کیفیت غذاهای این رستوران های بارسلونا باورکردنی نیست!

به گزارش وبلاگ نیازمندی، رستوران های مقرون به صرفه و با کیفیت بارسلونا

از کلیساها و خیابان های شلوغ بارسلونا گرفته تا سواحلی با غروب های تماشایی و میدان های پرانرژی به خوبی معین است که چرا بارسلونا قلب گردشگران را شیفته خود می نماید و نمی گذارد تا به این راحتی ها به شهر خودشان برگردند. سبک زندگی مدیترانه ای در بارسلونا یعنی در اینجا می توانید غذاهای خوب و خوشمزه ای را با قیمت های نه چندان گران پیدا کنید. می خواهیم تعدادی از رستوران های مقرون به صرفه بارسلونا که در عین حال غذاهای خوشمزه ای هم دارند را معرفی کنیم، پس در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

کیفیت غذاهای این رستوران های بارسلونا باورکردنی نیست!

رستوران سلتا | Celta

بارسلونا به یک چیز معروف است: رستوران های قدیمی ای که فقط و فقط مخصوص تاپاس هستند. در رستوران سلتا به غیر از اینکه شانس این دارید تا هر جوری تاپاسی که اسپانیا دارد را امتحان کنید می توانید به یک بازار قدیمی که بیش از 40 سال از تاسیسش می گذرد و در کنار این رستوران هست هم بروید. تخصص سلتا پخت غذاهای خوشمزه محلیه و یکی از محبوب ترین غذاهایش هم هشت پای آب پزه که در بشقاب های چوبی سرو می گردد. یکی دیگر از غذاهای خوشمزه این رستوران یک غذای دریایی است که از یک ماهی مخصوص و خوشمزه به همراه لیمو تشکیل شده. به غیر از این ها، تاپس های خوشمزه دیگری هم دارد؛ از سیب زمینی های تنوری به سبک اسپانیایی گرفته تا تورتیلا. این رستوران خیلی شلوغ است البته به تازگی یک شعبه دیگر هم زده که آن یکی نسبتا خلوت است.

آدرس: C/Mercè 16, 08002

قیمت: قیمت تاپاس ها از 4 یورو آغاز می گردد.

ساعت کاری: سه شنبه تا یکشنبه، 8 صبح- نیمه شب

رستوران ال پورتالون | El Portalón

مکان این رستوران یک ساختمان قرون وسطایی مجذوب کنندهه که امروز تبدیل شده به یک رستوران شلوغ و پرهیاهو با تاپاس های خوشمزه. با اینکه بارها کوشش شده تا نمای این رستوران را به شکل امروزی دربیاورند اما اینجا همچنان سبک قدیمی خودش را دارد. جهانگرد ها معمولا در ساعات اولیه شب به این رستوران می فرایند پس اگر می خواهید غذا خوردن با محلی ها را امتحان کنید حوالی ساعت 10 شب به اینجا بروید. دکور خاص و غذاهای خلاقانه این رستوران همان چیزی است که از یک رستوران اسپانیایی انتظار دارید، فکرش را بکنید در حالی که دارید یک غذای اسپانیایی اصیل مثل pa amb tomàquet (یک تکه نان که روی آن رب گوجه مالیده شده) را می خورید یک موسیقی اسپانیایی هم در فضا پیچیده باشد از رستوران اسپانیایی چه چیزی بیشتر از این توقع دارید؟

آدرس: C/Banys Nous 20, 08002

قیمت: قیمت تاچاس ها از 4 یورو آغاز می گردد.

ساعت کاری: دوشنبه- شنبه، 9 صبح- 11/30 شب

رستوران الیسابتس | Elisabets

خیلی از ما دوست داریم در شهری مثل بارسلونا به جای اینکه به یک رستوران مدرن با نمای امروزی برویم یک رستوران سنتی را امتحان کنیم که در آنجا همه چیز کاملا به شیوه سنتی چیدمان شده و غذاها هم محلی و خوشمزه است. این رستوران از همان رستوران های سنتی است که هم محلی ها و هم جهانگرد ها عاشقش هستند. البته دکوراسیون منحصربفرد رستوران هم در این محبوبیت نقش زیادی دارد و رادیوهای قدیمی ای که روی دیوارها گذاشته شده کاملا روی سنتی بودن فضا تاکید نموده است. تخصص این رستوران پخت غذاهایی است که معمولا مادربزرگ ها آن ها را می پزند یعنی همان غذاهای جاافتاده و سنتی که عطر وبوی آن ها همه ساختمان را بر می دارد! رستوران از سه قسمت مختلف تشکیل شده: یک جا که مخصوص غذاهای تاپاس است، قسمتی مخصوص ساندویچ و قسمت دیگر که فضای رستوران اصلی است.

آدرس: C/Elisabets 2-4, 08001

قیمت: شام و ناهار حدود 20 یورو

ساعت کاری: دوشنبه، سه شنبه، شنبه: 7:30 صبح تا 11 شب؛ آدینه: 7:30 صبح تا 2 ظهر

کافه گلاتریا | Gelateria Caffeteria Italiana

در چند سال اخیر کافه های بستنی خوری زیادی مثل قارچ در جای جای مختلف شهر بارسلونا سبز شده اند اما برای خیلی از مردم کافه Gelateria Caffeteria Italiana جاییه که نمی گردد به این راحتی ها از کنارش رد شد و بستنی هایش را امتحان نکرد. طراحی داخلی آرامش بخش این کافه و پنل های چوبی زیتونی اش همه را به اینجا می کشاند تا بیایند و کرپ ها و وافل های آن را تست نمایند. بستنی هایی که در این کافه درست می گردد از مواد کاملا تازه است و همین طعمش را تا این حد خوشمزه نموده است.

آدرس: Plaça Revolució 2, 08012

قیمت: قیمت بستنی ها حدود 2.40 یورو

ساعت کاری: آوریل تا اکتبر دوشنبه تا سه شنبه: 2 ظهر تا 1 صبح. آدینه تا یکشنبه: 2 ظهر تا 2 صبح .

رستوران کیاسکو | Kiosko

اگر هیچ چیز به مقدار فست فود شما را راضی نمی کند به برترین فست فودی شهر یعنی Kiosko بروید. در اینجا برگرهای بزرگ با برترین کیفیت گوشت و نان های خوشمزه درست می گردد و روی آن را هم معمولا با کاهو و یا گوجه تازه تزئین می نمایند. سعی کنید حتما با شکم خالی به این رستوران بروید تا بتوانید غذاهای بیشتری بخورید چون طعم فست فودهایش در شهر نظیر ندارد. برای خریدن برگرهای خوشمزه، صف های طول و درازی درست می گردد برای همین باید خوش شانس باشید تا میز و جایگاه گیرتان بیاید. البته یک پیشنهاد بهتر این است که برگر را از این رستوران بگیرید و برای خوردن آن به پارک Ciutadella که در چند قدمی رستوران است بروید. این رستوران شعبه دیگری هم دارد که خلوت تر و ساعت کاری اش محدودتر است و در نزدیکی بازار Santa Caterina قرار گرفته است.

آدرس: Avda Marquès de LArgentera 1, 08003

قیمت: برگرها از 5.5 یورو

ساعت کاری: هر روز: 1 ظهر تا 1 شب

رستوران ل کوئینز نیتز | Les Quinze Nits

گروه آندیلانا امروز حدود 15 رستوران در سراسر شهر بارسلونا دارد که با اینکه نام هایشان با هم فرق دارد اما همه آن ها از نظر طراحی مثل هم اند: رستوران هایی با طراحی مجذوب کننده و کلاسیک و غذاهای مدیترانه ای شامل گوشت و ماهی و سالادهای رنگارنگ که به خلاقانه ترین حالت ممکن درست می وشند و قیمت مناسبی هم دارند. این رستوران از آنجاییکه اولین شعبه این گروه بوده از همه محبوب تر است و با صف های طولانی ای که دارد ممکن است در آن اصلا غذا بهتان نرسد! البته می توانید شعبه خلوت تر آن، رستوران branch La Fonda که صف های کوتاهتری دارد را امتحان کنید.

آدرس: Plaça Reial 6, 08002

قیمت: شام و ناهار حدود 18 یورو

ساعت کاری: هر روز 1 ظهر تا 1 صیح

منبع: telegraph.co.uk

منبع: الی گشت

به "کیفیت غذاهای این رستوران های بارسلونا باورکردنی نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت غذاهای این رستوران های بارسلونا باورکردنی نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید