آخرین شرایط محمدعلی کشاورز در آی سی یو

به گزارش وبلاگ نیازمندی، محمدعلی کشاورز همچنان در بخش آی سی یو بستری و تحت درمان پزشکی است و احتمال این وجود دارد طی هفته آینده از بیمارستان مرخص و فرایند درمانش در منزل ادامه پیدا کند.

آخرین شرایط محمدعلی کشاورز در آی سی یو

به گزارش وبلاگ نیازمندی به نقل از مهر، محمدعلی کشاورز بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون ایران که چندی است به دلیل بیماری در بخش آی سی یو بیمارستان بستری است، همچنان تحت درمان پزشکی واقع شده است. سیدمحمد طباطبایی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت درباره آخرین شرایط جسمانی محمدعلی کشاورز و فرایند درمان این بازیگر پیشکسوت، گفت: آقای کشاورز همچنان در بخش آی سی یو بیمارستان بستری است. اواسط هفته گذشته پزشکان متوجه بالا رفتن عفونت ریه ایشان شدند که با استفاده از دارو این مشکل رفع شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط ریه و کلیه آقای کشاورز بهتر از قبل است و پیش بینی این است که اگر همین فرایند ادامه پیدا کند، آقای کشاورز طی یک هفته آینده از بیمارستان مرخص گردد. مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در ادامه تأکید کرد: در صورت مرخص شدن آقای کشاورز از بیمارستان، تمام وسایل پزشکی مورد احتیاج به منزل ایشان منتقل می گردد تا درمانشان در منزل ادامه پیدا کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین شرایط محمدعلی کشاورز در آی سی یو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط محمدعلی کشاورز در آی سی یو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید