصوصی سازی انتصاب علی عسگری به سمت مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس را رد کرد و گفت که این شرکت هنوز صورت جلسه ای برای بررسی به سازمان خصوصی سازی ارسال نکرده است.

11 خرداد 1401

فارس من، درخواست اساتید حق التدریس از وزیر علوم

جمعی از اساتید حق التدریس، درخواست خود از وزیر علوم مبنی بر تبدیل شرایط شغلی شان را در سامانه فارس من مطرح کردند.

10 خرداد 1401

نحوه تخصیص بودجه دانشگاه ها در سال آینده تعیین شد ، تاکید به ساخت مسکن برای یاوران علمی

وزیر علوم حضوری شدن کلاس های آموزشی در سال 1401 را یک ضرورت مهم و مورد تأکید مسئولان ارشد نظام دانست و گفت: در سال 1401 تخصیص بودجه دانشگاه ها بر اساس مقدار حضوری شدن آموزش ها خواهد بود.

5 خرداد 1401

در پی اجرای قوانینی برای حمایت از بانوان معلم هستیم

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان گفت پیگیری مسائل بانوان معلم و حمایت از آن ها در دستور کار است.

1 خرداد 1401
تعداد: (132)