پرسپولیس، استقلال یا سپاهان؟ در صورت تساوی امتیازات کدام تیم قهرمان می گردد؟ ، دربی سرخابی ها حساس تر شد

به گزارش وبلاگ نیازمندی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ به شرایط قهرمانی در صورت تساوی امتیازات واکنش نشان داد.

پرسپولیس، استقلال یا سپاهان؟ در صورت تساوی امتیازات کدام تیم قهرمان می گردد؟ ، دربی سرخابی ها حساس تر شد

به گزارش وبلاگ نیازمندی آنلاین، سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درخصوص تیم قهرمان لیگ درصورت تساوی امتیازات اظهاراتی را بیان کرد.

  • قهرمان لیگ برتر 2 هفته بعد معین می گردد | گل محمدی در این بازی نباید بترسد

سهیدل مهدی گفت: اول اینکه تا زمانیکه بازی های رود رو بطور کامل یعنی رفت و برگشت برگزار نگردد نمی توان بر اساس آن جدول را چیدمان کرد. و رتبه تیم ها را معین کرد، در وهله بعدی دستورالعمل برگزاری لیگ برتر می گوید زمانیکه در سرانجام رقابت ها تیم ها هم امتیاز باشند برای معین تیم قهرمان، سقوط نماینده ها و تیم هایی که سهمیه آسیایی را کسب می نمایند، این روش یعنی بازی رودررو به کار گرفته می گردد و با این روش تیم برتر انتخاب خواهد شد.

مهدی اضافه نمود: در جریان قابت ها که لیگ در حال پویایی است، دلیلی ندارد با این روش بخواهیم رتبه تیم ها را معین کنیم و تا سرانجام رقابت ها برساس تفاضل گل، رتبه تیم ها در جدول رده بندی معین خواهد شد. این موضوع نباید خیلی هم حساسیت زا گردد؛ چراکه شاید یک تیم تا هفته سرانجامی در رده اول جدول قرار داشته باشد اما در هفته سرانجامی نایب قهرمان گردد.

باتوجه به اظهارات رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درصورتیکه تیم های پرسپولیس و استقلال شرایط قهرمانی پیدا نمایند و با هم هم امتیاز شوند، درنهایت تیم قهرمان بادر نظر گرفتن نتیجه بازی های دربی قهرمان خواهد شد. از این رو دربی پیش رو بین سرخابی ها از اهمیت ویژه ای نسبت به دوئل دو تیم در سال های قبل برخوردار است.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیس، استقلال یا سپاهان؟ در صورت تساوی امتیازات کدام تیم قهرمان می گردد؟ ، دربی سرخابی ها حساس تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس، استقلال یا سپاهان؟ در صورت تساوی امتیازات کدام تیم قهرمان می گردد؟ ، دربی سرخابی ها حساس تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید