خودرو

ترفندهای سفر ارزان به تهران ، چطور با بودجه محدود به تهران سفر کنیم؟

آهنگ سفر به مرکز ایران را کرده اید؟ برای اینکه دچار کمبود بودجه نشوید، بایستی ترفندهای سفر ارزان به تهران را به کار ببندید تا در انتهای مسافرت جیب تان خالی نشود.

28 فروردین 1403

شروع پیش فروش بلیتهای نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده ای از 20 اسفند

ایرنا/ براساس خبرهای واصله، شروع پیش فروش بلیتهای نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده ای از 20 اسفند صورت می گیرد.

9 اسفند 1402

فراری 110 میلیارد تومانی در مشهد

طی روزهای گذشته، شاهد رونمایی از لافراری اپرتا دست ساز در مشهد بودیم. این خودرو از سوی شرکت چیتاموتورز معرفی و رونمایی شده است. در مراسم رونمایی از این خودرو، بعضی مسئولان نیز حضور داشتند.

4 اسفند 1402

لاندری روم چیست؟ ، نکات و استاندارد های طراحی لاندری روم

لاندری روم اتاقی است که عملیات شستشو، اتو زدن و خشک کردن لباس ها در آن انجام می شود.

12 دی 1402

این خودرو رونالدو را در تهران اسکورت می کرد

ورود تیم النصر عربستان همراه با ستارگانی مانند کریستیانو رونالدو و سادیو مانه به کشورمان، حواشی بسیاری را به پا کرده است. در حین انتقال تیم النصر به محل اقامتشان در تهران طبق تصاویر بدست آمده، لاماری ایما مسئولیت اسکورت اتوبوس های تیم النصر را برعهده...

28 شهریور 1402

مقایسه شاهین و جک جی 4؛ دوئل ارزان ترین خودرو مونتاژی با گران ترین ماشین داخلی

خبرنگاران- مقایسه شاهین و جک جی 4 دوئل یکی از گران ترین محصولات داخلی و یکی از ارزان ترین خودرو های مونتاژی است. بعد از ماجرای افزایش قیمت محصولات داخلی در کارخانه، سایپا از این به بعد از متقاضیان شاهین تقریبا 425 میلیون تومان دریافت می کند و در فهرست نو...

24 اردیبهشت 1402

خودروساز انگلیسی، چینی پر قدرت تر از همواره به میدان آمد، عکس

اتوشو شانگهای که از مهم ترین نمایشگاه های خودرویی در جهان به شمار میرود، برای چینی ها مکانی مناسب برای به رخ کشیدن پیشرفت ها و موفقیت هایشان است. خودروساز انگلیسی-چینی ام جی در این نمایشگاه از جدیدترین خودروی کوپه خود رونمایی نموده است.

1 اردیبهشت 1402

فراتر از لامبورگینی، گاو خشمگین یک و نیم میلیون دلاری، عکس

پس از معرفی روئلتو و تیتر یک شدن این خودرو در تمام رسانه ها، نوویتک از جدیدترین پروژه خود که روی لامبورگینی اونتادور رودستر نسخه التیمت اجرا شده، رونمایی کرد.

16 فروردین 1402

تیم شیفر؛ طنزنویس خبره صنعت بازی (بازی سازان سرشناس)

تیموتی جان شافر (Timothy John Schafer) یک بازی ساز آمریکایی است که به خاطر فعالیت خود در شرکت های LucasArts و Double Fine Productions و آثاری نظیر Psychonauts و سری جزیره میمون ها شناخته می شود.

11 فروردین 1402

عادات روزانه یک پزشک 60 ساله که بدن یک جوان 40 ساله را دارد

هایمن مخالف پیری نیست، او معتقد است: این یک تصور غلط است که پیر شدن به طور اتوماتیک با مسائل سلامتی مانند تضعیف مفاصل، زوال عقل و بیماری های مزمن همراه است. مردم متوجه نیستند که دلایل پشت این عارضه ها قابل کنترل است.

4 اسفند 1401

جهش قیمت پژو و پراید در بازار

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از آخرین روز هفته گذشته تا امروز حاکی از آن است که در بین خودرو های پراید موجود در بازار پراید 131 از 285 میلیون تومان در چهارشنبه روز گذشته امروز به 290 میلیون تومان رسیده است و 5 میلیون تومان گران شده است.

24 بهمن 1401

سفر به کره جنوبی ، چرا اکنون زمان رفتن به کره جنوبی است؟

کره جنوبی کشوری زیبا و ثروتمند با فرهنگی غنی است که مکان های دیدنی زیادی برای بازدید و گشت و گذار دارد، اما معمولا به علت وجود همسایه خشمناکش کره شمالی به عنوان منطقه ورود ممنوع دیده می گردد. المپیک زمستانی سال جاری در پیونگ چانگ ممکن است نظر همه دنیا...

28 دی 1401

صفر تا صد جانشین لوکس پراید در 10 ثانیه!

پگاس با گیربکس 4 سرعت اتوماتیک و 5 سرعت دستی قابل سفارش است. این خودرو می تواند در مدت زمان 10.67 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد.

22 دی 1401

نکات رزرو هتل در سفر ، هدایت برای پرهیز از دردسر در محل اقامت

بهتر است بدانید که بیشتر مسافران ترجیح می دهند که قبل از سفر، برای رزرو هتل اقدام نمایند، اما شما می توانید در اروپا هر وقت که بخواهید و خیلی سریع اتاق پیدا کنید و یا در حالی که هنوز در هواپیما هستید، یک تخت رزرو کنید. دیدگاه شما در خصوص رزرو اتاق به مقدار...

19 دی 1401

تفریحات هیجان انگیز در تور کیش ، جذابترین ها را در کیش تجربه کنید

کیش در سالهای اخیر به عنوان یکی از قطب های گردشگری ایران معرفی شده. بنابراین عجیب به نظر نمی رسد که با لیستی بلند بالا از تفریحات خاص در این جزیره روبه رو شوید. می توان در هر سفر با پدیده گردشگری خاص روبه رو شد که تجربه آن تورمسافرتی ویژه ای را برای گردشگران...

17 دی 1401

خودرو پرنده تویوتا مجوز ثبت اختراع دریافت کرد ، خودران و الکتریکی ، قدرت کنترل حرکت بالا

گروه خودروسازی تویوتا پیروز شد نخستین مجوز خودرو پرنده خود را ثبت کند. این خودرو پرنده بی شباهت به هلیکوپتر نیست و توانایی حرکت با سرعت بالا را داراست.

4 دی 1401

مقایسه جک S3 و X22 Pro؛ دوئل شاسی بلند های مالی

خبرنگاران- مقایسه جک S3 و X22 Pro دوئل دوتا از مقرون به صرفه ترین شاسی بلند های صفرکیلومتر فعلی است. کرمان موتور جک S3 را 675 میلیون و مدیران خودرو X22 Pro را تقریبا 640 میلیون تحویل متقاضیان می دهد که طبق انتظار هر دو مدل در بازار آزاد با قیمت بیشتری معامله می شوند....

23 آذر 1401

خودروی مفهومی کمپینگ کوچک مرسدس EQT با آینده درخشان : کانسپت EQT مارکوپولو

مرسدس بنز در کوشش است تا خانواده خودرو های الکتریکی خود را در خط وانت کمپر مارکوپولو توسعه دهد. سال 2022 با یک ون کمپر مجهز EQV سروع شد و سال جاری را با کانسپت EQT مارکوپولو کاملاً تازه به انتها می رساند.

13 آذر 1401

خودروی تسلا اس طعمه آتش شد

یکی از خودرو های تسلا در پنسیلوانیای آمریکا پس از برخورد با شی ناشناس به طور کامل سوخت.

3 آذر 1401

جایگزین ساینا در راه است ، با تصویر، نام و آپشن های این خودروی نو سایپا آشنا شوید

سهند با موتور تیبا وارد بازار می شود و سایپا آن را به عنوان فیس لیف نو ساینا معرفی کرده است.

9 آبان 1401
تعداد: (108)