میرسالاری: نکونام شوک مثبتی به فولاد داده است، کادرفنی تقویت شود

به گزارش وبلاگ نیازمندی، خبرنگاران/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال می گوید که فولاد خوزستان خیلی بهتر از ابتدای فصل بازی می کند اما این تیم باید وزن نیمکت مربیان خود را بالاتر ببرد.

میرسالاری: نکونام شوک مثبتی به فولاد داده است، کادرفنی تقویت شود

سید عباس میرسالاری در گفت وگو با وبلاگ نیازمندی، درباره فرایند تیم فولاد، اظهار کرد: فولاد به خاطر اتفاقاتی که ابتدای فصل برای آن رخ داد و تغییراتی که در راس کادرفنی داشت و ویسی سرمربی تیم شد و بعد نیز مجدد همین تغییرات انجام شدد و نکونام بازگشت، به نظرم حضور نکونام شوک مثبتی به تیم فولاد وارد کرد. این تیم با آمدن نکونام به 2 برد رسید ولی در سه بازی بعدی به سه تساوی دست پیدا کرد و به نظرم به کمی مشکل خورده اند. فکر می کنم بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیم فولاد و جدا شدن بازیکنان شاخص مثل محسن فروزان در فرایند تیم فولاد تاثیر داشته است. فولاد در همین بازی با نساجی باید 3 گل می زد که نزد. کادرفنی باید این مشکل را برطرف کند زیرا فولاد بارها تا دهانه دورازه می رود اما نمی تواند گل بزند.

وی اظهار داشت: من یک مشکل در کادر فنی فولاد نیز می بینم که آن حمله لفظی به داور است. هر چقدر هم که حق با فولاد باشد نباید این قدر حمله صورت بگیرد. این اعتراض به داوری همیشه در فولاد است و همین نیز به در بازیکنان فولاد رخنه کرده است. در بازی با نساجی اگر یک داور شجاع این دیدار را قضاوت می کرد حتما آبشک را به خاطر اعتراض زیاد، اخراج می کرد. باید این انضباط چه روی نیمکت و چه درون تیم فولاد حاکم شود. من یکی از کسانی هستم که هم، بازی حسین کعبی را در دوران فوتبالش داشتم و هم خودش را دوست دارم اما متاسفانه کعبی روی نیمکت فولاد احساس می کند که باید در اعتراض به داور جور سرمربی را بکشد.

این پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: این موضوع در فولاد اپیدمی شده است و یکی از دلایلی که فولاد در خانه خوب نتیجه نمی گیرد، عصبی شدن این تیم است. فولاد خیلی زود عصبی می شود و تمرکز خود را درون زمین از دست می دهد. به نظرم مسئولان باشگاه باید به این قضیه ورود کنند.

وی با بیان این که فولاد اکنون خوب بازی می کند، ادامه داد: از زمانی که نکونام به این تیم برگشته است نسبت به اول فصل بهتر بازی می کند اما به دلیل از دست دادن بازیکنان خوب فصل قبل، آن تیم شش دانگ فصل گذشته نیست و باید از یکسری حواشی مثل اعتراض به داوری پرهیز کند. اگر نیمکت فولاد در یک بازی کارت نگرفت، تیم موفقی است .

میرسالاری درباره هجمه هایی که نسبت به ساسان انصاری است، گفت: انصاری یکی از بازیکنان قدیمی فولاد است و معتقدم شرایط روحی و روانی او خوب نیست و شرایط بدی را برای او ساخته اند. این بازیکن در پست تخصصی خود کار نمی کند و این نیز به دلیل بسته بودن پنجره باشگاه و عدم تقویت تیم است. انصاری می خواهد کار خود را به نحو احسن انجام دهد و حتی بیش از توانش می دود. او بازیکن متعصب فولاد است اما متاسفانه به دلیل یکسری حواشی در فضای مجازی و حملاتی که به او می شود تحت تاثیر قرار می گیرد. کادرفنی فولاد باید انصاری را بازسازی روانی کند چون غیر از او دیگر بازیکن با تجربه، خوب، تکنیکی و سرعتی ندارند. انصاری از نظر روحی روانی ضعیف است و اگر در شرایط خوبی باشد می تواند خیلی به فولاد کمک کند. این حملات از سوی برخی هواداران به انصاری خیلی این بازیکن را اذیت می کند و نباید این هجمه ها باشد. سرمایه های تیم همین نفرات هستند و فعلا دست نکونام خالی است.

وی خاطر نشان کرد : نکونام نسبت به ابتدای فصل خیلی خوب نتیجه گرفته است و به نظرم هنر گرشاسبی نیز در نیم فصل و با جذب بازیکن برای فولاد مشخص می شود. نقاط قوت فولاد خیلی خوب هستند و نیاز است که خلاءها را پرکنند . فولاد قبلا در کار دفاعی عالی بود که البته برخی به سیستم بازی دفاعی آن ایراد می گرفتند اما در نوع خود هنر بود و اکنون هم نکونام باید بیشتر روی خط دفاع تیمش کار کند و باید راه چاره داشته باشد. ضمن این که اعتقاد دارم فولاد باید وزن نیمکت مربیان خود را بالا ببرد، زمان آقای ویسی نیز چنینی اعتقادی را داشتم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "میرسالاری: نکونام شوک مثبتی به فولاد داده است، کادرفنی تقویت شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرسالاری: نکونام شوک مثبتی به فولاد داده است، کادرفنی تقویت شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید