ریلمی شارژرهای بی سیم مغناطیسی مگ دارت را معرفی کرد

به گزارش وبلاگ نیازمندی، ریلمی ساعاتی قبل از گجت های مبتنی بر فناوری بی سیم مغناطیسی با نام مگ دارت رونمایی کرد. طی روزهای گذشته اطلاعاتی درباره گوشی ریلمی فلش منتشر شد که در واقع یک گوشی مفهومی برای نشان دادن قابلیت های این زیست بوم به شمار میرود و قرار نیست راهی بازار گردد.

ریلمی شارژرهای بی سیم مغناطیسی مگ دارت را معرفی کرد

در عوض، ریلمی GT اولین گوشی هوشمندی است که می تواند به وسیله شارژرهای زیست بوم مگ دارت شارژ گردد. این گوشی اگرچه از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی نمی نماید، اما این شرکت یک کیس مخصوص برای آن توسعه داده که قابلیت شارژ بی سیم مغناطیسی را امکان پذیر می نماید. این یعنی احتمالا ریلمی برای دیگر گوشی های خود هم چنین کیس هایی عرضه خواهد نمود.

یکی دیگر از محصولات زیست بوم مگ دارت یک شارژر 50 وات است که بین شارژرهای بی سیم مغناطیسی بیشترین سرعت را دارد. با استفاده از این شارژر، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی ریلمی GT در کمتر از یک ساعت به طور کامل شارژ می گردد. این شارژر ابعاد بزرگی دارد و با بهره گیری از فن حین فرایند شارژ می تواند گوشی و بدنه خود را خنک نگه دارد.

ریلمی بعلاوه از شارژر مغناطیسی 15 وات هم رونمایی نموده است که با داشتن ضخامت 3.9 میلی متری بدنه بسیار باریکی دارد. ریلمی برای عملی کردن این طراحی، هوشمندانه عمل نموده و بخش بزرگی از مدار سمت کابل USB قرار گرفته است و فقط سیم پیچ در سمت دیگر بدنه تعبیه شده است.

اگرچه توان این شارژ فقط 15 وات است، اما در عرض 90 دقیقه می تواند باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را به طور کامل شارژ کند. این در حالی است که فرایند شارژ باتری 3687 میلی آمپر ساعتی آیفون 12 پرو مکس با شارژ مگ سیف که آن هم 15 وات توان دارد، حدود 3 ساعت طول می کشد.

یکی دیگر از محصولات زیست بوم مگ دارت یک شارژر بی سیم شبیه به استند است که در واقع یک گجت دوگانه محسوب می گردد. قسمتی که گوشی روی آن قرار می گیرد یک پاوربانک است که از پایه جدا می گردد و به طور جداگانه می تواند استفاده گردد. ریلمی به طراحی این محصول هم توجه ویژه ای نشان داده و برای بدنه آن از چرم گیاهی و آلومینیوم استفاده نموده است.

در ادامه MagDart Beauty Light هم معرفی گردید که یک رینگ لایت سلفی محسوب می گردد. این رینگ لایت باتری داخلی ندارد و انرژی خود را به وسیله شارژ بی سیم معکوس گوشی تأمین می نماید. در این محصول 60 چراغ LED تعبیه شده و کاربران می توانند روشنایی و دمای رنگ را کنترل نمایند.

در نهایت باید به کیف پول مگ دارت بپردازیم که مانند پاوربانک از بدنه مبتنی بر چرم گیاهی و آلومینیوم بهره می برد. این کیف می تواند 3 کارت اعتباری را در خود جای دهد و بعلاوه از یک پایه هم بهره می برد که مثلا برای تماشای فیلم یا تماس تصویری می توانید از آن بهره ببرید.

ریلمی درباره تاریخ عرضه و قیمت این محصولات اطلاع رسانی ننموده و باید ببینیم با چه قیمتی به دست کاربران می رسند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "ریلمی شارژرهای بی سیم مغناطیسی مگ دارت را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریلمی شارژرهای بی سیم مغناطیسی مگ دارت را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید