مجذوب کننده ترین مقصدهای سفر زمستانی که نباید از دست داد

به گزارش وبلاگ نیازمندی، سفر، آسیا و اروپا، ساحل آفتابی یا جاده برفی، نمی ­شناسد! اگر با ما هم عقیده هستید،دل به زمستان دهید و تعطیلات را در مکان های محبوبتان آغاز کنید.

مجذوب کننده ترین مقصدهای سفر زمستانی که نباید از دست داد

ساکنین منطقه ها اروپایی و سایر نواحی که با زمستان های سرد دست­ و پنجه نرم می نمایند، تمایل دارند تعطیلات زمستانی را با طعم تابستان بگذرانند. فصل سرما که از اوایل ماه نوامبر تا اویل ماه مارس میلادی ادامه دارد، فرصت خوبی است تا از گرمای برترین ساحل های جهان لذت برد، در برترین پیست های برفی اسکی کرد و در شهر های فوق العاده اروپایی گشت زد. در ادامه با وبلاگ نیازمندی همراه باشید تا با تعدادی از این جاذبه های تفریحی و توریستی آشنا شوید.

تالین­، استونی

در فهرست سفر زمستانی خود شهر تالین (Tallinn) مرکز کشور استونی، را در اولویت ها قرار دهید. در این شهر اروپایی گزینه های مختلفی برای گذران وقت دارید و البته با تنوع تفریحات برفی و تجهیزات مختلف اسکی کاملا سرگرم خواهید بود. شهر تالین فقط یک مقصد تفریحی زمستانی نیست و زیبایی خیره نماینده این شهر در چشم انداز ها برفی چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید.

کو فی فی، تایلند

اگر شهرهای اروپایی، به میزان کافی گرمتان نمی نمایند، سفر به جزایر آفتابی و مطبوع فی فی (Ko Phi Phi) خیالتان را راحت می نماید.

این جزایر زیبا در جنوب تایلند قرار دارند و مجموعه ای ­ دل پذیر از گرمای آفتاب با آب هایی از ماهی های شگفت انگیز هستند. هوای جزیرهبه قدری مطبوع است که لازم نیست لباس های گرمتان را از چمدان خارج کنید! فرصت را از دست ندهید و در آب های فیروزه ای جزیره قایق سواری کنید.

ریگا، کشور لتونی

در ادامه فهرست به شهر ریگا (RIGA) که مرکز و بزرگ ترین شهر جمهوری لتونی است، می رسیم. از خصوصیات اصلی ریگا باید به تنوع غذایی لذیذ و دلچسب آن اشاره نمود و البته نمی توانیم از ریگا صحبت کنیم و از کنار کلاب موسیقی مجذوب کننده فولک­لابز آلا (Folkklubs ALA pagarabsas) که ­یکی از جاذبه های اصلی این شهر است، به­ سادگی بگذریم!

ریگا هم مانند شهر تالین زیبایی های خاص خود را دارد. در سفر به این شهر در پارک های زیبا پیاده روی کنید، از موزه های مشهور شهر تماشا کنید و حتما سری هم به کلیسای سنت پیتر ریگا (St Peter) بزنید.

بدگزته آین،اتریش

شهر بدگزته آین یا بدهوفگازتاین - به زبان آلمانی - (Bad Gastein) منطقه ای مسکونی در سنت-یوهان اتریش است. اگر از هواداران ورزش های زمستانی باشید احتمالا نام این شهر به گوشتان خورده است.

این منطقه بی نظیر با وسعتی معادل 208 کیلومتر شیب برفی، میزبان بسیار خوبی برای اسکی بازان و اسنوبرد سوارانی است که در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته از امکانات این فضا استفاده می نمایند.

اما این تمام ماجرا نیست! بعد از تجربه ی یک ورزش پرهیجان برفی، بدگزته آین شما را به دریاچه های وسیع آب گرم خود دعوت می نماید تا سرمای وجودتان را با آب تنی در این گرمای دل چسب از یاد ببرید.

بالی، اندونزی

جزیره معروف بالی در اندونزی با میانگین دمایی 26 درجه که در ماه های نوامبر تا مارس ادامه دارد، قطعا می تواند یکی از گزینه های اصلی سفر هر گردشگری در فصول زمستانی باشد. با گشت وگذار در سراسر این جزیره زیبا از چشم انداز سواحل رویایی، معابد تماشای، منطقه ها مخصوصحفاظت شده میمون ها، پارک های آبی و هتل های لوکسی مانند پادما ریزورت (Padma Resort) لذت ببرید.

بلد، اسلوونی

دریاچه بلد (Bled) را قطعا می توان یکی از نماد های زیبایی کشور اسلوونی در نظر گرفت. هر ساله تابستان گردشگران زیادی از این دریاچه خارق العاده بازدید می نمایند؛ اما تماشا زیبایی های بلد در فصل زمستان که به مراتب خلوت تر است، خالی از لطف نیست.

در اطراف دریاچه فضای خوبی برای پیاده روی وجود دارد. بلد تنها در زیبایی دریاچه خلاصه نمی گردد. اگر سفر شما درمانی است، حتما سری به هتل گرند توپلیس (Gand Hotel Toplice) بزنید و از استخر حرارتی این هتل که خاصیت درمانی دارد بهره ببرید و احساس طروات را به بدنتان هدیه کنید.

نیوزلند

نیوزلنددر زمستان یا زمستان در نیوزلند؟ قطعا هر دو به یک انداره مجذوب کننده هستند. کشور پهناور نیوزلند با میانگین دمایی 18 درجه بین ماه های نوامبر تا مارس، می تواند یکی از مقصد های سفر زمستانی شما باشد. نیوزلند را جاده ای سفر کنید و از تماشا چشم انداز ها شگفت انگیز این کشور زیبا لذت ببرید.

مثلث طلایی، هندوستان

احتمالا نام مثلث طلایی هندوستان را شنیده باشید؛ اما شاید ندانید که سه ضلع این مثلث سه شهر بزرگ دهلی (Delhi) آگرا (Agra) و جیپور (Jaipur) هستند که یکی از قطب های توریستی هندوستان به شمار می­ فرایند. سفر به مثلث طلایی در زمستان تجربه ای دل چسب از گرمای آفتاب است به طوری که حتی طعم این حرارت را در غذاهای­ این سرزمین هم می توان چشید!

برلین، آلمان

برلین، مرکز زیبای آلمان یکی از شهر هایی است که در زمستان می توان به آن سفر کرد. قطعا در این شهر پرجمعیت و بزرگ بی برنامه نمی مانید. روز خود را با تماشا از گالری روباز شرق (East Side Gallery) که ­یکی از بخش های قدیمی دیوار مشهور برلین هم بوده است؛ شروع کنید.

به تماشا موزه های مشهور شهر بروید و در این بین از پیاده روی در پارک های زیبای زمستانی هم غافل نشوید. شب های برلین هم جاذبه های خاص خود را دارد که در ادامه سیاحت خود به آن ها نیز می رسید!

مالدیو

بهشت مالدیو (Maldives) را در فهرست نهایی سفر زمستانی خود از قلم نیاندازید. مالدیو که در دریای عرب واقع شده است، مقصدی مجذوب کننده برای افرادی­ است که در پی سفری آرامش بخش در ساحلی زیبا با آب و هوای گرم و مطبوع هستند. مالدیو زیبا است؛ اما اگر قصد سفر به آن را دارید قبل از تهیه لوازم سفر، از کافی بودن بودجه کیف پول خود به این مقصد لوکس گران قیمت مطمئن شوید!

پراگ، جمهوری چک

پراگ (Prague)، مرکز جمهوری چک، شهری است که در هر فصلی از سال تماشای است.

این شهر مانند یک کارت پستال زیبا، قاب تصویری از جاذبه های طبیعی، هتل های ارزان، غذا های لذیذ و کافه - رستوران های دوست داشتنی را پیش چشمتان می آورد. اگر زمان کافی دارید و اهل طبیعت بکر هستید، پیشنهاد می کنیم پیاده روی و کوه نوردی در ارتفاعات شمالی را از دست ندهید و از چشم انداز ها زیبای پارک ملی سوئیس بوهمی (Bohemian Switzerland) و پارک ملی ساکسون سوئیس (Saxon Switzerland National Parks) که در نزدیکی این حوالی هستند لذت ببرید.

تیرول جنوبی، ایتالیا

یک مکان خاص برای سفر زمستانی می تواند ترکیبی از دریاچه های آب گرم و هتل هایی که مجهز به استخر آب گرم روباز هستند، باشد. در سفر به تیرول (South Tyrol) در ایتالیا با این گزینه ها روبه رو می شوید و البته اسکی کردن در­ پیست های کلاسبرگ (Klausberg) و اسپایک بودن (Speikboden) در سفر به تیرول منتظر شما است!

آلبرتا، کانادا

استان آلبرتا (Alberta) در غرب سرزمین پهناور کانادا را آخرین گزینه فهرست پیشنهادی قرار دادیم. آلبرتا مقصدی پر از ماجراجویی های زمستانی است. از گشت و گذار در تنگه های منجمد و یخی گرفته تا لذت پیاده روی با کفش های مخصوص برفی و اسکی کردن در پیست های تماشایی، که همه این ها آلبرتا را به عنوان یکی از گزینه های سفر برفی تان پیشنهاد می نماید.

در این مقاله سعی کردیم تا شما را در انتخاب سفر زمستانی تان همراهی کنیم. مکان هایی که سرمای زمستان را با همه زیبایی ها و تفریحات برفی­ در دل دارند و مقاصدی که از سرما کیلومترها فاصله دارند. این انتخاب شما است که در سپیدی برف ها بمانید یا آفتاب ساحل های زیبا را دریابید!

پیشنهاد می کنیم اگر اهل ایرانگردی هستید، مقاله در زمستان به کجا سفر کنیم را مطالعه کنید.

منبع: کجارو / travelanddestinations.com

به "مجذوب کننده ترین مقصدهای سفر زمستانی که نباید از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجذوب کننده ترین مقصدهای سفر زمستانی که نباید از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید