کلاس آنلاین دانش افزایی هندبال در استان سمنان برگزار گردید

به گزارش وبلاگ نیازمندی، مریم رضائیان در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه کلاس مجازی دانش افزایی هندبال پایه از تاریخ اول اردیبهشت برای مدت پنج روز به صورت آنلاین برگزار گردید، ابراز داشت: با توجه به استقبال خوب مربیان این دوره تا روز یک شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت که باید گفت برگزاری مدام این دوره های دانش افزایی می تواند یاری بزرگی به ورزش هندبال کند.

کلاس آنلاین دانش افزایی هندبال در استان سمنان برگزار گردید

وی ضمن بیان اینکه افتتاحیه آغاز کلاس ها علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشور نیز حضور داشت، اضافه نمود: در این دوره 80 مربی از سراسر کشور در این کلاس شرکت کردند که 37 نفر از استان سمنان در آن حضور یافتند.

هندبال استان سمنان در راستا افتخار آفرینی

رئیس هیئت هندبال استان سمنان بابیان اینکه در آقایان تیم کات شاهرود سال قبل در لیگ دو مقام اول را کسب کردند، ابراز داشت: متأسفانه به دلیل بیماری کرونا مرحله دوم این مسابقات برگزار نشد لذا برای کسب سهمیه لیگ دسته یک مقرر شد بعد از اتمام ماجرای کرونا به احتمال زیاد لیگ دسته دو از سر گرفته و بازی ها دوباره آغاز گردد.

رضائیان بابیان اینکه هندبال بانوان در استان سمنان طی 25 سال اخیر خیلی کمرنگ بوده است، توضیح داد: خوشبختانه چند سالی که هیئت گرمسار در بخش بانوان فعال شده و سه سال که هیئت شاهرود نیز به این فکر افتاده تا این ورزش را پررنگ تر از روال گذشته خود کند.

وی ضمن بیان اینکه در سطح بانوان مسابقات خیلی خوبی طی سال گذشته برگزار گردید، اضافه نمود: تیم گرمسار نماینده استان سمنان در دوره استعداد برتر بود که با توجه به تجربه کمی که بخش بانوان استان دارد کسب مقام دهم از 31 استان مرتبه ارزشمندی به شمار می رود.

برگزاری سه دوره اردو تیم ملی در استان سمنان

رئیس هیئت هندبال استان سمنان بابیان اینکه به دنبال گسترده تر کردن فعالیت هندبال بانوان در سطح استان هستیم، ابراز داشت: در بخش نوجوانان نیز تیم کات شاهرود به مقام سوم منطقه یک رسید که در مرحله دوم بازهم مقام سوم را کسب کرد.

رضائیان در پاسخ به این پرسش که چند نفر از استان سمنان عضو تیم ملی هستند، توضیح داد: دو مرحله محمدرضا محسنی و سه مرحله فاطمه آجودانی از بازیکنان شاهرود به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند ولی متأسفانه به دلیل کمبود اقتصادی که فدراسیون داشت تیم ملی بانوان به مسابقات آسیایی اعزام نشد.

وی اضافه نمود: سال جاری سه دوره اردوی تیم ملی رده جوانان، نوجوانان و استعدادهای برتر در استان سمنان برگزار گردید که با توجه به سیاستی که استان داشت کوشیدیم تا اردوی تیم ملی در استان انتخاب و بازیکنان بیشتری جذب تیم ملی و این ورزش شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کلاس آنلاین دانش افزایی هندبال در استان سمنان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس آنلاین دانش افزایی هندبال در استان سمنان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید