خرید کاغذ پوستی در تعداد کمخرید کاغذ کادو مومیکاغذ کادو پوستی کرافت

به گزارش وبلاگ نیازمندی، کاغذ پوستی از تبلیغات بسیار شیک و مناسب برای بسته بندی محصولات و سفارشات مشتریان می باشد که اغلب در کنار ساک دستی آماده یا پاکت آماده یا جعبه آماده و همراه با لیبل آماده و چاپ روبان عرضه می گردد. با کادو پیچ کردن محصولات جلوه بسیار زیبایی به آن ببخشید. جنس کاغذ پوستی کادویی میتواند از کاغذ مومی، کاغذ پوستی، کاغذ کرافت، کاغذ تحریر با گرماژ پایین و کاغذ گلاسه باشد.

خرید کاغذ پوستی در تعداد کمخرید کاغذ کادو مومیکاغذ کادو پوستی کرافت

کاغذ کادو پوستی چیست ؟

کاغذ کادو پوستی درواقع همان کاغذ بسیار نازک صیقلی و نرم است که برای بسته بندی استفاده می گردد. عموما ضخامت کمی دارد مثلا 30 گرم و برای بسته بندی و محصولات استفاده می گردد. از این محصول برای کارهای کادویی نیز استفاده می گردد.

چاپ کاغذ کادو پوستی به چه شکل انجام می گردد؟

چاپ کاغذ کادو به روش های متنوعی بنا به درخواست مخاطب انجام می گردد. بعضی از مهم ترین مشخصات برای چاپ کاغذ پوستی اختصاصی به توضیح زیر است:

  • قابلیت استفاده از کاغذ های رنگارنگ و متنوع
  • چاپ تمام رنگی 2 رنگ و 1 رنگ
  • قابلیت چاپ اختصاصی نقره ای و طلایی یا رنگهای پنتون
  • طراحی و چاپ اختصاصی لووی شما روی کاغذ
  • چاپ در 2 سایز 50×70 / 35×50 / 100×70
  • کاغذ های مورد استفاده و پیشنهادی برای چاپ کاغذ پوستی
  • کاغذ تحریر 80 و 70 گرم
  • کاغذ مومی یا پوستی 40 گرم
  • کاغذ کرافت 40 یا 80 گرم
  • کاغذ گلاسه 40 یا 90 گرم
  • کاغذ فانتزی 80 گرم
  • کاغذ کادو تحریر 80 و 70 گرم

همه ما تقریبا با این نوع کاغذ تحریر به خوبی آشنایی داریم. بله همان کاغذ سفید ساده که برای پرینتر از آن استفاده می کنیم. کاغذ تحریر به علت بافت یکدست سفید می توان به راحتی هر طرحی را اجرا کرد بنابراین بسیار مناسب برای چاپ 4 رنگ می باشد. چاپ کاغذ تحریر ایرانی که به تازگی وارد بازار شده با نمونه خارجی این محصول در رنگ سفیدی آن است. رنگ کاغذ تحریر ایرانی کمی مایل به زردی می باشد.

خرید کاغذ کادو مومی

کاغذ کادو مومی یا همان کاغذ پوستی 40 گرم که از محبوب ترین و پرکاربرد ترین نوع کاغذ پوستی می باشد یک سمت آن چاپ می گردد و سمت دیگر آن روغنی است. گرماژ این کاغذ 40 است و کاغذ بسیار نازک و زیبایی است. از کاغذ مومی برای بسته بندی ساندویچ در فست فودی ها و زیر جعبه پیتزا آماده بعلاوه در رستوران ها و قنادی ها برای قرار دادن در زیر جعبه شیرینی بسیار استفاده می گردد.

از مهم ترین ویژگی این کاغذ این است که باعث می گردد چربی و روغن و شیرینی به جعبه نفوذ نمی نماید. معمولا از چاپ تکرنگ برای این نوع کاغذ استفاده می گردد نوع کاغذ بهداشتی و مناسب برای بسته بندی غذا و خوراکی ها است.

کاغذ کادو پوستی کرافت

کاغذ پوستی کرافت 80 و 40 گرم نیز برای بسته بندی محصولات بسیار استفاده می گردد. کاغذ کرافت معمولا بازیافتی است بنابراین چندان مناسب بسته بندی محصولات غذایی نیست اما این به این معنی نیست که کاغذ کرافت کاغذ محبوبی نیست برعکس به علت بافت زیبا و سنتی و رنگ کرم قهوه ای آن که بیشتر شبیه به رنگ کارتن آماده است بسیار مورد توجه قرار گرفته.

این کاغذ بخاطر بافت زیبا و رنگ خاص آن از کاغذ های فانتزی به شمار می رود. کاغذ کرافت کاربردهای بسیار زیادی دارد که اینجا به عنوان کاغذی پوستی و معمولا در گرماژ 40 و 80 گرم مورد استفاده قرار می گیرد. برای چاپ کاغذ کرافت به علت پیش زمینه کرمی آن معمولا از 1 یا 2 رنگ استفاده می گردد و چاپ 4 رنگ چندان مناسب این کاغذ نیست.

کاغذ کرافت نوعی کاغذ بازیافتی می باشد که به رنگ قهوه ای مانند رنگ کارتن و مات می باشد. این کاغذ به خاطر رنگی که دارد بسیار فانتزی است. اصولا بیشتر از گرماژ 80 برای کادو و بسته بندی استفاده میگردد زیرا نرم تر بوده و راحت کادو می گردد. اصولا از چاپ تکرنگ و 2 رنگ بر روی این کاغذ استفاده میگردد.

چاپ کاغذ کادویی گلاسه

چاپ کاغذ کادویی گلاسه 40 و 80 گرم نیز بسیار برای بسته بندی محصول استفاده می گردد. بافت این کاغذ معروف معمولا برای و طرف دیگر مات است. کاغذ گلاسه مناسب ترین کاغذ برای چاپ در دنیا به شمار می رود که مناسب چاپ 4 رنگ است. این نوع کاغذ گلاسه برترین جنس برای چاپ اختصاصی است. زیرا ضخامت و جنس مناسبی برای بسته بندی محصولات است. و اگر طرح شما بسیار شلوغ پر و تمپلات است این کاغذ مناسب ترین انتخاب برای چاپ می باشد.

بسته بندی محصولات و قرار دادن داخل ساک دستی بوسیله کاغذ پوستی چگونه انجام می گردد؟

بعد از بسته بندی محصولات و پیچیدن آن داخل کاغذ کادویی مناسب ترین انتخاب بعد از آن قرار دادن این محصول داخل ساک دستی کاغذی یا بگ پارچه ای است.

کاربرد کاغذ پوستی چیست؟

شاید مهم ترین نوع استفاده از چاپ روی کاغذ پوستی جهت بسته بندی انواع کیف، کفش، انواع پوشاک و لباس می باشد.

  • جهت بسته بندی گل و گیاه و بسته بندی گلدان.
  • بسته بندی در لایه های میانی لوازم نماینده چینی جهت جلو گیری از سرخوردن.
  • جهت پرکردن و نمایش شکل بهتر در جعبه ها و ساک خرید.
  • بسته بندی در صنایع غذایی مانند شیرینی، خشکبار، آجیل و غیره…
  • جهت بسته بندی هدایای لوکس مانند، عطر و ادکلن، زیورآلات، ساعت و …
  • جهت بسته بندی لوازم بهداشتی و آرایشی بسیار مناسب است.
  • جهت بسته بندی لوازم تزئینی و کادوئی نیز چاپ روی کاغذ پوستی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کشیدن الگوی خیاطی با اسفاده از کاغذ های پوستی.

قیمت کاغذ پوستی چقدر است ؟

قیمت کاغذ پوستی بسته به نوع سفارش و تعداد و سایز این محصول دارد حداقل سفارش اختصاصی کاغذ کادو 300 عدد برای سفارش و چاپ لوگو خودتون رو این محصول هست. بعلاوه می توانید جهت استعلام قیمت به روز کاغذ های پوستی با مشاوره رایگان ما در ارتباط باشید.

بعلاوه برای مشخص قیمت کاغذهای پوستی ابعاد و نوع جنس موثر هست که البته به طور معمول از کاغذ سولفات با توجه به قیمت مناسب و استحکام خوب نسبت به گرماژ که 30 گرمی هست استفاده می گردد.

طبیعی است که پس از بسته بندی هر محصولی احتیاج است که ان را داخل جعبه یا ساک دستی قرار دهیم و به مشتریان ارائه کنیم.

کاغذ پوستی را از کجا بخریم؟

این روزها بسته بندی هرچه شیک تر و بهتر محصولات یک ضرورت است. بسته بندی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین عوامل فروش است. ظاهر مناسب بسته بندی اولین برداشت مشتری است که به محصول شما خواهد داشت. فروش کاغذ کادو پوستی در فروشگاه و چاپخونه معتبر یک امر مهم است. بسته بندی لوکس و شیک توجه مشتری را جلب می نماید و ارزش محصول شما را دوچندان می نماید و این حس را در خریدار ایجاد می نماید که محصولی با کیفیت خریداری نموده است.

این طبیعی است که هرمحصول با کیفیت و زیبایی بسته بندی شکیل خواهد داشت. با این کار متمایز از رقیبان خود دیده می شوید و کیفیت کالای خود را به نمایش می گذارید.

ارائه یک بسته بندی زیا و لوکس باعث می گردد مشتری حس بهتری به خرید خود داشته باشد در نظر او ارزش کالا بالا می رود و هزینه لازم برای خرید را راحت تر پرداخت خواهد نمود. فروش کاغذ های کادویی پوستی از گذشته مرسوم بوده است و یکی از گزینه های مهم در بسته بندی زیبا به شمار می رود. با این روش وقتی مشتریان کالای خود را درون کاغذ پوستی مشاهده نمایند حس خرید لوکس به آنها دست می دهد و تجربه زیبایی در هنگام باز کردن محصول خود خواهند داشت. علاوه بر این ترغیب می گردد با برند چاپ شده روی بسته بندی پوستی آشنا شوند و به آشنایان خود معرفی نمایند.

خرید کاغذ پوستی برای بسته بندی

کاغذ پوستی برای بسته بندی بسیار موثر است به شکلی که این روزها وقتی خریداران محصول خود را درون بسته بندی پوستی می بینند آن را در شبکه اجتماعی به نمایش می گذارند و این یک تبلیغ رایگان و موثر برای شما است که بسیار ارزشمند است. بنابراین استفاده از کاغذ پوستی برای بسته بندی که رنگبندی بسیار مجذوب کننده دارند بین مردم بسیار محبوب شده است یک راه ساده و مجذوب کننده برای فروش بیشتر شما است.

این روزها که با افزایش استفاده از فضای مجازی و کسب و کارهای خانگی رقبای بیشتری پیدا نموده اید با سفارش کاغذ پوستی برای بیسته بندی خود را از رقبا متمایز کنید.

منبع: مجله چاپخونه

به "خرید کاغذ پوستی در تعداد کمخرید کاغذ کادو مومیکاغذ کادو پوستی کرافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید کاغذ پوستی در تعداد کمخرید کاغذ کادو مومیکاغذ کادو پوستی کرافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید