SWM G05 شاسی بلند تازه وارد بازار خودرو

به گزارش وبلاگ نیازمندی، کمپانی SWM یا دقیق تر SVVM یک شرکت موتورسیکلت سازی ایتالیایی است که در سال 1971 میلادی به وسیله پیرو سیرونی و فاستو ورگانی بنیان گذاری شد. مرکز این شرکت در میلان ایتالیا واقع شده و انواع موتورسیکلت های آفرود، تریل و غیره را به فراوری می رساند. شرکت SWM طی دهه 1970 تا 1984 به فراوری محصولات متنوع موتورسیکلت خود وی ادامه داد.

SWM G05 شاسی بلند تازه وارد بازار خودرو

از سال 2014 و دهه ها پس از توقف فعالیت شرکت SWM، با سرمایه گذاری گروه Shineray که زیر مجموعه برلیانس اتو چین به شمار میرود، برند ایتالیایی مجدداً فعالیت خود را با معرفی 6 مدل موتورسیکلت خیابانی و آفرود در حجم های 300 تا 650 سی سی در نمایشگاه موتورسیکلت میلان از سر گرفت. بعلاوه از آنجا که شرکت شاین ری زیر مجموعه گروه خودروسازی برلیانس است، بنابراین اقدام به فراوری خودروهایی با برند اس دابلیو ام در چین نیز نموده است که اخیرا شرکت سیف خودرو این برند را در سبد محصولات خود جای داده است.

سیف خودرو که برند SWM را برای جایگزینی با محصولات بیسو و تعهدات معوق این محصول در سال گذشته به بازار معرفی نموده بود، امروز نسخه 7 نفره این خودرو را برای رسانه های حوزه خودرو به نمایش درآورد.

خودروی SWM G05، محصول تازه اتحاد برلیانس شینری است که بر پایه نخستین محصول این شرکت به نام SWM X7 طراحی و توسعه داده شده است. SWM X7 برای نخستین بار در سال 2016 و به عنوان نخستین خودروی SWM به بازار چین معرفی گردید. خودرویی که حالا با گذشت چند سال، پلتفرم بهبود یافته آن به پایه ای برای SWM G05 تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: لیفان X70 به مشتریان تحویل داده شد

نمای روبرو SWM G05

این شاسی بلند چینی ایتالیایی که G05 نام دارد، با طول 4750 میلیمتر، عرض 1860 میلیمتر، ارتفاع 1780 میلیمتر و فاصله بین دو محور 2750 میلیمتری در دسته شاسی بلندهای سایز بزرگ قرار می گیرد.

G05 درست مانند سایر کراس اوورهای چینی موجود در بازار به موتوری 1.5 لیتر و توربو مجهز است که 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور را به وسیله گیربکس شش سرعته اتوماتیک معمولی به چرخ های جلو می رساند.

ترتیب جایگاه های SWM G05 به نحوی است که فضای کافی برای 7 سرنشین را فراهم می نماید بعلاوه می توان با باز و بسته کردن دو جایگاه ردیف سوم به افزایش فضای بار این خودرو اقدام کرد. SWM G05 در بازار فعلی ایران رقبایی قوی نظیر هایما S7 توربوشارژ را در برابر خود می بیند.

بیشتر بخوانید: خرید و فروش پلاک های رند غیرقانونی است

6 کیسه هوا 10 نقطه ای، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل آغاز حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه پیشگیری از تصادف، سامانه شناسایی اجسام متحرک و زنده در اطراف خودرو، دوربین ثبت وقایع، دوربین 360 درجه، سنسور پارک جلو و عقب، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی 18 اینچی، استارت دکمه ای، جایگاه راننده برقی، آینه های تاشو برقی، جلو آمپر دیجیتال، کامپیوتر سفر، سنسور باد لاستیک، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروز کنترل، نمایشگر عمودی لمسی، تهویه اتوماتیک تک کاناله با تنظیمات مستقل فن برای ردیف دوم و سوم، کامپیوتر سفر، سقف پانوراما، تنظیم حالت رانندگی و سنسور نور بخشی از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو به عنوان یکی از نکات قابل توجه SWM G05 در ایران است.

***

شما می توانید آخرین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ نیازمندی مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "SWM G05 شاسی بلند تازه وارد بازار خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "SWM G05 شاسی بلند تازه وارد بازار خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید