تعلل در تکمیل پروژه های ورزشی سمنان و بدقولی های مکرر وزارت ورزش و جوانان!

به گزارش وبلاگ نیازمندی، خبرنگاران/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از آنچه تعلل در اجرای پروژه ها و بدقولی های مکرر وزارت ورزش در تکمیل پروژه های ورزشی می خواند انتقاد کرد و گفت: عملکرد حوزه عمرانی اداره کل ورزش و جوانان در استان سمنان به هیچ وجه راضی کننده نیست.

تعلل در تکمیل پروژه های ورزشی سمنان و بدقولی های مکرر وزارت ورزش و جوانان!

منوچهر فخری در جلسه جذب پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و جذب اعتبارهای تملک دارایی های سرمایه ای استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری با اشاره به فرایند کُند تکمیل پروژه های ورزشی مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان اظهار کرد: اقدامات انجام گرفته از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان در بحث پروژه های عمرانی رضایت بخش نیست .

وی اظهار داشت: با توجه به بدقولی های مکرر انجام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و وعده های محقق نشده از حوزه عمرانی اداره کل ورزش و جوانان اصلا راضی نیستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: ورزش و فعالیت های ورزشی احتیاج امروز جامعه است اما متاسفانه شاهد بدقولی مکرر در حوزه عمرانی ورزش و جوانان هستیم و این بدقولی در شهری مانند سمنان اتفاق می افتد که متاسفانه پایین ترین سرانه ورزشی استان را دارد.

فخری اضافه نمود: در شاهرود هم مقرر شده بود تا فاز اول ورزشگاه 15000 نفری، سال گذشته افتتاح گردد اما تا به امروز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: گلایه مندی ما و مردم استان را به وزیر ورزش و جوانان اعلام کنید و بگویید در حوزه عمرانی ورزش، مردم گلایه مند و خسته از بدقولی های مکرر هستند و راجع به پروژه هایی مثل مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین سمنان و سه هزار نفری شاهرود بارها وعده داده شد و اتفاقی نیفتاد و پروژه ها معطل مانده است.

معاون امور عمرانی استاندار سمنان گفت: امیدوارم با اظهار گلایه ها، وزیر ورزش و جوانان دستور قاطع و شفافی برای به ثمر رساندن پروژه ها صادر نمایند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان به مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکید نمود: تا با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و خزانه مشخص استان کوشش همه جانبه به منظور جذب صد درصدی اعتبارات داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تعلل در تکمیل پروژه های ورزشی سمنان و بدقولی های مکرر وزارت ورزش و جوانان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلل در تکمیل پروژه های ورزشی سمنان و بدقولی های مکرر وزارت ورزش و جوانان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید