اخبار مجلس

جمع آوری بیش از 15 هزار سگ بدون صاحب در البرز

مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری البرز گفت: 6 پناهگاه برای حمایت از حیوانات بدون صاحب در این استان با هدف ساماندهی حیوانات ناقل بیماری به انسان (سگ های بدون صاحب) فعال شد.

10 اسفند 1401

آخرین جزئیات افزایش حقوق سربازان وظیفه، زمان واریز حقوق نو

افزایش حقوق کارکنان وظیفه یکی از مهمترین دغدغه های سربازان است به خصوص این بار که مجلس شورای اسلامی افزایش میلیونی را برای حقوق آن ها تصویب نموده است.

29 خرداد 1401

تهمیدات میراث فرهنگی لرستان برای استقبال از گردشگران نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برگزاری اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر سال 1400 در استانداری لرستان اطلاع داد.

26 فروردین 1401

چهارشنبه؛ برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون دوومیدانی

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون دوومیدانی وز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

26 بهمن 1400

جزئیات دریافت کارت اعتباری از پنج بانک اعلام شد

از این پس باید پنج بانک، کارت اعتباری رفاهی را برای متقاضیان صادر نمایند که سقف مبلغ آن برای هر فرد هفت میلیون تومان و بازپرداخت تسهیلات این کارت حداکثر 18 ماه است.

12 مرداد 1400

تصویب طرح قانون بانک مرکزی باعث پیشرفت کشور می گردد، ضرورت بازنگری جدی در نظام پولی و بانکی

یک کارشناس مالی با تأکید بر اینکه نباید فرصت اصلاح بانک مرکزی را از دست داد، گفت: در حال حاضر قوانین بانکی کشور بسیار قدیمی و ناکارآمد بوده و تصویب طرح قانون بانک مرکزی ضروری به نظر می رسد.

3 مرداد 1400

جزئیات مصوبات جلسه سران قوا در مورد بازار سرمایه

به گزارش خبرنگاران، پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بخش خبری 21 در مورد تصمیمات جلسه ستاد عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا درباره بازار سرمایه توضیح داد: در این جلسه تصمیمات مهمی در مورد بهبود شرایط بازار سرمایه گرفته شد، بر این...

10 تیر 1400

قالیباف: همه مردم در این شرایط سخت قهرمان هستند

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید نمود همۀ مردم در این شرایط سخت و دشواری های معیشتی قهرمان هستند.

9 خرداد 1400

طرح شفافیت آرای نمایندگان بایگانی شد؟

تهران (پانا) - شفافیت آرای نمایندگان یکی از مهم ترین اهرم های فشار اصولگرایان بر دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود، اما در مجلس یازدهم نیز رد شد. چه زمانی این طرح دوباره به صحن مجلس یازدهم بازخواهد گشت؟ پرسشی که فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس به پاسخ ان شاءالله...

19 اسفند 1399

روحانی: مراقبت ها نباید به امید واکسن کاهش یابد

رییس جمهور گفت: ما به کانال 500 نفر فوتی در روز نزدیک شده بودیم و حتی به ما می گفتند که شرایط بدتر نیز می گردد، اما امروز به کانال 300 نفر بازگشتیم و امیدواریم از این نیز کمتر گردد.

12 دی 1399

تکذیب مخالفت روحانی با تعطیلی تهران، شایعه استعفای وزیر بهداشت بی اساس است

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور، اولین کسی که به صورت علی الدوام مسئله سلامت مردم را مورد توجه قرار داده و همواره به این موضوع اهتمام جدی داشته شخص رئیس جمهور بوده است.

24 آذر 1399

روحانی جویای شرایط بیماری و درمان قالیباف شد

تهران (پانا) - معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری خبر داد، بعد از ابتلای رئیس مجلس به کرونا، حسن روحانی در تماس تلفنی، جویای حال محمدباقر قالیباف شده است و برای وی آرزوی سلامتی کرده است.

6 آذر 1399

تعلل در تکمیل پروژه های ورزشی سمنان و بدقولی های مکرر وزارت ورزش و جوانان!

خبرنگاران/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از آنچه تعلل در اجرای پروژه ها و بدقولی های مکرر وزارت ورزش در تکمیل پروژه های ورزشی می خواند انتقاد کرد و گفت: عملکرد حوزه عمرانی اداره کل ورزش و جوانان در استان سمنان به هیچ وجه راضی کننده نیست....

27 مهر 1399

انگلیس: هنگ کنگ در خطر است؛ چین از لبه پرتگاه یک قدم عقب برود

وزیر خارجه انگلیس در مجلس این کشور ضمن هشدار درباره اقدام چین در اجرای قانون امنیت ملی هنگ کنگ، از پکن خواست در تصمیم خود برای اجرای این قانون عقب بنشیند.

7 شهریور 1399

انتقاد تند یک نماینده از نامه ظریف به دبیرکل سازمان ملل ، به دشمن رو می زنید ...

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر لزوم پرداخت سریع حقوق معلمان خرید خدمت تاکید کرد.

17 تیر 1399