عبدالملکی: بودجه اتمام پروژه های از قبل مانده، معادل 30 سال بودجه پروژه های عمرانی است ، 1401، سال گشایش مالی خواهد بود

به گزارش وبلاگ نیازمندی، وزیر تعاون گفت: دولت سیزدهم میراث دار پروژه های ناتمام بسیاری است که از دولت های قبل به جای مانده که بودجه اتمام آن، برابر با 30 سال بودجه پروژه های عمرانی کشور است.

عبدالملکی: بودجه اتمام پروژه های از قبل مانده، معادل 30 سال بودجه پروژه های عمرانی است ، 1401، سال گشایش مالی خواهد بود

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ نیازمندی، حجت الله عبدالملکی به عنوان نماینده دولت در سفر استانی رئیس جمهور به استان زنجان در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر بیان کرد: اهمیت سفر های استانی در این است که باعث می گردد صحبت ها و مسائل مردم در فکر مسئولان نقش ببندد و آن ها در تصمیم گیری ها و جلسات این موضوعات را مطرح نمایند.

وی اضافه نمود: دولت سیزدهم میراث دار پروژه های ناتمام بسیاری است که از دولت های قبل به جای مانده که اتمام آن، برابر با 30 سال بودجه پروژه های عمرانی کشور بودجه احتیاج دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه نمود: تاکید دولت سیزدهم بر تکمیل پروژه های ناتمام است و کوشش می کنیم با این کار، مردم منتفع شوند.

عبدالملکی با اشاره به اینکه خداوند توفیق خدمت را از ما نگیرد، توضیح داد: سال 1401، سال گشایش مالی خوبی برای کشور است و گشایش های خوبی برای کشور رخ خواهد داد و بسیاری از پروژه های ناتمام کشور، به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عبدالملکی: بودجه اتمام پروژه های از قبل مانده، معادل 30 سال بودجه پروژه های عمرانی است ، 1401، سال گشایش مالی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالملکی: بودجه اتمام پروژه های از قبل مانده، معادل 30 سال بودجه پروژه های عمرانی است ، 1401، سال گشایش مالی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید