برترین مقاصد برای سفر خارجی در اردیبهشت ماه

به گزارش وبلاگ نیازمندی، امروزه مشغله های زندگی به قدری زیاد هستند و افراد با غرق کردن خود در کار گاهی اوقات فراموش می نمایند که باید به سلامت و استراحت روح خود اهمیت دهند. این دسته از افراد گمان می نمایند که همچون یک ماشین به صورت اتوماتیک باید مدام کار نمایند و روزها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند. در حالی که ممکن است بعد از یک مدت کوتاه به افسردگی و مسائل مختلف جسمانی مبتلا شوند.

برترین مقاصد برای سفر خارجی در اردیبهشت ماه

البته ناگفته نماند که در مقابل نیز هستند کسانی که عاشق سرگرمی و گشت و گذار در طبیعت و شهرها و کشورهای مختلف بوده و از هر فرصتی که می توانند برای سفر استفاده می نمایند و معتقدند باید نقاط مختلف جهان را دید و از تماشای زیبایی های آنها لذت برد تا در نهایت به اصطلاح جهان دیده شوند.

در هر صورت جزو هر کدام از این دو دسته افراد باشید، سفر و گشت و گذار را باید جدی بگیرید تا هم تجربه های تازه ای به دست آورید و هم اینکه جهت زندگی برایتان یکنواخت نگردد. در حال حاضر هم که روزهای بهاری را پشت سر می گذاریم، برترین فرصت را در اختیار دارید تا وسایل خود را جمع نموده، دل را به دریا زده و سفری هیجان انگیز و به یادماندنی را شروع کنید. بهار یکی از برترین فصل ها در طول سال است که می توان آن را به مسافرت اختصاص داد و اگر در پی یک تجربه تازه و متفاوت هستید، چه چیزی ایده آل تر از تورهای خارجی در بهار؟

در بهار با گذشتن از روزهای سرد زمستانی و جایگزین شدن درختان سرسبز و پر از شکوفه به جای درختان لخت و بی برگ به نوعی حس شادمانی و طراوت در سرتاسر شهر جاری شده و همان حس و حال به تک تک افراد نیز منتقل می گردد. به همین خاطر در این موقع از سال نباید از کوچکترین فرصتی برای رفتن به سفر غافل شد.

بسیاری از افراد تصمیم می گیرند تا با رزرو برترین تور خارجی در بهار تجربه ای متفاوت و تازه را برای خود رقم زنند؛ اما سوالی که مطرح می گردد، این است که برای سفر به خارج از کشور بهتر است به کجا سفر کنیم؟ در راستای پاسخ به چنین سوالی باید بگوییم که قطعا انتخاب های بسیار زیادی پیش رویتان دارید، با این وجود پیشنهاد ما به شما سفر به مقاصدی همچون دبی، استانبول و تفلیس است و به همین خاطر قصد داریم تا در ادامه درباره آنها اطلاعات مختصر و مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

اگر تا به حال تجربه سفر به دبی، استانبول و یا تفلیس را نداشته اید، پس باید بگوییم که بدون شک یکی از برترین و فراموش نشدنی ترین سفرهایتان را تجربه خواهید کرد. تنها کاری که باید بکنید این است که تور دبی، استانبول و یا تفلیس را به انتخاب خود رزرو و خریداری نمایید تا پس از آن ماجراجویی هایتان شروع گردد.

تور دبی

وقتی که حرف از برترین تور خارجی در بهار به میان می آید، می توان رزرو تور دبی را پیشنهاد داد. چرا که دلایل زیادی برای سفر به دبی وجود دارد. از جمله این دلایل می توان به مسافت کم میان دبی و ایران اشاره نمود که همین موضوع باعث می گردد تا سختی راه و هزینه های سفر کاهش بیاید.

تور دبی تجربه ای لوکس و فراموش نشدنی را به شما هدیه می دهد. دبی جایی است که شما را غرق در فضای مدرن، هتل ها، رستوران ها و مراکز خرید شیک و امروزی نموده و با سرگرمیات گردشگری اش حال خوش و هیجان زیادی را به سمتتان روانه می نماید. البته ناگفته نماند که در کنار مدرنیته های دبی قسمت هایی سنتی و قدیمی نیز وجود دارد که بخش تاریخی دبی را تشکیل می دهند. به عبارتی می توان گفت که دبی تلفیقی از سبک زندگی امروزی و قدیمی است و شاید به همین علت است که مردمانی را با فرهنگ های مختلف در آن مشاهده می کنیم.

در مورد آب و هوای دبی نیز باید بگوییم که هرگز نباید انتظار هوایی سرد و یا حتی خنک از آن داشته باشید. چون در بیشتر ماه های سال آب و هوایی شدیدا گرم و گاها مرطوب را از آن شاهد هستید که البته این شرایط در اواخر پاییز تا اواخر زمستان تا حدودی بهبود می یابد. بنابراین شاید بتوان گفت که هوای دبی در بهار نه به ملایمت زمستان و نه به گرمی بیش از حد تابستان است.

از جمله جاذبه های گردشگری دبی نیز می توان به مواردی همچون برج خلیفه، پیست اسکی، مسجد جمیرا، پارک آبی وایلد وادی، سواحل سرگرمیی و... اشاره نمود.

تور استانبول

به طور کلی تور استانبول جزو برترین تور خارجی در بهار محسوب می گردد. چرا که سفر به استانبول در این موقع از سال دارای مزایای زیادی برای مسافران است. به عنوان مثال در فصل بهار مقدار بارش ها کاهش یافته و شرایط آب و هوایی مطلوبی در این شهر توریستی ترکیه برقرار می گردد.

صرف نظر از شرایط مساعد آب و هوایی سفر به استانبول در بهار زمان خوبی برای بهره بردن از انواع حراجی ها و شرکت در جشن های ویژه نوروزی است. در نتیجه اگر می خواهید زمانی به استانبول بروید که هم بتوانید اجناس زیادی را با قیمت های مناسب خریداری نمایید و هم از جشن هایی که در آنجا برگزار می گردد لذت ببرید، از سفر به آن در بهار غافل نشوید.

بعلاوه قیمت های مربوط به رزرو هتل و بلیط هواپیما نیز در بهار تا حدودی کمتر از قیمت ها در فصل تابستان است. به همین خاطر توصیه ما به شما این است که تا فرصت دارید استانبول را به عنوان برترین تور خارجی در بهار انتخاب نموده و از تجربه های پیش روی خود لذت ببرید.

تور تفلیس

تور تفلیس گزینه دیگری است که آن را می توان تحت عنوان برترین تور خارجی در بهار معرفی کرد. تفلیس نیز همچون دبی و استانبول به ایران نزدیک بوده و همین موضوع یعنی این که علیرغم تجربه یک سفر خارجی هزینه های کمی را متقبل خواهید شد.

در رابطه با شرایط آب و هوایی تفلیس باید بگوییم که هوا معمولا در تمام طول سال دارای شرایط قابل قبولی است. به عبارتی شرایط آب و هوایی در تفلیس به گونه ای است که نه شما را بابت گرما رنج بدهد و نه بابت سرما. با این وجود برترین زمان سفر به تفلیس را می توان بهار در نظر گرفت؛ چرا که در این موقع از سال شرایط آب و هوایی در ایده آل ترین شرایط خود قرار گرفته و به همین خاطر گردشگران زیادی ترجیح می دهند تا در این موقع از سال به تفلیس سفر نمایند. از این رو اگرچه هوای تفلیس در بهار خوب است، اما در مقابل جمعیت زیادی هم دارد.

از جمله جاذبه های گردشگری و سرگرمیی تفلیس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مجسمه مادر
  • پل صلح
  • برج ساعت
  • آتشگاه
  • قلعه ناریکالا
  • پارک آبی
  • پارک ریکه
  • موزه ملی
  • خانه اپرای پانیا شویلی

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم شما را با اهمیت سفر در زندگی و همینطور برترین تور خارجی در بهار آشنا کنیم. همانطور که گفته شد تورهای دبی، استانبول و تفلیس و سفر به هر کدام از آنها می تواند برای شما تجربه ای تازه و به یادماندنی را به ارمغان آورند. در نتیجه از آنجایی که در روزهای پایانی اولین ماه از بهار هستیم و کم کم به استقبال اردیبهشت زیبا و دوست داشتنی می رویم، پیشنهاد می دهیم که هر چه سریع تر اقدامات لازم از جمله جمع کردن وسایل و بستن چمدان، رزرو تور مسافرتی و... را انجام دهید.

منبع: فرارو

به "برترین مقاصد برای سفر خارجی در اردیبهشت ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مقاصد برای سفر خارجی در اردیبهشت ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید