خبرنگاران اجرای طرح های مقابله با تحریم ها در اولویت کاری سال 1400

به گزارش وبلاگ نیازمندی، تهران- خبرنگاران- معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: حمایت از حوزه دیجیتال و ایده های نوآورانه و اجرای طرح ها برای مقابله با تحریم ها در اولویت کاری این معاونت در سال 1400 است.

خبرنگاران اجرای طرح های مقابله با تحریم ها در اولویت کاری سال 1400

به گزارش وبلاگ نیازمندی، سورنا ستاری روز یکشنبه در مراسم رونمایی و افتتاح مراکز نوآوری در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران که با حضور رییس دانشگاه تهران و رییس پارک علم و فناوری این دانشگاه برگزار شد درمورد اولویت های کاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال 1400 اضافه نمود: به دلیل این که همچنان تحریم ها علیه ایران وجود دارد اجرای طرح ها برای مقابله با تحریم ها در اولویت کاری این معاونت است و طرح هایی که از سال گذشته در راستای رفع تحریم ها در حال انجام است تلاش می شود تا سرانجام دولت تدبیر و امید به نتیجه برسند.

وی ادامه داد: همچنین در سال جدید طرح های کلان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که تا رسیدن به تجاری سازی فاصله کمی دارند پیگیری می شوند تا سرانجام دولت به مرحله اجرا برسند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری همچنین گفت: پروژه مترو ملی، برقی سازی حمل و نقل و آموزش از اولویت های معاونت در سال جاری است، سال جاری به طور خاص روی آموزش تمرکز داریم و تمام پلتفرم های آموزش و ایده های جدید برای تحول آموزش که در کشور ارایه می شوند مورد حمایت قرار می گیرند.

ستاری با بیان این که از اولویت های این معاونت حمایت در حوزه دیجیتال است، خاطرنشان کرد: همانند سال های گذشته طرح های نوآوری و فناوری پیگیری می شوند.

وی بودجه سال جاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را با اهتمام دولت و مجلس مناسب توصیف کرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری همچنین درمورد افتتاح 2 مرکز نوآوری و یک طرح فناورانه در دانشکده ها و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: اتفاقات خوبی در زمینه نوآوری در این دانشگاه رخ داده است.

ستاری به اجرای پروژه شهر دانش توسط دانشگاه تهران اشاره کرد و اضافه نمود: ایجاد شهر دانش با استفاده از ظرفیت دانشگاه تهران در مرکز شهر تهران یکی از این اقدامات است که به صورت جدی مورد پیگیری قرار گرفت و معاونت علمی ریاست جمهوری نیز با تمام قدرت از این پروژه حمایت کرد.

وی با یادآوری این که تعداد شرکت های دانش بنیان در این دانشگاه رو به افزایش است، اظهارداشت: امروز در برنامه بازدید از دانشکده های تهران تلاش شد که این فرایند جهش قابل توجهی داشته باشد.

به گزارش وبلاگ نیازمندی، 2 مرکز نوآوری و یک طرح فناورانه در دانشکده ها و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح و رونمایی شد.

ستاری همچنین در بازدید از دانشکده ها و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در جریان گزارش نواحی نوآوری، شبکه فناوری و مراکز نوآوری این پارک قرار گرفت. وی همچنین از نمایشگاه محصولات فناورانه این مرکز بازدید کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اجرای طرح های مقابله با تحریم ها در اولویت کاری سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اجرای طرح های مقابله با تحریم ها در اولویت کاری سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید