آخرین جزئیات افزایش حقوق سربازان وظیفه، زمان واریز حقوق نو

به گزارش وبلاگ نیازمندی، افزایش حقوق کارکنان وظیفه یکی از مهمترین دغدغه های سربازان است به خصوص این بار که مجلس شورای اسلامی افزایش میلیونی را برای حقوق آن ها تصویب نموده است.

آخرین جزئیات افزایش حقوق سربازان وظیفه، زمان واریز حقوق نو

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ نیازمندی، سربازی از جمله موضوع پراهمیت خانواده های ایرانی است چراکه جوانان ذکور با رسیدن به سن 18 سالگی باید شرایط سربازی خود را معین تکلیف نمایند یا به خدمت سربازی رفته یا از معافیت های پیش رو از جمله ادامه تحصیل، پزشکی، کفالت... استفاده نمایند.

ازجمله یکی از مهمترین دغدغه های جوانانی که به خدمت سربازی می فرایند مسأله حقوق است؛ حقوقی که طبق قانون باید به کارکنان وظیفه پرداخت گردد؛ موضوعی که در سال های اخیر مطالبه مشمولان بوده و پیگیری مسوولان ستادکل و نمایندگان مجلس را هم در پی داشته است تا آنجا که در سال های اخیر در چندین نوبت افزایش حقوق در دستور بوده تا در نهایت به مبلغ مدنظر در قانون منجر گردد.

و، اما در جریان تصویب لایحه بودجه 1401 در سال گذشته یکی از موارد مهم درباره سربازان، مساله افزایش حقوق بود که مقرر شد حداقل حقوق سربازان به حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان برسد؛ مساله ای که فعلاً محقق نشده و باید منتظر ماند.

از سوی دیگر مسئله افزایش حقوق سربازان فقط به بودجه 1401 ختم نشد و 250 هزار تومان از ابتدای اول اسفند 1400 به حقوق تمام سربازان اضافه شد؛ اما این اضافه مبلغ جدای آن افزایش قابل توجه حقوقی بود که در مجلس عنوان و در رسانه ها بدان پرداخته شد.

حال سوال این است که مبلغ تصویب شده مجلس در مورد افزایش حقوق سربازان چه زمانی محقق شده و به حساب سربازان واریز می گردد؟

پیگیری خبرنگار ما از مسوولان مربوطه حاکی از این است که باید تا اول اردیبهشت ماه منتظر ماند و دید تا چه اندازه بودجه به ستاد کل نیرو های مسلح اختصاص می یابد تا به عنوان افزایش حقوق به سربازان پرداخت گردد؛ در این صورت می توان درباره افزایش حقوق میلیونی سربازان و مقدار دقیق آن اطلاع رسانی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین جزئیات افزایش حقوق سربازان وظیفه، زمان واریز حقوق نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات افزایش حقوق سربازان وظیفه، زمان واریز حقوق نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید