هت تریک شش تایی شدن مجید حسینی

به گزارش وبلاگ نیازمندی، کایزری اسپور که سیدمجید حسینی، مدافع ایرانی را در اختیار دارد برابر گالاتاسرای با شش گل مغلوب شد. در این ملاقات خطای وحشتناک حسینی روی لوکاس توریرا، بازیکن سابق آرسنال، با کارت قرمز مستقیم داور همراه شد.

هت تریک شش تایی شدن مجید حسینی

کایسری با 44 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی نهاده شده است. گالاتاسرای هم با این برد 66 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی باقی ماند. مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی سابق پاری سن ژرمن، در این ملاقات هت تریک کرد.

به این ترتیب حسینی شب تلخی برابر گالاتاسرای داشت و از زمین بازی اخراج شد تا بازی بعدی تیمش را نیز از دست بدهد. این اتفاق قبلا نیز دو بار دیگر برای مدافع ایرانی در دو ملاقات مهم اتفاق افتاده بود.

گالاتاسرای شش - کایسری اسپور صفر

خطای خطرناک مجید حسینی بر روی لوکاس توریرا باعث شد تا کایسری اسپور یک نیمه کامل 10 نفره برابر صدرنشین لیگ ترکیه قرار گیرد.

العین شش - استقلال یک

استقلال برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تنها به یک مساوی احتیاج داشت ولی در این ملاقات سنگین ترین شکست تاریخش در لیگ قهرمانان آسیا را متحمل شد. مجید حسینی، مدافع استقلال در آن ملاقات مثل همه بازیکنان تیمش نمایش ضعیفی داشت. حسینی در آن ملاقات 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد.

انگلیس شش - ایران دو

سیدمجید حسینی در جام جهانی 2022 قطر در قلب خط دفاعی ایران نهاده شد و در ملاقات نخست برابر انگلیس به میدان رفت. زمانی که بازی بدون گل در جریان بود او به طور اتفاقی با علیرضا بیرانوند برخورد کرد که باعث شد بازی چند دقیقه متوقف و بیرانوند نیز در نهایت تعویض گردد. ایران با وجود زدن دو گل، شش بار دروازه خود را برابر انگلیس باز شده دید.

او اکنون خود را در فوتبال ترکیه تثبیت نموده و پس از سه سال حضور پیاپی در ترابزون اسپور، راهی کایسری اسپور شده است. از چند تیم قطری و روسی به عنوان مقصد احتمالی این مدافع یاد شده بود ولی او تصمیم گرفت در فوتبال ترکیه بماند.

مجید حسینی تا به امروز 21 بازی ملی نیز در کارنامه دارد و یکی از نفراتی است که می تواند در ادامه در برنامه های امیر قلعه نویی برای جام ملت های آسیا 2023 نیز جای داشته باشد.

منبع: فرارو

به "هت تریک شش تایی شدن مجید حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هت تریک شش تایی شدن مجید حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید