هوای پاک پایتخت در آستانه سال نو

به گزارش وبلاگ نیازمندی، براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در صبحگاه امروز 30 اسفند 1399 با حاکمیت ناپایداری جوی و وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده ها فراهم خواهد بود و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول و پاک قرار خواهد گرفت.

هوای پاک پایتخت در آستانه سال نو

به گزارش وبلاگ نیازمندی، پیش بینی های اجرا شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه روز شنبه 30 اسفند 1399 با حاکمیت ناپایداری جوی و وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده ها فراهم خواهد بود و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول و پاک قرار خواهد گرفت.

با تداوم شرایط ناپایدار جو در طول روز همراه با احتمال وزش باد نسبتاً شدید کیفیت هوا در شرایط مطلوب باقی خواهد ماند. با تداوم این فرایند و وزش باد مؤثر تا اواخر وقت شنبه، پیش بینی می گردد در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل قبول قرار بگیرد.

در صبح روز یکشنبه اول فروردین 1400 با کاهش ترافیک صبحگاهی در روز تعطیل برقراری شرایط قابل قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود. حاکمیت جو ناپایدار در طی روز از تجمع آلاینده ها جلوگیری خواهد نمود. این شرایط تا اواخر وقت یکشنبه ادامه داشته و پیش بینی می گردد وزش باد مؤثر برقراری شرایط قابل قبول را در بیشتر مناطق به دنبال داشته باشد.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 87 بود و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 55 است و هوا در شرایط قابل قبول واقع شده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "هوای پاک پایتخت در آستانه سال نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای پاک پایتخت در آستانه سال نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید