پاسخگویی 82 درصدی به درخواست های مردمی، پیگیری راه اندازی سامانه سوت زنی

به گزارش وبلاگ نیازمندی، عملکرد و اقدامات دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم تشریح شد.

پاسخگویی 82 درصدی به درخواست های مردمی، پیگیری راه اندازی سامانه سوت زنی

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ نیازمندی، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راهبری دفاتر بازرسی سازمان های تابعه، تشریح برنامه های مرتبط با اجرای اصولی سلامت اداری و مبارزه با فساد به عنوان یکی از اصلی ترین معضلات کشور، تمهیدات لازم برای راه اندازی سامانه سوت زنی و تهیه دستورالعمل حمایت و تشویق گزارشگران فساد، بازبینی فرایند و تهیه طرح نو بازرسی و مشارکت ناظران مردمی، تشکیل ستاد همسویی در خصوص شناسایی موانع و حضور میدانی در سفر های استانی برای گره گشایی مسائل مردم و احصاء چالش ها و مسائل ادارات اجرایی استان ها از جمله اقدامات این دفتر در این سه ماه به شمار می رود.

بر اساس این گزارش، 1280 شکایات و درخواست های مردمی آنالیز و 82 درصد آن پاسخ داده شد، بسط و توسعه سامانه پاسخگویی تلفنی 2500 برای پاسخگویی و هدایت سریع تماس گیرندگان در حوزه های مختلف و ابلاغ دستورالعمل ارتباط مردمی به حوزه های ستادی و اجرایی در خصوص سفر های رئیس جمهور و نظارت و رصد بر این فرایند از دیگر اقدامات این دفتر محسوب می گردد.

در بخش ارزیابی عملکرد نیز می توان به ارائه چالش های پیش روی نظام ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی برای بهینه سازی فرایند ارزیابی عملکرد، تهیه و تدوین شاخص های پیشنهادی مرتبط با محور شفافیت و تعارض منافع به سازمان اداری و استخدامی کشور اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پاسخگویی 82 درصدی به درخواست های مردمی، پیگیری راه اندازی سامانه سوت زنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخگویی 82 درصدی به درخواست های مردمی، پیگیری راه اندازی سامانه سوت زنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید