وعده های غذایی هواپیما را به صورت کامل مصرف کنید

به گزارش وبلاگ نیازمندی، اگر بدانید چه بر سر مواد غذایی به جامانده هر مسافر هواپیما می آید از این پس سعی خواهید کرد غذاهای هواپیما را به صورت کامل مصرف کنید. همه افرادی که با هواپیما سفر میکنند در پروازهای خود پذیرایی میشوند، این پذیرایی بستگی به طول مدت پرواز و بعلاوه زمان پرواز میتواند شامل صبحانه، نهار، شام و یا میان وعده باشد. اما تا به حال به این موضوع فکر نموده اید که چه اتفاقی برای پسماندهای غذایی مسافران میفتد؟ در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا از این موضوع باخبر شوید و کوشش کنید تا از این پس وقتی بلیط هواپیما رزرو کردید و در هواپیما پذیرایی شدید وعده های غذایی خود را یا استفاده نکنید تا دست نخورده باقی بماند و یا آن را به صورت کامل مصرف کنید.

وعده های غذایی هواپیما را به صورت کامل مصرف کنید

پذیرایی در هواپیما

اولین نکته ای که باید در وعده های غذایی داخل هواپیما که در ارتفاع آنها را میل میکنید بدانید این است که ارتفاع زیاد باعث میشود طعم و چشایی شما کمی تحت تاثیر قرار بگیرد، پس اگر مثلاً سالاد الویه داخل پرواز کمی طعم متفاوتی داشت مبنی بر بد بودن آن نیست، چون همه کترینگ های هواپیمایی ها به صورت استاندارد به فراوری وعده های غذایی میپردازند.

اگر تا به امروز در هواپیما به صورت صبحانه، نهار و یا شام پذیرایی شده باشید، شاهد پسماندهایی بودید که مهمانداران آنها را از جلوی مسافران برمیدارند. آیا میدانید چه بر سر این پسماندها می آید؟

طبق تحقیقات انجام شده همه این پسماندها سوزانده میشوند و فرایند این اتلاف و اسراف همه ساله در حال افزایش است و علت افزایش آن نیز بیشتر شدن تعداد پروازها و بلیط هواپیما است که در دنیا انجام میشود.

یاتا تخمین زده است اگر فرایند به همین صورت پیش رود تا 10 سال آینده با حجم زباله دو برابری روبرو خواهیم شد که این هم برای محیط زیست خوب نیست و هم بابت سوزاندن آنها سرمایه ها و انرژی نیز از بین میرود. پس چه بهتر است که از این پس به این موضوع دقت داشته باشیم.

منبع: تریپ

به "وعده های غذایی هواپیما را به صورت کامل مصرف کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده های غذایی هواپیما را به صورت کامل مصرف کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید