اخبار صنعت

فراری 110 میلیارد تومانی در مشهد

طی روزهای گذشته، شاهد رونمایی از لافراری اپرتا دست ساز در مشهد بودیم. این خودرو از سوی شرکت چیتاموتورز معرفی و رونمایی شده است. در مراسم رونمایی از این خودرو، بعضی مسئولان نیز حضور داشتند.

4 اسفند 1402

کابینت ممبران؛ زیبایی و ظرافت منزل

در طراحی و دکوراسیون داخلی منزل، کابینت ها نقش بسیار مهمی را ایفا می نمایند. آن ها در افزایش زیبایی، کارایی و ظرافت فضا تأثیر بسزایی دارند. یکی از موادی که در ساخت کابینت ها استفاده می گردد، ممبران نام دارد. کابینت های ممبران با ظاهری زیبا، پوششی مقاوم...

1 بهمن 1402

سرخچه بافی در نهبندان احیا شد

مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نهبندان گفت: رشته سرخچه بافی در روستای میغان این شهرستان احیا شد و جان دوباره گرفت.

14 شهریور 1402

جزئیات همکاری های ایران و ازبکستان در صنعت نفت و گاز

نقشه راه همکاری های ایران و ازبکستان در صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی هم زمان با سفر رئیس جمهوری ازبکستان و هیئت همراه به تهران و همسو با اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه وزیران نفت ایران و ازبکستان تدوین شد.

30 خرداد 1402

سریال لست آو آس یا بازی لست آو اس؛ کدام بهتر بود؟ (ده سال با لست آو آس)

10 سال پیش، در روز 14 ژوئن 2013 (24 خرداد 1392) بازی لست آو آس یا آخرین بازمانده از ما برای کنسول پلی استیشن 3 عرضه شد. اثری که در طول این سال ها به یکی از بازی های نمادین پلی استیشن تبدیل شده و روایت داستانی تحسین برانگیز و الهام بخشش چه بسا آن را به یکی از برترین...

27 خرداد 1402

پیش بینی صندوق بین المللی پول از اقتصاد ایران در سال 2023

صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد که تورم و رشد نقدینگی ایران در امسال کاهش یافته و رشد ا قتصادی حداقل به 2 درصد می رسد.

14 اردیبهشت 1402

تاریخ واقعی جن گیری؛ آنچه در فیلم ها نمی بینیم

جن گیری یک فعالیت واقعی و تصویب شده در کلیسای کاتولیک است که هنوز هم به شکلی تقریبا مشابه با گذشته انجام می گردد. (تصویر بالا یک دختر کلمبیایی را در میانۀ مراسم جن گیری در یک کلیسای خانگی نشان می دهد).

9 اردیبهشت 1402

تیم شیفر؛ طنزنویس خبره صنعت بازی (بازی سازان سرشناس)

تیموتی جان شافر (Timothy John Schafer) یک بازی ساز آمریکایی است که به خاطر فعالیت خود در شرکت های LucasArts و Double Fine Productions و آثاری نظیر Psychonauts و سری جزیره میمون ها شناخته می شود.

11 فروردین 1402

چه رازی پشت جرم فضایی سیگاری نهفته است؟، عکس

ایسنا نوشت: دو ستاره شناس اخیرا در مورد بازدیدکننده میان ستاره ای سال 2017، توضیحی را ارائه داده اند که به طور شگفت آوری ساده است.

5 فروردین 1402

4 ماموریت رئیسی به وزارت خارجه درمورد ایرانیان مقیم خارج

رئیس جمهور گفت: دولت آمادگی دارد بسترهای لازم را برای فعالیت سرمایه گذاران ایرانی در داخل کشور و بعلاوه بازگشت تحصیل کنندگان ایرانی فراهم کند، تا هم سرمایه ها و هم علم و دانش ایرانیان مقیم خارج در راه خدمت به کشور به کار گرفته گردد.

25 اسفند 1401

2 منتقدی که جایگزین مسعود فراستی شدند

تهیه کننده سری تازه برنامه هفت که با اجرای بهروز افخمی از شبکه نمایش پخش می گردد، از امیر قادری و میلاد دخانچی به عنوان منتقدان این فصل از برنامه یاد کرد.

15 بهمن 1401

عکس های برگزیده 2016 مجله نشنال جئوگرافیک در قسمت سفر

نشنال جئوگرافیک هر سال مسابقه بزرگ عکاسی برگزار میکنه که عکاس های زیادی رو به چالش میکشه. اونا حاضرن برای ثبت این لحظه های ناب ساعت ها ثابت بمونن یا خودشون رو در سخت ترین شرایط آب و هوایی و محیطی قرار بدن. قضاوت برترین های 2016 برای داورها اصلا راحت نبوده...

27 دی 1401

سامسونگ تا 2025 احراز هویت با اثر انگشت را 2.5 میلیارد برابر ایمن تر می کند

سامسونگ ظاهراً در حال کار روی پروژه ای است تا حسگرهای اثر انگشت را ایمن تر کند. یکی از این روش ها می تواند جایگزین کردن حسگرهای کوچک با حسگرهای بزرگ تر باشد تا امکان شناسایی هم زمان چند انگشت فراهم شود. با این روش و ثبت سه اثر انگشت به صورت هم زمان، می توان...

9 دی 1401

خودروی مفهومی کمپینگ کوچک مرسدس EQT با آینده درخشان : کانسپت EQT مارکوپولو

مرسدس بنز در کوشش است تا خانواده خودرو های الکتریکی خود را در خط وانت کمپر مارکوپولو توسعه دهد. سال 2022 با یک ون کمپر مجهز EQV سروع شد و سال جاری را با کانسپت EQT مارکوپولو کاملاً تازه به انتها می رساند.

13 آذر 1401

طرز تهیه سالاد مرغ و نخود ؛ برترین گزینه برای شام

سالاد مرغ و نخود یکی از انواع سالادهای سرد است که برای تهیه آن از ترکیب کاهو با مرغ و نخود پخته و سایر سبزیجات استفاده می گردد و یک سالاد بسیار مقوی و خوشمزه است.

12 آبان 1401

جایگزین ساینا در راه است ، با تصویر، نام و آپشن های این خودروی نو سایپا آشنا شوید

سهند با موتور تیبا وارد بازار می شود و سایپا آن را به عنوان فیس لیف نو ساینا معرفی کرده است.

9 آبان 1401

عجیب ترین هتل جام جهانی 2022 قطر

بزرگ ترین کشتی اروپا که msc world europa نام دارد، عجیب ترین هتل جام جهانی 2022 قطر شده است.

5 آبان 1401

واگذاری 16 عنوان استاندارد ملی به اداره کل استاندارد چهارمحال و بختیاری

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: سال جاری تا به امروز 16 عنوان استاندارد ملی به اداره کل استاندارد استان واگذار شده که کوشش ها در راستای افزایش این عناوین است.

17 مهر 1401

طرز تهیه مربای انگور بدون شکر ، برترین نوع هل برای تهیه مربا و شیرینی

مربای انگور یکی از انواع مرباهای خوشمزه ایرانی است که پخت آن نیازی به شکر ندارد و شیرینی آن همان شیرینی طبیعی میوه انگور است. در این مطلب طرز تهیه مربای انگور بدون شکر آموزش داده شده است.

27 شهریور 1401

یاری مرغ ها به فراوری برق

فضولات مرغ و جوجه ها در مرغ داری ها به قدری زیاد است که نگرانی از بحران زیست محیطی در بعضی کشورها به وجود آمده است. اما اخیرا راه چاره موثری برای حل این مشکل و ایجاد منبعی ارزشمند برای فراوری برق از فضولات مرغ ها ارائه شده است.

20 شهریور 1401
تعداد: (151)