بازدید شبانه مدیران نفتی کرمان ازجایگاه های سوخت ، امشب کلیه جایگاه های سوخت به سامانه هوشمند وصل می شوند

به گزارش وبلاگ نیازمندی، روابط عمومی شرکت ملی نفت کرمان گفت مدیران شرکت مرتبا از جایگاه های سوخت استان بازدید و آخرین شرایط هوشمندسازی جایگاه ها را آنالیز می نمایند.

بازدید شبانه مدیران نفتی کرمان ازجایگاه های سوخت ، امشب کلیه جایگاه های سوخت به سامانه هوشمند وصل می شوند

محسن اسماعیلی مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران مرکز کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های وبلاگ نیازمندی از کرمان،گفت: مدیران نفتی کرمان مرتبا از جایگاه های سوخت استان بازدید وآخرین شرایط هوشمندسازی جایگاه ها را آنالیز می نمایند.

او اضافه کرد: از 277 جایگاه سوخت استان201جایگاه برای دریافت بنزین سهمیه آزاد فعال است و تا خاتمه امشب ،بحث استفاده از کارت هوشمند تمام جایگاه ها فراهم خواهد شد.

اسماعیلی توضیح داد:خوشبختانه شرایط سوخت رسانی جایگاه های استان کرمان نسبت به خیلی استان ها بهتر است.

اوبیان کرد: تیم چند نفره ای در شرکت نفت کرمان برای حل این مشکل تشکیل شده است و تا ساعتی دیگر آمار جایگاه هایی که شب گذشته به مدار هوشمند برگشته اند اعلام می گردد و مرتبا تعداد جایگاه هایی که به چرخه هوشمند برمی گردند بیشتر می گردد.

اسماعیلی تاکید نمود:مرتبا جایگاه های سوخت در شهرستان ها بازدید می گردد، بالای 90 درصد جایگاه ها نیز فعال است، ولی از آنجا که اختلال کشوری بوده فرایند اتصال به سامانه هوشمندکشوری کمی طول می کشد.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازدید شبانه مدیران نفتی کرمان ازجایگاه های سوخت ، امشب کلیه جایگاه های سوخت به سامانه هوشمند وصل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید شبانه مدیران نفتی کرمان ازجایگاه های سوخت ، امشب کلیه جایگاه های سوخت به سامانه هوشمند وصل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید