معرفی هتل 3 ستاره سیتادین تویسن دور در بروکسل

به گزارش وبلاگ نیازمندی، هتل سیتادین تویسن دور بروکسل | Citadines Toison dOr Brussels

شهر بروکسل به خاطر معماری شگفت انگیز و منحصر به فردش و موزه های بسیاری که دارد، مورد توجه بسیاری از گردشگر ها و جهانگردان قرار می گیرد. برای اقامت در هتلی کلاسیک، خوش استیل و 3 ستاره که موقعیت مناسبی هم برای اقامت در بروکسل داشته باشد به سراغ این هتل می رویم. هتل سیتادین تویسن دور بروکسل Citadines Toison dOr Brussels در نزدیکی جاردین دوگمونت و خیابان لوئیس قرارگرفته است و در کنار خود مغازه ها و فروشگاه های کلاسیک را دارد. اکنون در مجله خبرنگاران خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی هتل سیتادین تویسن دور بروکسل را به همراه موقعیت و فاصله این هتل تا دیدنی های شهر را عنوان نموده و به تفصیل توضیح دهیم.

معرفی هتل 3 ستاره سیتادین تویسن دور در بروکسل

خدمات رفاهی هتل سیتادین تویسن دور بروکسل

کارکنان هتل بسیار مهربان و خوش رو بوده و هر آنچه که لازم دارید از جمله انبار چمدان، صندوق امانات، روزنامه و … را برای شما مهمانان عزیز فراهم می آورند. اینترنت رایگان وای فای در همه اتاق ها به همراه فضاهای عمومی هتل آنتن داده و شما را به این شبکه جهانی متصل می نماید. اگر با وسیله نقلیه خود سفر می کنید، پارکینگ عمومی در کنار هتل واقع شده است که می توانید ماشین خود را در آنجا پارک کنید. این پارکینگ احتیاج به رزرو نداشته و هزینه آن روزانه محاسبه می گردد.

تمام خدمات خشکشویی مانند شستشوی لباس ها و اتوکشی احتیاجمند به پرداخت مبلغی جداگانه است منتها نظافت اتاق ها روزانه و به صورت رایگان انجام می پذیرد. اگر سفر و دیدار های کاری دارید، این هتل اتاق دیداری با میز گردهمایی و امکانات پذیرایی و مرکز کنفرانسی به متراژ 80 متر در اختیارتان قرار می دهد. بعلاوه فکس و فتوکپی با پرداخت هزینه آن فراهم می باشد. برای افراد سیگاری فضای مجازیی در نظر گرفته شده و تلویزیونی در لابی واقع شده است که می توانید هر شبکه های جهانی را که مایل بودید، در آن ببینید. فروشگاه هتل تحویل در اتاق نیز دارد. برای مهمانان کم توان یا ناتوان امکانات مورد احتیاجشان فراهم می گردد.

این اقامتگاه 8 طبقه، آسانسور داشته و متأسفانه خبری از ترانسفر فرودگاهی نیست. ورود حیوانات خانگی به هتل مجاز بوده و تنها باید هزینه آن را تقبل کنید. پذیرش هتل سیتادین تویسن دور بروکسل تنها در ساعات مشخصی انجام گرفته از ساعت 3 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 11 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به 4 زبان انگلیسی، هلندی، فرانسوی و اسپانیایی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل سیتادین تویسن دور بروکسل

مرکز تناسب اندامی در نزدیکی هتل واقع شده است که برای استفاده از آن مسئله ای نخواهید داشت و می توانید از تخفیفات آن نیز برخوردار شوید.

رستوران هتل

در لابی هتل دو دستگاه وندینگ برای نوشیدنی و تنقلات قرار داده شده است که به راحتی می توانید هر چه که می خواهید از آن بخرید. بعلاوه قهوه های خوبی در این هتل تهیه می گردد که توصیه می کنیم برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنید. بوفه صبحانه بین ساعات 7 صبح تا 10 سرو می گردد.

امکانات اتاق های هتل سیتادین تویسن دور بروکسل

در کل این اقامتگاه، هتلی خانواده دوست است و شما مهمانان، در اتاق های خانوادگی امکانات بیشتری را مشاهده می کنید. یک آشپزخانه کوچک، امکانات خشکشویی و اتوشویی رایگان، ماکروویو، اینترنت وای فای رایگان، ارسال رایگان مواد غذایی از فروشگاه، یخچال و تخت کودک رایگان برای این اتاق ها فراهم می باشد. فضای تمام اتاق ها جداگانه طراحی شده و حمام خصوصی دارای ترکیبی از دوش و وان، وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، سشوار می باشد. امکاناتی که در زیر گفته می گردد نیز در تمام اتاق ها دیده می گردد.

  • گاوصندوق
  • چای و قهوه ساز
  • تلویزیون صفحه تخت
  • سینک ظرفشویی
  • امکانات اتوشویی
  • یخچال
  • نظافت هفتگی اتاق ها
  • میز مطالعه

برای رزرو اتاق در هتل سیتادین تویسن دور بروکسل یا تماشا عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل بروکسل در سایت وبلاگ نیازمندی مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل سیتادین تویسن دور بروکسل

  • یک خوابه: 38 مترمربع مساحت و دوش و وان در حمام دارد. یک تخت دو نفره کوئین و یک تخت مبلی در اتاق قرار داده شده است.
  • استودیو: متراژی به میزان 25 مترمربع به همراه دوش و وان در حمام دارد. یک تخت دو نفره کوئین یا دو تخت یک نفره در اتاق قرار داده شده است.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر بروکسل

ایستگاه مترو لوئیس در 100 متری هتل واقع شده است که با 2 دقیقه پیاده روی به آن می رسید و می توانید به بیشتر جاذبه های شهر با حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشید. خیابان لوئیس، خیابانی است که برای خرید بسیار مناسب بوده و شلوغ است، با کمتر از 8 دقیقه پیاده روی قابل دسترسی است.

  • مکان عدالت: 300 متر بوده که با 5 دقیقه پیاده روی به این مکان خواهید رسید.
  • مترو هتل مونایز: 400 متر است که با 5 دقیقه پیاده روی به ایستگاه آن خواهید رسید.
  • کاخ اگمونت: این کاخ تا شما 500 متر فاصله دارد که با 6 دقیقه پیاده روی به آنجا می رسید. با تاکسی یا حمل و نقل عمومی 2 دقیقه راه دارید.
  • محله کلین زول، محله سابلون و کلیسای سابلون: فاصله این منطقه ها تا هتل 600 متر است که با 7 دقیقه پیاده روی یا 5 دقیقه ماشین سواری به آن ها می رسید.
  • ایستگاه مترو پورتو دو نامور و موزه پورتو دو نامور: فاصله این موزه و ایستگاه تا هتل 700 متر می باشد. با 12 دقیقه پیاده روی یا 5 دقیقه با تاکسی به اینجا می رسید.
  • کلیسای نوتردام: فاصله این کلیسا تا شما 800 متر بوده و با 12 دقیقه پیاده روی یا 5 دقیقه ماشین سواری به کلیسا می رسید.
  • موزه ماگریت: تا هتل 900 متر فاصله دارد. با 15 دقیقه پیاده روی دارید. با تاکسی 5 دقیقه و با تراموا 7 دقیقه راه دارید.
  • موزه فیلم: از اقامتگاه شما تا این مکان، 1.1 کیلومتر فاصله است. با 7 دقیقه رانندگی به این موزه خواهید رفت. با 15 دقیقه پیاده روی یا سوار مترو خط 92 یا 93 شدن، در مدت 8 دقیقه به این موزه می رساند.
  • موزه هورتا: تا این مکان، 1.2 کیلومتر فاصله است که با 7 دقیقه رانندگی به این موزه خواهید رفت. با 17 دقیقه پیاده روی یا اگر سوار مترو خط 92 شوید، در مدت 8 دقیقه به این موزه می رساند.
  • ایستگاه مرکزی بورکسل: فاصله این ایستگاه تا هتل 1.2 کیلومتر می باشد. با 18 دقیقه پیاده روی یا 6 دقیقه سواری به اینجا می رسید.
  • خیابان لوئیس: فاصله این ایستگاه تا هتل 1.3 کیلومتر می باشد. با 18 دقیقه پیاده روی یا 6 دقیقه سواری به اینجا می رسید. با مترو خط 93 حدود 10 دقیقه راه خواهید داشت.
  • سالن شهر بروکسل: فاصله این سالن تا هتل 1.3 کیلومتر بوده که با 20 دقیقه پیاده روی دارید. با تاکسی 6 دقیقه راه دارید.
  • موزه شهر بروکسل: تا هتل 1.3 کیلومتر فاصله دارد. با 23 دقیقه پیاده روی یا 17 دقیقه مترو سواری با خط 92، به این مکان می رسید. اگر از حمل و نقل عمومی بهره ببرید، جهتهایی را باید پیاده بروید.
  • گاردو میدی: تا هتل 1.3 کیلومتر فاصله داشته که با حدبیشتر 8 دقیقه رانندگی به این مکان می رسید. پیاده تا این مکان 20 دقیقه راه دارید.
  • کاخ گرند و خانه پادشاه: 1.3 کیلومتر فاصله تا هتل دارند. با 8 دقیقه رانندگی به این بناهای تاریخی خواهید رسید. در کل خط اتوبوس 95 از این هتل، در مدت 17 دقیقه شما را به مرکز شهر و جایی که این بناهای زیبا قرار گرفته اند، می رساند. متروی 92 یا 93، 20 دقیقه شما را در این مکان ها پیاده می نماید.
  • : 11.4 کیلومتر است که با تاکسی حدود 21 دقیقه طی این جهت طول می کشد.
  • فرودگاه بین المللی آنتورپ: 40 کیلومتر فاصله دارد. با ماشین، تقریباً 50 دقیقه طی این جهت طول می کشد.

هتل سیتادین تویسن دور بروکسل

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

بلژیک، 1060 بروکسل، خیابان لا تویسن دور 63-61

Avenue de la Toison dOr 61-63, 1060 Bruxelles, Belgium

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 3 ستاره سیتادین تویسن دور در بروکسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره سیتادین تویسن دور در بروکسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید