عمارت جنگ ستارگان با سینمای خانگی الهام گرفته از کشتی فضایی شاهین هزاره به قیمت 15 میلیون دلار

به گزارش وبلاگ نیازمندی، بسیاری از علاقه مندان به سینما رویای داشتن سینمای خانگی خود را دارند، اما تصور کنید که یک سینمای خانگی داشته باشید که تم آن بر اساس یکی از فیلم های مورد علاقه شما باشد.

عمارت جنگ ستارگان با سینمای خانگی الهام گرفته از کشتی فضایی شاهین هزاره به قیمت 15 میلیون دلار

یکی از هواداران دیزنی و جنگ ستارگان، میخواهد عمارت 15 میلیون دلاری خود را که در محله کارولوود در گلدن اوک واقع در والت دیزنی ورلد ریزورت فلوریدا را بفروشد.

این خانه هفت خوابه و نه حمام دارد و به دقت از فیلم الهام گرفته است. برای مثال، بالای سه دری که به حیاط بیرون باز می شوند، سه پنجره شیشه ای رنگی با الهام از دیزنی قرار دارند. با این حال، جذابیت اصلی آن، یک سینمای خانگی است که با الگوبرداری از Millennium Falcon شاهین هزاره در جنگ ستارگان ساخته شده است.

دیوارها و سقف آن شبیه این کشتی فضایی نمادین ساخته شده. تصاویر از فضا و آسمان پرستاره هم در آن نصب شده است.

این اتاق می تواند به راحتی هشت مهمان را در دو ردیف جایگاه جا دهد و یک آشپزخانه کوچک در پشت برای تهیه تنقلات فیلم قرار داده شده است.

علاوه بر مرکز تفریح، این عمارت 10742 فوت مربعی دارای تقریباً یک هکتار زمین، یک استخر بزرگ، یک گاراژ برای چهار اتومبیل، دو شومینه (که یکی از آن ها کپی شومینه در سیندرلا است)، یک آشپزخانه در فضای باز و یک مهمانسرای مستقل است.

منبع: یک پزشک

به "عمارت جنگ ستارگان با سینمای خانگی الهام گرفته از کشتی فضایی شاهین هزاره به قیمت 15 میلیون دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمارت جنگ ستارگان با سینمای خانگی الهام گرفته از کشتی فضایی شاهین هزاره به قیمت 15 میلیون دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید