درون خانه هایی که مرلین مونرو در آن به سر برده بود

به گزارش وبلاگ نیازمندی، مرلین مونرو که 36 سال عمر کرد در خانه های متعددی زندگی نموده بود. از آپارتمان های پنت هاوس گرفته تا ملک های بزرگتر بخشی از گستره زندگی پر زرق و برق او بودند.

درون خانه هایی که مرلین مونرو در آن به سر برده بود

به گزارش وبلاگ نیازمندی به نقل از سان، یکی از این خانه هایی که مرلین مونرو در آن حضور داشت خانه بینگ کرازبی خواننده بوده است. گفته می گردد در آن با جان اف کندی رئیس جهور وقت امریکا رابطه داشت. این خانه که در رانچو میراژ در استان کالیفرنیا واقع شده 622 متر مربع مساحت دارد و دارای یک اتاق نشیمن باز، یک استخر، یک دوش در فضای باز، سه باربیکیو و یک سینمای خصوصی است. این ملک اخیرا پنج میلیون دلار قیمت گذاری شد.

یکی از خیره کننده ترین املاک مرلین مونرو خانه ای دریاچه ای در نیویورک در شهرستان وستچستر بود. او در آنجا با آرتور میلر نمایشنامه نویس ازدواج کرد. ملک شش خوابه او در نیویورک در سال 2017 میلادی 1.65 میلیون دلار قیمت گذاری شد.

مرلین مونرو پس از طلاق از میلر خانه ای به سبک مدیترانه ای در برنت وود در لس آنجلس به قیمت 75000 دلار خرید. آن خانه دارای چهار اتاق خواب و باغی پر از درخت مرکبات بود. هم چنین، آن خانه جایی بود که مرلین مونرو در آن به طرز غم انگیزی درگذشت. جسد برهنه او در رختخواب با تلفنی در دست اش پیدا شد. او در 4 آگوست 1962 میلادی بر اثر مصرف بیش از حد باربیتورات درگذشت. اگر مرلین مونرو زنده بود سال جاری تولد 96 سالگی اش را جشن می گرفت.

منبع: فرارو

به "درون خانه هایی که مرلین مونرو در آن به سر برده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درون خانه هایی که مرلین مونرو در آن به سر برده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید