فراوری گوگل پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G رسما متوقف شد

به گزارش وبلاگ نیازمندی، بعد از معرفی پیکسل 5a، تعدادی از کاربران متوجه اتمام موجودی پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G در فروشگاه گوگل و دیگر فروشگاه های اینترنتی عظیم شدند. همه علائم از توقف فراوری این گوشی ها خبر می داد و حالا سخنگوی گوگل رسما اعلام نموده که این دو گوشی دیگر فراوری نمی شوند.

فراوری گوگل پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G رسما متوقف شد

توقف فراوری این دو گوشی یک اقدام کاملا قابل انتظار بود. پیکسل 4a 5G و پیکسل 5a شباهت زیادی به یکدیگر دارند ولی 5a از جنبه های مختلف حرف بیشتری برای گفتن دارد. به اسم مثال می توانیم به بدنه بهتر، باتری عظیم تر، مقاومت در برابر نفوذ آب و البته قیمت پایین تر اشاره کنیم.

پیکسل 5 هم در برابر 5a ویژگی شاخص و مهمی ندارد که بتواند توجه کاربران زیادی را جلب کند. هر دو گوشی دارای چیپست یکسان، دوربین ها و بدنه مشابه هستند. در حقیقت 5a به لطف داشتن باتری عظیم تر و جک هدفون بیشتر به چشم می آید. مهم ترین مزیت پیکسل 5 در برابر این گوشی نو این است که از شارژ بی سیم و نمایشگر دارای رفرش ریت 90 هرتز بهره می برد. این در حالی است که اختلاف قیمت قابل توجهی بین دو گوشی وجود دارد که مطمئنا کمتر کاربری حاضر است برای این دو مشخصه نه چندان مهم قیمت بسیار بالاتری را بپردازد.

البته در این میان باید به بحث دسترسی به پیکسل 5a هم اشاره کنیم. گوگل عرضه پیکسل 5 و 4a 5G را در تمام بازارها متوقف نموده ولی گوشی نو 5a فقط راهی بازار آمریکا و ژاپن می گردد. این یعنی کاربرانی که می خواهند یکی از گوشی های نو پیکسل را بخرند، در بیشتر بازارها چاره ای جز خرید پیکسل 4a نخواهند داشت. البته به زودی گوگل از گوشی های سری پیکسل 6 رونمایی می نماید و گویا با توقف فراوری این گوشی ها می خواهد کاربران را برای خرید این گوشی ها آماده کند.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ

به "فراوری گوگل پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G رسما متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری گوگل پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G رسما متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید