موسیقی

سریال لست آو آس یا بازی لست آو اس؛ کدام بهتر بود؟ (ده سال با لست آو آس)

10 سال پیش، در روز 14 ژوئن 2013 (24 خرداد 1392) بازی لست آو آس یا آخرین بازمانده از ما برای کنسول پلی استیشن 3 عرضه شد. اثری که در طول این سال ها به یکی از بازی های نمادین پلی استیشن تبدیل شده و روایت داستانی تحسین برانگیز و الهام بخشش چه بسا آن را به یکی از برترین...

27 خرداد 1402

تیم شیفر؛ طنزنویس خبره صنعت بازی (بازی سازان سرشناس)

تیموتی جان شافر (Timothy John Schafer) یک بازی ساز آمریکایی است که به خاطر فعالیت خود در شرکت های LucasArts و Double Fine Productions و آثاری نظیر Psychonauts و سری جزیره میمون ها شناخته می شود.

11 فروردین 1402

حامد محضرنیا: ملودی موسیقی های امروزی تکراری هستند

یک خواننده موسیقی پاپ گفت: ملودی موسیقی های حال حاضر اکثرا تکراری هستند و شعر مناسبی ندارند.

23 شهریور 1401

چگونه از قابلیت دوربین دوگانه اینستاگرام استفاده کنیم؟

اینستاگرام حدود یک ماه قبل از قابلیت Dual Camera یا دوربین دوگانه رونمایی کرد که برای استوری ها می توانید از آن استفاده کنید. اما این قابلیت دقیقا چیست و چگونه می توان از آن بهره برد؟

8 شهریور 1401

عرضه بازی Test Drive Unlimited Solar Crown یک سال عقب افتاد

سازنده بازی تست درایو آنلیمیتد سولار کراون (Test Drive Unlimited Solar Crown) اظهار داشت که عرضه این بازی با تأخیر روبرو خواهد شد. هدف اصلی در اصل شهریور سال جاری بوده که حال به سال 2023 موکول شده است.

16 تیر 1401

رستوران های جزیره کیش

اگر قصد دارید به جزیره زیبای کیش سفر کنید لازم نیست نگران صرف غذا باشید زیرا در این شهر رستوران های زیادی وجود دارد. رستوران های جزیره کیش غذاهای متنوع و لذیذی را در اختیار مسافران قرار می دهند و خستگی یک روز گشت و گذار را از تنتان بیرون خواهند آورد. در...

7 تیر 1401

کنسرت علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف در اکسپوی دبی

تهران (پانا) - علیرضا قربانی و عالیم قاسم اف در یک اجرای ویژه در اکسپوی دبی به روی صحنه می فرایند.

8 خرداد 1401

کیفیت غذاهای این رستوران های بارسلونا باورکردنی نیست!

رستوران های مقرون به صرفه و با کیفیت بارسلونااز کلیساها و خیابان های شلوغ بارسلونا گرفته تا سواحلی با غروب های تماشایی و میدان های پرانرژی به خوبی معین است که چرا بارسلونا قلب گردشگران را شیفته خود می نماید و نمی گذارد تا به این راحتی ها به شهر خودشان...

8 اردیبهشت 1401

رستوران های بازل، طعم لذیذ غذاهای بین المللی

بازل سوئیس، جاذبه های متعددی دارد که در این بین، رستوران هایی نظیر شلوس بوتمینگن، فولکس هاوس، شلوسل زونفت، ماتیس و... نقش مهمی در جذب توریست دارند.

2 اردیبهشت 1401

ساحل مکسر مقام کجاست؟

اگر به استان هرمزگان سفر نموده باشید، می دانید که جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری این استان، یکی دوتا نیستند. این جاذبه ها آنقدر متنوع و زیبا هستند که هر مسافری دلش می خواهد بارها و بارها مرخصی اش را تمدید کند و روزهای بیشتری را در این استان سپری کند. یکی...

31 فروردین 1401

مجذوب کننده ترین مقصدهای سفر زمستانی که نباید از دست داد

سفر، آسیا و اروپا، ساحل آفتابی یا جاده برفی، نمی ­شناسد! اگر با ما هم عقیده هستید،دل به زمستان دهید و تعطیلات را در مکان های محبوبتان آغاز کنید.

22 فروردین 1401

10 موردی که باید قبل از سفر به ادینبورگ بدانید

ادینبورگ- آتن شمال و مرکز دوست داشتنی اسکاتلند، شهری شاداب با سابقه طولانی در تاریخ، هنر، داستان و ماجراجویی است. در اینجا ما به 10 نکته که باید قبل از سفر به ادینبورگ بدانید اشاره می­کنیم.

4 اسفند 1400

بهترین رستوران های سوچی، روسیه

تنوع رستوران ها و منوی غذایی منطقه سوچی باعث شده که با هر سلیقه و ذائقه ای بتوانید غذایی لذیذ در در این شهر نوش جان کنید.

24 بهمن 1400

چهارراه ولیعصر تا میدان انقلاب؛ گذری برای اهل فرهنگ و کتاب

چهارراه ولیعصر تا میدان انقلاب یکی از پرترددترین و دوست داشتنی ترین گذرگاه های مرکز است که امروز به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی سری به آن زدیم تا با گزارشی اختصاصی همراه شما باشیم. با خبرنگاران همراه باشید.

22 بهمن 1400

19 اس ام اس پاییز عاشقانه، ادبی و زیبا بسیار زیبا و خواندنی

دفتر نقاشی خدا همواره زیباست؛ اما فصل پاییز را برای دل خودت آرام تر برگ بزن؛ و تمامی رنگ ها را به خاطر بسپار … که عشق لابلای همین رنگهای زیباست! با فرارسیدن فصل پاییز تمام رنگ های زیبای خدا مهمان منظره ها کوچه و خیابان می شوند و هوای عاشقی به سر تمام طبیعت...

30 تیر 1400

اکران فیلم تئاتر خاله مرجان و خروس مریم کاظمی

خبرگزاری خبرنگاران- فیلم تئاتر خاله مرجان و خروس به نویسندگی و کارگردانی مریم کاظمی در گامِ سوم طرح نمایش نما از سوی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان اکران اینترنتی می شود.

28 فروردین 1400

گوگل چگونه آهنگ ها را با یاری بیان ریتم و شعر آن ها پیدا می نماید؟

موتور جستجو و دستیار صوتی گوگل از جذاب ترین دستاوردهای غول جستجوی اینترنتی جهان هستند که گاهی اوقات با بروزرسانی های باورنکردنی حتی حرفه ای ترین کاربران را تحت تاثیر قرار می دهند.

6 آذر 1399

فلسفه طراحی مرحله ده قدمی (و کاربردش در Super Mario Maker 2) ، جعبه ابزار بازی سازان (87)

چند سالی می شود که کانال یوتیوب جعبه ابزار بازی سازان (Game Makers Toolkit) در ویدئوهایی کوتاه و آموزنده به بررسی و توصیف جنبه های مختلف بازی های ویدئویی و مفاهیم مربوط به این حوزه می پردازد. من تصمیم گرفتم محتوای این ویدئوها را با کمی تصرف و منطبق کردن آن با مدیوم...

22 مرداد 1399

اعلام جزییات فعالیت شعب انجمن موسیقی ایران در ایام کرونا

شعبه های مختلف انجمن موسیقی ایران در سراسر کشور طی هفته های گذشته برنامه هایی را با هدف تشویق مردم برای حضور در خانه طی ایام شیوع ویروس کرونا اجرا کردند.

1 تیر 1399