چگونه با پوشیدن لباس قرمز مجذوب کننده شویم؟

به گزارش وبلاگ نیازمندی، قرمز یک رنگ قدرتمند است. لباس قرمز نشان دهنده جسارت بالا در افراد است. پوشیدن آن به مدل های مختلف و در ترکیب با سایر رنگ ها باعث می گردد شما با داشتن یک یا چند لباس قرمز بتوانید چندین مدل مختلف آن را بپوشید.

چگونه با پوشیدن لباس قرمز مجذوب کننده شویم؟

استفاده از رنگ قرمز اعتماد به نفس را بالا می برد و باعث می گردد احساس کنیم کمی از خطوطی که همواره بر روی آن حرکت می کردیم فاصله گرفته ایم.

اغلب ما عاشق رنگ های خنثی هستیم اما چه کسی می تواند در برابر رنگ قرمز مقاومت کند؟ در این مطلب از وبلاگ نیازمندی به موضوع نحوه ست کردن لباس قرمز می پردازیم.

ست لباس قرمز با طرح دار

ترکیب قرمز با انواع پترن های سیاه و سفید بسیار مجذوب کننده می گردد. به عنوان مثال راه راه و خال خالی.

لباس قرمز و طرح پلنگی و حیوانات

در مناسبت های مهم می توانید با جنس پارچه های مخمل و ساتن که سنگین هستند توجه لازم را داشته باشید. بعلاوه با جزئیات طلایی و جواهرات سنگین نیز می توانید جلوه بسیار زیبایی به لباستان ببخشید. در موقعیت هایی که نه خیلی رسمی و شیک و نه خیلی روزمره و کژوال هستند می توانید از ترکیب قرمز با شلوارهای کتان و طرح های پوست حیوانات بهره ببرید. در موقعیت های کژوال و روزمره زیورآلات مینیمال مخصوصا طلا به همراه متریال و جنس های نخی و مناسب بهار و تابستان در کنار شلوار جین مناسب است.

ست لباس قرمز و رنگ خنثی

قرمز با رنگ های خنثی، طوسی و خاکی و طیف سفید تا مشکی مورد استفاده است. بعلاوه لباس روشن طیف قرمز مانند صورتی، سرخابی، زرشکی و گلبهی ترکیب های بسیار مجذوب کنندهی ایجاد می نماید که برای تابستان و بهار مناسب هستند و سال جاری جزو ترند های فصل هم دیده شده اند.

ست قرمز و طیف قرمز

ترکیب رنگ های چرک و مرده مانند صورتی چرک و زیتونی تیره و قهوه ای در کنار رنگ های خنثی مانند طوسی و کرم و خاکی برای موقعیت های رسمی و شیک مناسب اند.

ست قرمز با لباس ملوانی

ترکیب رنگ های لباس های ملوانی که راه راه های سفید و آبی و انواع رنگ های طیف آبی مانند سرمه ای و آبی کاربنی دارند با رنگ قرمز پرکاربرد هستند.

مثلا ترکیب کفش قرمز و شومیز بنفش و شال نارنجی داغ ترین بحث محافل مد و فشن در فصل اخیر است.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب موارد بسیار مهم که باید در خصوص لیزر موهای زائد بدانید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "چگونه با پوشیدن لباس قرمز مجذوب کننده شویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با پوشیدن لباس قرمز مجذوب کننده شویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید