عرضه بازی Test Drive Unlimited Solar Crown یک سال عقب افتاد

به گزارش وبلاگ نیازمندی، سازنده بازی تست درایو آنلیمیتد سولار کراون (Test Drive Unlimited Solar Crown) اظهار داشت که عرضه این بازی با تأخیر روبرو خواهد شد. هدف اصلی در اصل شهریور سال جاری بوده که حال به سال 2023 موکول شده است.

عرضه بازی Test Drive Unlimited Solar Crown یک سال عقب افتاد

توضیحی که برای این تأخیر به وسیله شرکت کیلوتون (Kylotonn) اعلام شده، استفاده از حداکثر قدرت کنسول های نسل نو است. به این معنا که شرکت سازنده از تمام قدرت این دستگاه ها استفاده نموده تا بازی خود را زیبا تر بکند. نکته مهم اینجاست که بازی تست درایو آنلیمیتد سولار کراون برای کنسول های نسل 8 عرضه نخواهد شد. پس دستگاه های به جای مانده؛ پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر هستند.

هدف اصلی بازی تست درایو آنلیمیتد سولار کراون واقعی بودن است. به این معنا که تمام مکان های داخل بازی در دنیای واقعی وجود دارد. همینطور اینکه شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا رانندگی در آن به حقیقی ترین حالت ممکن باشد. با اینحال سیستم مسابقه هم در بازی وجود دارد که هیجان آن از بین نرود.

تست درایو آنلیمیتد سولار کراون یک عنوان ریسینگ ساده نیست. بلکه در کوشش است تا لذت رانندگی را به شما نشان دهد. همینطور اینکه با قسمت سبک زندگی (Lifestyle) بازی فراتر از مسابقات می رود. از طرفی شما می توانید به طور کامل ماشین خود را شخصی سازی کنید. شما می توانید ماشین های خود را از نمایشگاه ها بخرید. همینطور اینکه اگر علاقه به مسابقه ندارید، در خیابان ها حرکت نموده و به موسیقی گوش دهید.

بازی تست درایو آنلیمیتد سولار کراون سعی نموده تا تمام نکات مثبت مجموعه را داشته باشد. از طرفی در بعضی از موارد نیز بهتر عمل نموده و باعث شده تا بازی با عناوین قبلی تفاوت داشته باشد.

در مسابقات تنها سرعت اهمیت ندارد!

در بازی تست درایو آنلیمیتد سولار کراون مسابقات کلاسیک وجود دارند. شما در آن ها با رقبا مسابقه داده و هر کس زودتر به خط خاتمه برسد، برنده خواهد بود. با اینحال این بازی یک حالت مسابقه دیگر را نیز معرفی می نماید. نام آن نیز تاج خورشیدی (Solar Crown) است. در این مسابقه برنده شدن بر اساس زیبایی و ظاهر ماشین شماست. این موضوع بسیار سلیقه ای است با اینحال مقدار زحمت بازیکنان برای طراحی ماشین هایشان اهمیت دارد.

این مسابقات به صورت گروهی است. به همین علت شما عضو یک گروه شده و به آن ها برای پیروز شدن در مسابقه یاری می کنید. هر گروه زمینه مخصوص خود را داشته و اعضا باید به آن پایبند باشند. قسمت جالب اینجاست که هر گروه می تواند یک مرکز داشته باشد. سپس پس از هر پیروزی در آنجا اعضا جمع شده و جشن می گیرند.

قسمت خیابان جایی است که هیجان بیشتری دارد. مسابقات در این قسمت خشن تر بوده و از طرفی مطابق با مسابقات خیابانی است. به این معنا که چالش های مخصوص خود را دارد. همینطور اینکه فرهنگ مخصوص خود را نیز دارد.

هر مرکز گروه ویژگی خاص خود را دارد. همینطور اینکه قابلیت عمومی (Public) نیز وجود دارد. با استفاده از این قابلیت همه افراد می توانند وارد مرکز شده و اگر علاقه داشتند، به گروه شما ملحق شوند. البته می توانید مرکز گروه را به حالت اختصاصی گذاشته تا همه افراد در آن راه پیدا ننمایند.

در حال حاضر شرکت سازنده بازی تست درایو آنلیمیتد سولار کراون به فکر عرضه نسخه آزمایشی محدود است. با اینکار بازی به دست هواداران رسیده و می توانند نظرات خود را در خصوص بازی اعلام نمایند. همینطور اینکه نقص های بازی در نسخه بتا نمایان می گردد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "عرضه بازی Test Drive Unlimited Solar Crown یک سال عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بازی Test Drive Unlimited Solar Crown یک سال عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید