افشای مشخصات اولین تبلت اوپو

به گزارش وبلاگ نیازمندی، انتظار می رود که شرکت اوپو، سری گوشی های OPPO Find X5 خود مانند Find X5، Find X5 Pro و Find X5 Lite را در نمایشگاه فناوری کنگره جهانی موبایل (MWC) که در اواخر این ماه برگزار می شود، به نمایش بگذارد.

افشای مشخصات اولین تبلت اوپو

به گزارش وبلاگ نیازمندی، OPPO احتمالاً یک رویداد معرفی اختصاصی در چین برای معرفی Find X5 و X5 Pro برگزار خواهد کرد. یک منبع خبری معتبر بنام Digital Chat Station، پوستری در Weibo به اشتراک گذاشته که نه تنها تلفن های همراه سری Find X5 را نشان می دهد، بلکه محصولات اعلام نشده دیگری مانند تبلت OPPO Pad و Earbuds Enco X2 TWS نیز در این پوستر وجود دارند. البته این پوستر در حال حاضر از این سایت حذف شده است.

در حالی که OPPO هنوز بطور رسمی این پوستر را تایید نکرده است، اما این پوستر نگاه خوبی به محصولات آینده اوپو دارد. طراحی گوشی Find X5 (Pro) در گذشته در برخی رندر های مطبوعاتی منتشر شده بود. همچنین ماه گذشته نیز اطلاعاتی در خصوص ایرباد های Enco X2 منتشر شد. پوستر فاش شده نمایی از اولین تبلت اوپو را نشان می دهد که احتمالاً OPPO Pad نام دارد. در تصاویر منتشر شده به نظر می رسد که لبه بالایی تبلت دارای یک جفت بلندگوی مشبک و یک کلید پاور خواهد بود. قسمت پشتی تبلت نیز دارای یک دوربین تکی به همراه فلاش LED و نوعی برند است.

مشخصات OPPO Pad

گزارش های اخیر نشان می دهد که OPPO Pad دارای صفحه نمایش 11 اینچی IPS LCD با حاشیه های باریک است. این تبلت همچنین دارای وضوح تصویر 2560 در 1600 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز می باشد. ممکن است دوربین جلوی این تبلت یک دوربین 8 مگاپیکسلی و دوربین پشتی آن 13 مگاپیکسلی باشد. این دستگاه احتمالا دارای اسکنر اثر انگشت نخواهد بود، اما ممکن است با پشتیبانی از قفل چهره ارائه شود. تبلت اوپو دارای تراشه اسنپدراگون 870، 6 گیگابایت رم LPPDR4x و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

همچنین ممکن است این تبلت با سیستم عامل اندروید 12 از پیش نصب شده و ویژگی هایی مانند چند صفحه نمایش و حالت دسکتاپ ارائه شود. این تبلت احتمالا دارای یک باتری میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع 33 واتی و یک قلم حساس به فشار پشتیبانی می کند. قیمت این دستگاه احتمالاً در حدود 2000 یوان (315 دلار) خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات اولین تبلت اوپو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات اولین تبلت اوپو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید