هواوی واچ Watch GT 3 پرو همراه با مچ بند هواوی Band 7 رسما معرفی گردید

به گزارش وبلاگ نیازمندی، هواوی دیروز با معرفی محصولات نوش روز شلوغی را پشت سر گذاشت. به همین دلیل این غول فناوری چینی، بالاخره پس از انتشار شایعه ها و حدس های زیاد از ساعت هوشمند نوش با نام هواوی Watch GT 3 پرو در چین رونمایی کرد. این شرکت پاییز سال گذشته ساعت هواوی Watch GT 3 را در کنار Watch Fit Mini به کاربران معرفی کرد که قابلیت های بسیار خوبی را به کاربران ارائه می دهند. ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 پرو همچون نسل قبلیش یعنی Watch GT 2 پرو، در دو نسخه با طراحی سرامیکی و نسخه پورشه دیزاین در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. علاوه بر این ساعت، ما شاهد رونمایی از مچ بند هوشمند هواوی Band 7 نیز بودیم در ادامه به آنالیز مشخصات هر دو محصول نو زیست بوم هواوی خواهیم پرداخت.

هواوی واچ Watch GT 3 پرو همراه با مچ بند هواوی Band 7 رسما معرفی گردید

هواوی واچ Watch GT 3 پرو

ساعت های هوشمند این روزها به گجت پوشیدنی محبوب بسیاری از کاربران تبدیل شده و شرکت های بزرگ در صدد ارائه ساعت های هوشمند با قابلیت های فراوان هستند. در همین زمینه، هواوی هم به عنوان برندی مطرح در بازار گجت های پوشیدنی از ساعت هوشمند نو Watch GT 3 پرو رونمایی کرد. این ساعت هوشمند نو در دو مقدار 46 میلی متری تیتانیومی و 43 میلی متری سرامیکی عرضه می گردد. نمایشگر این مدل ها مقدار ای به ترتیب 1.32 و 1.43 اینچی دارند. طبق ادعای هواوی، مدل 46 میلی متری تیتانیومی شارژدهی 14 روزه را برای کاربرانش به ارمغان می آورد و مدل 43 میلی متری سرامیکی تا 7 روز می تواند شارژ لازم برای استفاده کاربران را فراهم کند. بعلاوه سرعت شارژ این دو مدل در حدود 30 درصد افزایش یافته و کاربران می توانند با 10 دقیقه شارژ این ساعت ها، یک روز کامل از آن ها بهره ببرند.

اعداد و ارقامی که به عنوان مقاومت در برابر آب بسیاری از ساعت های هوشمند در بازار مطرح می گردد، مقوله ای فریبنده است و بیشتر آن ها برای غواصی مناسب نیستند. با این حال، هواوی ادعا نموده که این ساعت مقاومت در برابر آب تا عمق 30 متری را دارد. بعلاوه این ساعت هوشمند نو برای گلف بازان می تواند گجت پوشیدنی مناسبی باشد، زیرا نقشه بیش از 300 زمین گلف روی آن از قبل بارگیری شده است. علاوه بر آن، بیش از 100 حالت ورزشی متنوع در این ساعت هوشمند پشتیبانی می گردد که 18 تای آن از نوع حرفه ای هستند.

از دیگر قابلیت های بسیار کاربردی هواوی واچ Watch GT 3 پرو می توان به سنسور ثبت نوار قلب (ECG) آن اشاره نمود. این سنسور در مقایسه با حسگرهای عادی سنجش ضربان قلب اطلاعات بسیار بیشتری درباره قلب کاربران ارائه می دهد. این ساعت هوشمند بعلاوه مجهز به سنسور سنجش سطح اکسیژن خون و سنجش دما است و بر خواب و مقدار استرس کاربران هم می تواند نظارت داشته باشد. همانطور که انتظار می رفت، این گجت پوشیدنی نو از سیستم عامل HarmonyOS استفاده خواهد نمود تا مثل همواره بتواند از زیر تحریم های آمریکا فرار کند. تراشه NFC تعبیه شده در این ساعت، به کاربران اجازه پرداخت هزینه در فروشگاه ها و حتی بازکردن قفل در بعضی اتومبیل ها را می دهد.

درباره قیمت این محصول باید گفت نسخه 46 میلی متری آن که شیشه ای از جنس یاقوت کبود دارد، با قیمت پایه 380 دلار و مدل پایه سرامیکی با قیمت 455 دلار روانه بازار می گردد. کاربران برای این مدل می توانند در صورت تمایل از بند چرمی از جنس پوست گوساله یا بند سرامیکی هم بهره ببرند. در ضمن نباید قیمت 710 دلاری نسخه پورشه دیزاین این ساعت را از قلم بیاندازیم. فروش همه مدل های این ساعت از 5 می (15 اردیبهشت) شروع می گردد.

مچ بند هواوی Band 7

محصول نو دیگری که به کاربران هواوی معرفی گردید، مچ بند هوشمند هواوی Band 7 بود. اگر قصد خرید یک مچ بند هوشمند با قابلیت های بسیار خوب و قیمتی نسبتا مناسب را دارید، این گجت پوشیدنی نو می تواند گزینه خرید خوبی برایتان باشد. هواوی برای این مچ بند هوشمند قیمت پایه 40 دلار را در نظر گرفته است. این مچ بند ضخامتی 9.9 میلی متری دارد و سنگینی وزن آن تنها 16 گرم است. اما با این وجود طبق ادعای هواوی، می تواند تا 14 روز شارژدهی را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد. البته شایان ذکر است که این رقم مربوط به استفاده بدون فعال بودن تمام قابلیت ها به صورت 24 ساعته در نظر گرفته شده است.

نمایشگر 1.47 اینچی AMOLED این مچ بند رزولوشن 152 در 486 را برای کاربران به ارمغان می آورد و ضخامت آن 12.7 میلی متر است. کاربران می توانند از بین گزینه های رنگی مشکی، قرمز، صورتی و سبز دست به انتخاب بزنند. بعلاوه این گجت پوشیدنی از لحاظ داشتن قابلیت های پایش مقدار سلامتی بسیار غنی است که از جمله آن ها می توان به سنسور تشخیص غنای اکسیژن خون، نظارت بر کیفیت خواب، سنسور نظارت بر ضربان قلب و… اشاره نمود. مقاومت تا عمق 50 متری آب و 96 حالت ورزشی هم برای این مچ بند هوشمند در نظر گرفته شده است. باید دید کاربران چه واکنشی نسبت به این دو محصول نو هواوی نشان خواهند داد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "هواوی واچ Watch GT 3 پرو همراه با مچ بند هواوی Band 7 رسما معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی واچ Watch GT 3 پرو همراه با مچ بند هواوی Band 7 رسما معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید