بازگشت بی حاشیه ترین مهاجم لیگ برتر!

به گزارش وبلاگ نیازمندی، مهاجم باتجربه فوتبال ایران که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را دارد، بدون حاشیه کار خود را جلو می برد و امیدوار است در لیگ بیست و سوم در تیم نو روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

بازگشت بی حاشیه ترین مهاجم لیگ برتر!

آرمان رمضانی مهاجمی است که کمتر صحبت می کند تا از حواشی فوتبال دور باشد؛ او حالا بعد از جدایی از استقلال باید تیم تازه خود را معرفی کند و طبیعی است که با توجه به سابقه اش در لیگ برتر پیشنهادهای زیادی داشته باشد.

درباره رمضانی گفته می شود که چند تیم مطرح لیگ در پی جذب او هستند اما هنوز تصمیم نهایی خود را اتخاذ نکرده است. این مهاجم گلزن و بلند قامت فصل گذشته به واسطه ترافیک موجود در خط حمله استقلال چندان مورد اعتماد ساپینتو قرار نگرفت اما هربار در زمین حضور داشت، عملکرد موثری داشت و توانست توانایی های فنی اش را نشان بدهد.

رمضانی که در دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی به استقلال پیوست و در قهرمانی لیگ بیست و یکم آبی ها هم نقش موثری داشت، پارسال بدشانسی های زیادی را تجربه کرد اما باز هم تصمیم گرفت صحبتی در خصوص شرایط خودش انجام ندهد. درست مثل همان کاری که او در دوران پرانتقاد حضور در پرسپولیس انجام داد و با جدایی از قرمزپوشان راهی استقلال شد.

آرمان در سال های اخیر نشان داده مرد روزهای سخت است و حالا در شرایطی که جدایی اش از استقلال قطعی شده ،بازهم اتفاقات را در دل خود پنهان نگه می دارد و به روزهای بهتر می اندیشد.

احتمالا به زودی شاهد پیوستن رمضانی به یک تیم مطرح لیگ برتر باشیم؛ او انگیزه زیادی دارد تا بتواند در تیم تازه به شرایط خوب خود برشود و توانایی هایش را بار دیگر به اثبات برساند.

منبع: فرارو

به "بازگشت بی حاشیه ترین مهاجم لیگ برتر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت بی حاشیه ترین مهاجم لیگ برتر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید