شروع پیش فروش بلیتهای نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده ای از 20 اسفند

به گزارش وبلاگ نیازمندی، ایرنا/ براساس خبرهای واصله، شروع پیش فروش بلیتهای نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده ای از 20 اسفند صورت می گیرد.

شروع پیش فروش بلیتهای نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده ای از 20 اسفند

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: پیش فروش اینترنتی بلیت از طریق سایت های اینترنتی، سایت های استانی و سایت های اختصاصی شرکت های حمل و نقل مسافر انجام می شود و با انجام سفرهای برنامه ای کاربران، خدمات رسانی مناسب تری در بخش حمل و نقل جاده ای فراهم می شود.

داریوش باقرجوان با بیان اینکه ارائه کد ملی و تلفن همراه هنگام خرید بلیت از طرف مسافران الزامی است، اضافه نمود: با توجه به افزایش تقاضا در برخی مسیرها، از سوی استانها نیازسنجی انجام می شود و حداکثر ظرفیت ناوگان برای خدمات رسانی بکار گرفته می شود.

وی گفت: افزون بر 11 هزار دستگاه اتوبوس، 19هزار دستگاه مینی بوس و 30 هزار دستگاه سواری کرایه در ایام نوروز در محورهای مختلف درون استانی و برون استانی مسافران را جابجا می کنند.

باقرجوان با بیان اینکه نظارت و پیگیری مستمر بر فروش بلیت های نوروزی و رسیدگی به شکایات مسافران از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و ادارات استانها انجام می شود، ادامه داد: سامانه جامع اطلاع رسانی 141 و تلفن گویای 141، وب سایت 141 و سامانه پیامکی 1000141 پلهای ارتباطی این سازمان با کاربران بوده و می توانند شکایات و نظرهای خود را ثبت کنند.

منبع: همگردی

به "شروع پیش فروش بلیتهای نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده ای از 20 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پیش فروش بلیتهای نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده ای از 20 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید