دوچرخه سواری

عادات روزانه یک پزشک 60 ساله که بدن یک جوان 40 ساله را دارد

هایمن مخالف پیری نیست، او معتقد است: این یک تصور غلط است که پیر شدن به طور اتوماتیک با مسائل سلامتی مانند تضعیف مفاصل، زوال عقل و بیماری های مزمن همراه است. مردم متوجه نیستند که دلایل پشت این عارضه ها قابل کنترل است.

4 اسفند 1401

اسباب بازی های خطرناک مدرن برای بچه ها

انسان هایی که بتوانند در اجتماع و خانواده زندگی طبیعی و سالمی داشته باشند!!! به نظر می رسد وقت آن رسیده که والدین به طور جدی در این خصوص اندیشه نمایند.

16 مرداد 1401

9 ورزش ساده ولی مؤثر برای کاهش کلسترول خون

کلسترول به بدن در ساخت سلول ها، فراوری ویتامین ها و هورمون ها و هضم برخی از غذاهای چرب یاری می نماید. با این حال، افزایش غیرطبیعی آن می تواند خطرناک باشد و شما را در معرض خطر ابتلا به بیماری های مختلف از جمله حمله قلبی و سکته مغزی قرار دهد. به همین علت،...

17 خرداد 1401

چگونه فست فود بخوریم ولی چاق نشویم و حتی وزن کم کنیم؟

فست فود مناسب ترین گزینه رژیمی نیست. با این حال، با بعضی برنامه ریزی ها و استراتژی ها، کاهش چربی با خوردن فست فود 100٪ امکان پذیر است.

15 دی 1400

جوایز بین المللی سبب تغییر نگرش مدیران می گردد

شهر: در سال های اخیر، تغییر نگرش به سمت انسان محوری را، هم در اقدامات نمادین مانند سه شنبه های بدون خودرو داشتیم و هم به لحاظ اجرایی، در توسعه شبکه پیاده روی و دوچرخه سواری در تهران، اصفهان و بسیاری از شهرهای مشاهده شد و پیروز هم عمل کرد، درواقع بازخورد...

2 اسفند 1399

راهنمای ورزش در هوای گرم تابستان

مجله اینترنتی تناسب اندام/ تابستان، زمان مناسبی است برای شروع عادت های سالمی که تمام عمر با شما همراه باشند. تناسب اندام باید هیجان انگیز و سرگرم کننده باشد تا شما علاقه تان را از دست ندهید و قبل از رسیدن به نتایج مورد نظرتان، دست از تلاش نکشید.

27 مرداد 1399