بیستمین نمایشگاه بین المللی واقعه کربلا در رشته های نقاشی و گرافیک فراخوان داد

به گزارش وبلاگ نیازمندی، فرخوان بیستمین نمایشگاه بین المللی واقعه کربلا در رشته های نقاشی و گرافیک و با مضمون حضرت علی اصغر علیه السلام (مظلومیت بچه ها) منتشر شد.

بیستمین نمایشگاه بین المللی واقعه کربلا در رشته های نقاشی و گرافیک فراخوان داد

به گزارش باشگاه وبلاگ نیازمندی وبلاگ نیازمندی پویا انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران با همکاری مرکز تجسمی حوزه هنری به پاسداشت حرمت شهدا و در امتداد سنت حفظ فرهنگ عاشورایی، بیستمین نمایشگاه واقعه کربلا را با مضمون حضرت علی اصغر علیه السلام (مظلومیت بچه ها) در رشته های نقاشی و گرافیک از 12 تا 30 مهر ماه در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برگزار می نماید.

هنرمندان و علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه می توانند با ارائه آثار خود در این حرکت فرهنگی حضور یابند.

هر هنرمند مجاز است 5 اثر برگزیده خود را با فرمت jpg به تفکیک، همراه با شناسنامه اثر (شامل: موضوع، تکنیک، ابعاد، سال خلق اثر و قیمت) و رزومه هنری خود در فرمت word حداکثر تا تاریخ 20 شهریور 95 به ایمیل دبیرخانه نمایشگاه ارسال کند. همچنین خلق آثار ارائه شده به دبیرخانه نمایشگاه باید مربوط به 2 سال اخیر باشد.

به هر اثر منتخب نمایشگاه دو پوستر نمایشگاه، 10 کارت دعوت و دو گواهی شرکت در نمایشگاه از طرف حوزه هنری و انجمن هنرهای تجسمی ایران اهدا می گردد. برای آثار منتخب گواهی اثر بدیعه و ارزنده هنری با شناسه اثر و مشخص درجه کیفیت از طرف داوران نمایشگاه صادر می گردد.

دبیرخانه نمایشگاه واقع در تهران، میدان شیخ بهایی، درب شرقی دانشگاه الزهرا، دانشکده هنر مراجعه و آثار خود را به ایمیل Art.exhibition.ir ارسال نمایند.

منبع: تسنیم

به "بیستمین نمایشگاه بین المللی واقعه کربلا در رشته های نقاشی و گرافیک فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیستمین نمایشگاه بین المللی واقعه کربلا در رشته های نقاشی و گرافیک فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید