میزان مصدومیت ترابی امروز تعیین می گردد، غیبت مجدد در تیم ملی؟

به گزارش وبلاگ نیازمندی، روزنامه الرایه قطر در گزارش امروز خود به شرایط تیم العربی پرداخت که به تازگی با حضور مهدی ترابی و مهرداد محمدی دو بازیکن ایرانی خود به فینال جام حذفی قطر راه پیدا نموده و در صورت قهرمانی در این رقابت ها سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب می نماید.

میزان مصدومیت ترابی امروز تعیین می گردد، غیبت مجدد در تیم ملی؟

در بخشی از گزارش این روزنامه در خصوص مصدومیت مهدی ترابی آمده است: مهدی ترابی امروز تحت معاینه پزشکی قرار می گیرد تا میزان آسیب دیدگی وی در آخرین بازی برگزار شده مقابل المرخیه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی معین گردد. معاینه اولیه بازیکن، کشیدگی عضله پای او را تأیید می نماید و آزمایش هایی که وی امروز انجام می دهد مدت زمان مورد احتیاج برای درمان او را معین خواهد نمود.

العربیه امیدوار است غیبت ترابی به خاطر مصدومیت در مسابقات کم باشد به خصوص اینکه او یکی از عناصر اصلی العربی است و تیم در مسابقات آینده به او احتیاج دارد. چرا که وی از نظر تهاجمی در کنار هموطن خود مهرداد محمدی وزن زیادی به تیم می دهد.

مصدومیت این بازیکن باعث ناراحتی و نگرانی طرفداران العربی شده است اما پیروزی این تیم مقابل المرخیه باعث شده که این ناراحتی از بین برود و در حال حاضر همه منتظر معین شدن دوره غیبت این بازیکن هستند.

به گزارش وبلاگ نیازمندی، مهدی ترابی در اردوی قبلی تیم ملی ایران در ملاقات با ازبکستان به خاطر شرایط قرنطینه قطر، غیبت داشت. تیم ایران که در این ماه باید با تیم ملی بوسنی بازی کند، احتمالاً ترابی را این بار به خاطر مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "میزان مصدومیت ترابی امروز تعیین می گردد، غیبت مجدد در تیم ملی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان مصدومیت ترابی امروز تعیین می گردد، غیبت مجدد در تیم ملی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید