سلامتی و پزشکی

لاندری روم چیست؟ ، نکات و استاندارد های طراحی لاندری روم

لاندری روم اتاقی است که عملیات شستشو، اتو زدن و خشک کردن لباس ها در آن انجام می شود.

12 دی 1402

سریال لست آو آس یا بازی لست آو اس؛ کدام بهتر بود؟ (ده سال با لست آو آس)

10 سال پیش، در روز 14 ژوئن 2013 (24 خرداد 1392) بازی لست آو آس یا آخرین بازمانده از ما برای کنسول پلی استیشن 3 عرضه شد. اثری که در طول این سال ها به یکی از بازی های نمادین پلی استیشن تبدیل شده و روایت داستانی تحسین برانگیز و الهام بخشش چه بسا آن را به یکی از برترین...

27 خرداد 1402

دختر دونده ایران رکورد ملی 100 متر را شکست

حمیده اسماعیل نژاد رکورد ملی ماده دوی 100 متر ایران را شکست.

11 خرداد 1402

اظهارات جنجالی ساپینتو؛ خوب شد این بازیکن از استقلال رفت ، حمله تند به مورایس ؛ اقدام او طبیعی نبود ، اشتیاق من ماندن در استقلال است اما ...

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فردا یک بازی سخت دیگر داریم و مهمترین نکته زودگل زدن مقابل نساجی است.

3 خرداد 1402

تاریخ واقعی جن گیری؛ آنچه در فیلم ها نمی بینیم

جن گیری یک فعالیت واقعی و تصویب شده در کلیسای کاتولیک است که هنوز هم به شکلی تقریبا مشابه با گذشته انجام می گردد. (تصویر بالا یک دختر کلمبیایی را در میانۀ مراسم جن گیری در یک کلیسای خانگی نشان می دهد).

9 اردیبهشت 1402

تیم شیفر؛ طنزنویس خبره صنعت بازی (بازی سازان سرشناس)

تیموتی جان شافر (Timothy John Schafer) یک بازی ساز آمریکایی است که به خاطر فعالیت خود در شرکت های LucasArts و Double Fine Productions و آثاری نظیر Psychonauts و سری جزیره میمون ها شناخته می شود.

11 فروردین 1402

زیباترین چیدمان برای ورودی منزل شما

ورودی خانه ها هم دقیقا مثل همان ویترین عمل می نماید. نظر افراد در همان نگاه اول می تواند نسبت به دکوراسیون خانه ما بسیار مثبت یا بسیار منفی باشد.

26 اسفند 1401

پیشگیری و آشنایی با بیماری های شایع مردان در منطقه12

همایش تخصصی با هدف پیشگیری و آشنایی با بیماری های شایع مردان در منطقه12 برگزار گردید.

15 اسفند 1401

توقف واردات گوشت از برزیل تا تایید رسمی سلامت دام ها

سخنگوی سازمان دامپزشکی می گوید که واردات گوشت از برزیل تا زمانی که این کشور به صورت رسمی سلامت دام هایش را تایید نکند، ممنوع است.

14 اسفند 1401

جمع آوری بیش از 15 هزار سگ بدون صاحب در البرز

مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری البرز گفت: 6 پناهگاه برای حمایت از حیوانات بدون صاحب در این استان با هدف ساماندهی حیوانات ناقل بیماری به انسان (سگ های بدون صاحب) فعال شد.

10 اسفند 1401

عادات روزانه یک پزشک 60 ساله که بدن یک جوان 40 ساله را دارد

هایمن مخالف پیری نیست، او معتقد است: این یک تصور غلط است که پیر شدن به طور اتوماتیک با مسائل سلامتی مانند تضعیف مفاصل، زوال عقل و بیماری های مزمن همراه است. مردم متوجه نیستند که دلایل پشت این عارضه ها قابل کنترل است.

4 اسفند 1401

بدترین عادات برای معده و گوارش کدام هستند؟

کدام کار بیشتر روی بدن و سیستم گوارش تاثیر منفی می گذارد؟ استرس، مصرف شکر و...

28 بهمن 1401

تسلط بر زمان چیست و چگونه می توان زمان را کارآمد کرد؟

آیا احساس می کنید که برای انجام هیچ کاری زمان کافی ندارید؟ آیا شما واقعاً تسلط بر زمان و کنترلی بر آن ندارید؟ ما کنترلی بر سرعت گذر زمان نداریم. به خصوص با توجه به زمان و انرژی زیادی که برای امور روزمره احتیاج داریم، به راحتی می توانیم احساس غرق شدن کنیم....

20 بهمن 1401

مسواک هوشمندی که جیغ می کشد ، مناسب برای خردسالان ، دارای کتاب آموزشی

مسواک زدن بچه ها خردسال جزو دغدغه های اصلی والدین است. بسیاری از بچه ها تمایلی به مسواک زدن ندارند و مرتب از این کار شانه خالی می نمایند. اما اخیرا نوعی متفاوت از مسواک معرفی شده که فرایند مسواک زدن را برای بچه ها لذت بخش می نماید.

9 بهمن 1401

دفع سنگ کلیه در خانه

نوشیدن زیاد مایعات بخش مهمی از روند دفع سنگ کلیه و جلوگیری از تشکیل سنگ های نو است. آب نه تنها به دفع مواد زائد بدن، بلکه به حرکت دادن سنگ ها در دستگاه ادراری نیز یاری می نماید.

8 بهمن 1401

نوشتن خاتمه نامه در 2 هفته؟

چگونه یک سرانجام نامه می نویسید؟ آیا می توانم یک سرانجام نامه را در دو هفته، یک ماه یا یک روز بنویسم؟ اگر مهلت سرانجام نامه خود را رعایت نکنم چه می گردد؟ با این نکات از متخصصان ما، برنامه ریزی کنید و در هشت مرحله به ضرب الاجل برسید.

23 دی 1401

نکات رزرو هتل در سفر ، هدایت برای پرهیز از دردسر در محل اقامت

بهتر است بدانید که بیشتر مسافران ترجیح می دهند که قبل از سفر، برای رزرو هتل اقدام نمایند، اما شما می توانید در اروپا هر وقت که بخواهید و خیلی سریع اتاق پیدا کنید و یا در حالی که هنوز در هواپیما هستید، یک تخت رزرو کنید. دیدگاه شما در خصوص رزرو اتاق به مقدار...

19 دی 1401

روستای اشتبین یکی از روستاهای دیدنی آذربایجان شرقی به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، روستای اشتبین یکی از روستاهای دیدنی آذربایجان شرقی به شمار می رود.

12 دی 1401

خودروی مفهومی کمپینگ کوچک مرسدس EQT با آینده درخشان : کانسپت EQT مارکوپولو

مرسدس بنز در کوشش است تا خانواده خودرو های الکتریکی خود را در خط وانت کمپر مارکوپولو توسعه دهد. سال 2022 با یک ون کمپر مجهز EQV سروع شد و سال جاری را با کانسپت EQT مارکوپولو کاملاً تازه به انتها می رساند.

13 آذر 1401

بهترین هتل های ساحلی دوحه قطر

نزدیک بودن به سواحل بسیار زیبای خلیج فارس به هنگام اقامت در هتل های شهر دوحه (Doha) قطر می تواند مزیت بسیار خوبی برای شما به شمار برود و اوقات بسیار خوشی را برای شما فراهم بیاورد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی بهترین هتل های ساحلی مرکز قطر یعنی شهر...

17 آبان 1401
تعداد: (246)