40 مدل میز و جایگاه بیرونی مناسب ایوان و بالکن کوچک و عظیم

به گزارش وبلاگ نیازمندی، برای بسیازی از خانه دارها چیدن میز و جایگاه بیرونی در حیاط، ایوان یا بالکنی خونه امری بی نهایت مهم و حساس است. حال که شرایطی پیش آمده که ما را مجبور به ماندن در خانه نموده است، داشتن فضایی آرامش بخش برای لذت بردن از هوای خنک بهاری، بیش از پیش اهمیت پیدا می نماید. خیلی از افرادی که روزانه از هوای بیرون استفاده نموده و آفتاب می گیرند، انتخاب میز و جایگاه بیرون به اندازه مبلمان داخل خانه برایشان مهم است. برای اینکه بهترین انتخاب در این زمینه را داشته باشید، باید تعادلی مناسب بین زیبایی، استحکام، انعطاف پذیری و کارایی برقرار نموده و مدل مد نظر خود را بر اساس این شرایط انتخاب کنید. در این مطلب با 40 مدل میز و جایگاه بسیار شیک مناسب محیط بیرون آشنا خواهید شد که پکیجی کامل از زیبایی و کارایی را به خریدار تحویل می دهند. در اینجا از هر سبکی حداقل یک مدل زیبا آورده شده، بنابراین فرقی نمی نماید هوادار کدام سبک هستید، روستیک یا فوق مدرن، در اینجا حتما مدلی مطابق با سلیقه خود پیدا خواهید کرد.

40 مدل میز و جایگاه بیرونی مناسب ایوان و بالکن کوچک و عظیم

مدل های فلزی همواره جزء بهترین لوازم برای ست میز و جایگاه بیرونی می باشند. مدل هایی که در شکل زیر مشاهده می کنید از فلز آلومینیوم ساخته شده اند، فلزی بسیار سبک و مقاوم در برابر هوازدگی با دوام و زیبایی ماندگار. برای فضاهای کوچک اغلب توصیه می گردد از میز و جایگاه مدرن بهره ببرید چرا که با ساده بودن لوازم، دکوراسیون محیط نیز مرتب و منظم و در نتیجه عظیمتر دیده می گردد. برای رنگ هم از آنجایی که در خصوص محیط بیرونی صحبت می کنیم، خاکستری، سفید و کرم گزینه های مناسبی هستند. همچنین وزن کم آلومینیوم نیز سبب می گردد جابجای لوازم به آسانی صورت گیرد، در نتیجه اگر گرفتار اسباب کشی یا جابجایی لوازم به هر دلیلی شدید، مسئله ای از بابت سنگینی لوازم نخواهید داشت.

پوشاندن بالکن با روش های بسیار زیبا، خلاقانه و کم هزینه

مدل های نیمکتی با بدنه فلزی و رویه چوبی، چند نمونه از زیباترین طرح ها برای میز و جایگاه بیرونی را شامل می گردد. جایگاه نیمکی میزها طوری طراحی شده تا زمانی که از آنها استفاده ای نمی گردد، زیر میر قرار بگیرند، در نتیجه این میزها برای بالکنی ها و پاسیوهای کوچک مناسبی خواهند بود. همچنین بخاطر یک تکه بودن، جمع های خودمانی احساس صمیمی تری با یکدیگر خواهند داشت. در طرح های دیگر، همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید، بدنه فلزی یکدست مشکی و تیره، با رویه چوبی مدل های بسیار زیبایی خلق کرده. برای حفظ جلای روکش چوب می توانید از روغن مخصوص چوب استفاده کرده یا آنرا بحال خود راه کنید در اثر هوازدگی به شکلی بسیار زیبا تغییر رنگ دهد. چوب در اثر هوازدگی رنگی نقره ای به خود می گیرد که حتی زیباتر از گذشته نیز دیده می گردد. این هوازدگی کاملا طبیعی بوده و صدمه با استحکام و دوام چوب وارد نمی کند.

40 مدل تخت حیاطی فلزی، چوبی و حصیری در طرح های جدید و زیبا

برای حیاط خانه استفاده از میز و جایگاه بیرونی ساخته شده از سنگ و بتن اگرچه شاید گران تر و تا حدی غیرکاربردی بنظر برسد اما واقعا از لحاظ زیبایی و کلاس کمتر مدلی را می توان هم سطح آن متصور گردد. این ست ها معمولا بصورت سفارشی ساخته می شوند و ست خریدنی آنها اگرچه در بازار موجود هستند اما قیمت های بسیار بالایی دارند. در شکل های زیر ست هایی را مشاهده می کنید که میز یا جایگاه و یا هردو از جنس بتن، سیمان و سنگ بوده و به شکلی هوشمندانه طراحی شده اند. البته برای کارایی بیشتر می توانید فقط میز را از جنس سنگ یا بتن انتخاب کرده و جایگاه را از جنس های فلزی یا چوبی انتخاب کنید، فقط حواس تان باشد که مدل جایگاه انتخابی، طوری نباشد که تاثیر منفی روی دیزاین میز سنگی شیک شما بگذارد. شکل های زیر بخوبی نحوه انتخاب درست را نشان می دهند.

نمی گردد صحبت از میز و جایگاه بیرونی خانه کرد و حرفی از مدل های حصیری نزد. حصیر همواره یکی از بهترین گزینه های از لحاظ قیمتی و عملکردی است. در کنار قیمت و عملکرد مناسب، زیبایی این مدل های کلاسیک و دوست داشتنی نیز به هیچ عنوان از ست های فلزی یا چوبی و حتی سنگی کمتر نیست. بعلاوه بخاطر وزن کمتر و احتیاج به نگهداری پایین تر، دردسرهای احتمالی که ممکن است میز و جایگاه حیاط برای خانه دار بوجود آورند نیز به پایین تر حد ممکن می رسد. اگر دورهمی های خانوادگی و همیشگی در حیاط خانه برگذار می کنید، مدل های حصیری می توانند بهترین اوقات را برای شما و خانواده تان رقم بزنند.

مدل تاب تفریحی برای تزیین حیاط و دکوراسیون خارجی منازل

اندازه حیاط یا بالکنی و پاسیو خانه نقش مهمی در انتخاب میز و جایگاه بیرونی دارد، در فضاهای عظیم استفاده از ست های خانوادگی به هم پیوسته طوریکه میز را کامل احاطه نمایند ایده فوق العاده خوبی خواهد بود. اما اگر فضای کمی در اختیار دارید به هیچ عنوان نباید خودتان را محدود به مدل های معمولی و قدیمی موجود در بازار کنید، شما در همین فضای کم هم می توان از طرح های بسیار شیک و خلاقانه سفارشی بهره ببرید، بسیاری از نجارها و فراوری نمایندگان مبلمان امروزه پذیرای هر نوع سفارشی از جانب مشتری هستند. شکل های زیر می تواند ایده خوبی برای الهام گیری و ساخت طرح مد نظر شما باشند.

منبع: اتاق

به "40 مدل میز و جایگاه بیرونی مناسب ایوان و بالکن کوچک و عظیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 مدل میز و جایگاه بیرونی مناسب ایوان و بالکن کوچک و عظیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید