رکوردهای نو و عجیب گینس

به گزارش وبلاگ نیازمندی، رکوردهای نو گینس

کتاب رکوردهای گینس از آن دست کتاب هایی است که به طور مداوم آپدیت می گردد و هر سال هم رکوردهای تازه ای در آن قرار می گیرد. در این کتاب با رکوردهایی روبرو می شویم که برخی از آن ها از شدت عجیب و غریب بودن، دیوانه وار به نظر می رسند. مثلا مردی که می تواند ساعت ها در زیر آب بماند، مردی که بزرگ ترین بازوهای دنیا را دارد، خانم 89 ساله ای که پیرترین ژیمیناستیک کار دنیا است و… شاید به نظر خیلی از ما این طور برسد که این فراد خود را به هر آب و آتشی می زنند تا نام خود را در کتاب ثبت نمایند و احتمالا حتی خیلی از ما در ته دلمان یک جمله که چی به برخی هایشان می گوییم! اما به چشم خیلی از آن ها، این موضوع مانند یک هدف و یک رویاست که باید تحقق پیدا کند. در ادامه می خواهیم تعدادی از رکوردهای نو گینس را به شما معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید:

رکوردهای نو و عجیب گینس

اول بد نیست نکته ای راجع به کتاب رکوردهای گینس بدانید. این کتاب، به 22 زبان مختلف چاپ شده و در بیشتر از 100 کشور جهان قابل خریداری است و رقم فروش بسیار بالایی هم دارد. برای مثال کتاب رکوردهای گینس سال 2017 حدود 2.7 میلیون کپی از جلد خود را توانست بفروشد که نشان دهنده محبوبیت آن است. بیایید با هم نگاهی به برخی از رکوردهای تازه گینس بیندازیم:

بلندترین سگ زنده جهان در حال حاضر زئوس نام دارد که در آمریکا زندگی می نماید و قدی برابر 1.118 متر دارد! نام صاحب این سگ بزرگ الجثه، دنیس درلاگ است که به همراه خانواده و سگ خود در استان میشیگان زندگی می نماید. این سگ، لقب بلندترین سگ تاریخ را گرفته است!

دومین رکوردهای تازه گینس مربوط به سنگین ترین دوچرخه قابل راندن جهانست که 155.45 سانتیمتر ارتفاع دارد و صاحب آن شخصی به نام لیندا دیویس اهل استان کالیفرنیای آمریکا است.

در این تصویر می توانید بزرگ ترین هات داگ جهان را با ارتفاع دیوانه وار 16 اینچ ببینید. این هات داگ در شیکاگو ساخته شده است و 24 یورو قیمت دارد.

رکورد بعدی مربوط می گردد به بزرگ ترین کامیون حفاری جهان که حجم 470.4 متر مکعبی اش از آن یک غول رونده ساخته است! این کامیون به وسیله شرکت WESTECH طراحی و ساخته شده است و باعث شده تا نام دارنده آن در کتاب رکوردهای تازه گینس به ثبت برسد.

توپ بازی… افرادی که می توانند چندین توپ کوچک را در آن واحد به هوا انداخته و کنترل نمایند. حتما یاد سیرک افتادید! البته افرادی که در سیرک کار می نمایند حداکثر 4 یا 5 توپ را می توانند به هوا انداخته و کنترل نمایند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که کسی تا حالا توانسته رکورد الکس بارون از کشور انگلستان را بزند، او می تواند با 11 توپ این کار را انجام دهد.

کوتاه ترین گاو نر جهان آرکایو نام دارد که گاوی 16 ساله متعلق به مزرعه داری در ایرلند شمالی است. از کله تا سم این گاو فقط 76.2 سانتیمتر است. به نظر می رسد این مزرعه دار خوش شانس بواسطه یک گاو توانسته نامش را در این کتاب معروف بگنجاند!

منبع: الی گشت

به "رکوردهای نو و عجیب گینس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردهای نو و عجیب گینس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید