گوایدو 213 میلیون دلار برای سرنگونی مادورو به شرکت آمریکایی پرداخت کرد

به گزارش وبلاگ نیازمندی، رسانه های آمریکایی سندی را منتشر نموده اند که بر اساس آن خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا 213 میلیون دلار به شرکت امنیتی مستقر در فلوریدا پرداخت نموده تا به کاراکاس نفوذ نموده و دولت مادورو را ساقط کند.

گوایدو 213 میلیون دلار برای سرنگونی مادورو به شرکت آمریکایی پرداخت کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ نیازمندی، واشنگتن پست روز پنجشنبه سندی را منتشر نموده که نشان می دهد خوان گوایدو گزینه مورد نظر آمریکا برای ریاست جمهوری ونزوئلا 213 میلیون دلار به شرکت امنیتی سیلورکروپ یو اس ای واقع در فلوریدا پرداخت نموده است تا علیه دولت ونزوئلا عملیات مسلحانه انجام دهند.

گوایدو پیشتر مدعی شده بود که هیچ ارتباطی با شرکت سیلورکرپ یو اس ای ندارد.

در سندی 42 صحفه ای که واشنگتن پست منتشر نموده جزئیات عملیات برای نفوذ به ونزوئلا و سرنگونی دولت مادورو مشاهده می گردد.

مادورو هفته گذشته طی یک سخنرانی تلویزیونی خاطرنشان کرد، مقامات 13 نفر تروریست را روز دوشنبه دستگیر نموده اند که با واشنگتن هماهنگ بودند تا به وسیله سواحل کارائیب وارد خاک ونزوئلا شوند و دولت این کشور را سرنگون نمایند.

وی در این سخنرانی پاسپورت آمریکایی و سایر کارت های هویت مهاجمان به نام های ایرن بری و لوک دنمن را نشان داد و گفت که آنها اعتراف نموده اند با جردن گودرو کار می کردند. گودرو یک نظامی بازنشسته آمریکایی است که شرکت امنیتی سیلورکرپ یو اس ای مستقر در فلوریدا را مدیریت می نماید.

روز پنج شنبه تلویزیون دولتی ونزوئلا اعترافات یکی از نیروهای شرکت سیلورکرپ دستگیر شده به نام آیرن بری را پخش کرد. وی تایید کرد که یکی از اهداف اصلی گروه یورش به کاخ ریاست جمهوری ونزوئلا و ربودن رئیس جمهور این کشور بوده است.

وی گفت که گروه او برنامه داشتند، حریم هوایی فرودگاه نظامی لا کارلوتا واقع در قلب کاراکاس را امن نمایند تا بتوانند مادورو را پس از ربودن به وسیله هوایی از ونزوئلا خارج نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گوایدو 213 میلیون دلار برای سرنگونی مادورو به شرکت آمریکایی پرداخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوایدو 213 میلیون دلار برای سرنگونی مادورو به شرکت آمریکایی پرداخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید