افزایش 50 درصدی بودجه صندوق رفاه، آخرین شرایط پرداخت وام دستیاری

به گزارش وبلاگ نیازمندی، رییس صندوق رفاه وزارت بهداشت از تصویب اعتبار 60 میلیارد تومانی وام دستیاری در امسال اطلاع داد و گفت: هنوز در مورد مدل پرداخت این وام به قطعیت نرسیدیم.

افزایش 50 درصدی بودجه صندوق رفاه، آخرین شرایط پرداخت وام دستیاری

مهندس رحیمی در گفت و گو با وبلاگ نیازمندی ضمن بیان این مطلب از افزایش50 درصدی بودجه صندوق رفاه وزارت بهداشت در امسال اطلاع داد و گفت: خوشبختانه بودجه صندوق برای سال 99 با رشد خیلی خوبی روبرو بوده است و برنامه های ما نظیر اختصاص بودجه برای پرداخت وام دستیاری مورد موافقت نهاده شد به طوری که رقم خوبی برای پرداخت این وام در نظر گرفته شد.

وی در ادامه از اعتبار 60 میلیارد تومانی برای پرداخت وام دستیاری در امسال اطلاع داد و توضیح داد: کوشش صندوق رفاه دانشجویان این است که از ظرفیت بانکی در حوزه وام دستیاری بیشتر استفاده کند تا این رقم افزایش یابد تا این وام برای دانشجویان رزیدنت و دستیاری را برای اولین بار پرداخت نماییم.

رییس صندوق رفاه وزارت بهداشت همچنین گفت: ما سه مدل برای پرداخت وام دستیاری دانشجویان در نظر گرفتیم اما هنوز در مورد مدل پرداخت این وام به نتیجه و قطعیت نرسیدیم در حال اجرا هماهنگی های لازم برای نحوه پرداخت این وام هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش 50 درصدی بودجه صندوق رفاه، آخرین شرایط پرداخت وام دستیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 50 درصدی بودجه صندوق رفاه، آخرین شرایط پرداخت وام دستیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید