خاتمه شایعات درباره فوتبال ایران با اظهارنظر مسئولان فیفا، تیر کاسبان تعلیق به سنگ خورد

به گزارش وبلاگ نیازمندی، اظهارنظرهای مسئولان فدراسیون جهانی فوتبال نشان می دهد که تعلیق فوتبال ایران شایعه ای بیش نیست و تیر افرادی که در پی چنین موضوعی بودند به سنگ خورده است.

خاتمه شایعات درباره فوتبال ایران با اظهارنظر مسئولان فیفا، تیر کاسبان تعلیق به سنگ خورد

به گزارش وبلاگ نیازمندی، اخبار روزهای اخیر از دوحه به خوبی بیانگر این موضوع است که ماجرای تعلیق فوتبال ایران در پی اتفاقات اخیر ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد ساخته فکر یا در واقع طرح مورد علاقه بعضی افرادی است که چشم به حضور در فدراسیون دوخته اند. گروهی که از این پس و در پی هر اتفاقی، پروژه های مشابهی را به جریان می اندازند و ماجرای تعلیق نیز ریشه در فعالیت هدفمند این عده دارد. کاری که خارج نشینان نیز آن را دنبال می نمایند و این افراد هم در ایران همسو با آنها پیش می فرایند.

آنچه مسلم است اینکه طبق روال متعارف همیشگی فدراسیون جهانی فوتبال از فدراسیون ایران درخواست نموده توضیحات مرتبط با اتفاقات مشهد را ارائه بدهد اما در دستور کار سمینار اخیر فیفا با وجود تعلیق سه کشور، نامی از ایران قرار نداشته و اصلاً چنین مسئله ای مطرح نبوده است.

توضیحات فدراسیون فوتبال ایران نیز احتمالاً در مورد ناهماهنگی و فقدان زیرساخت های مطلوب در ورزشگاه مشهد خواهد بود که مانع از ورود بانوان به ورزشگاه در این شهر می گردد اما پیش از این در ورزشگاه آزادی تهران این اتفاق در نظم و امنیت کامل تحقق یافت.

اظهارات و مصاحبه اخیر اینفانتینو و البته یکی از اعضای کمیته اجرایی فیفا به خوبی نشان می دهد با وجود توجه این نهاد به مسئله حضور بانوان در ورزشگاه، موضع تعلیق در این خصوص مطرح نیست و فدراسیون جهانی فوتبال همچنان مایل است پروژه مورد نظر خودش را با همکاری فدراسیون فوتبال ایران گام به گام دنبال کند.

اینفانتینو در گفت وگوی خصوصی با میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال ایران هم این مسئله را تکذیب و اعلام نموده چنین موضوعی در مورد فدراسیون فوتبال ایران مطرح نیست.

در واقع در کنار جریان های خارجی که به شدت به تعلیق فوتبال ایران علاقمند هستند، بعضی عوامل داخلی که دستشان از فدراسیون کوتاه مانده نیز این پروژه را دنبال می نمایند اما تا به امروز تیرشان به سنگ خورده و کاسبان تعلیق فعلاً نتوانسته اند از این نمد کلاهی برای خود ببافند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خاتمه شایعات درباره فوتبال ایران با اظهارنظر مسئولان فیفا، تیر کاسبان تعلیق به سنگ خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه شایعات درباره فوتبال ایران با اظهارنظر مسئولان فیفا، تیر کاسبان تعلیق به سنگ خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید