26 روز هوای تهران در مرداد امسال ناسالم بود ، مانور آلاینده ها در آسمان شهر ، چه گروه هایی باید در این شرایط احتیاط کنند؟

به گزارش وبلاگ نیازمندی، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران بیان نمود: هوای تهران در 31 روز گذشته، 26 روز ناسالم و 5 روز قابل قبول بوده است.

26 روز هوای تهران در مرداد امسال ناسالم بود ، مانور آلاینده ها در آسمان شهر ، چه گروه هایی باید در این شرایط احتیاط کنند؟

به گزارش وبلاگ نیازمندی، بر اساس آمار و اطلاعات این شرکت، شاخص آلاینده ها در روز دوشنبه، سی و یکم مرداد 1401، بر روی عدد 106 قرار گرفته است و امکان افزایش آن در ادامه روز هست. بنابراین فعلا هوا برای همه به ویژه گروه های حساس آلوده است و این افراد باید از تردد غیرضروری و فعالیت سنگین مانند ورزش و کارگری در سطح شهر خودداری کنند.

شاخص هوا در 7 روز گذشته ناسالم بوده و به ترتیب در روز دوشنبه بیست و چهارم مرداد 123، سه شنبه 130، چهارشنبه 129، پنجشنبه 138، جمعه 146، شنبه بیست و نهم مرداد 143 و یکشنبه سی مرداد 104 را نشان می دهد.

تهران از ابتدای سال فقط دو روز هوای پاک داشته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "26 روز هوای تهران در مرداد امسال ناسالم بود ، مانور آلاینده ها در آسمان شهر ، چه گروه هایی باید در این شرایط احتیاط کنند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "26 روز هوای تهران در مرداد امسال ناسالم بود ، مانور آلاینده ها در آسمان شهر ، چه گروه هایی باید در این شرایط احتیاط کنند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید