رهبر کره شمالی دچار مرگ مغزی شده است؟

به گزارش وبلاگ نیازمندی، غیبت رهبر کره شمالی در چند مراسم رسمی اخیر این کشور مانند جشن فراوری پدربزرگ وی و جدیدترین آزمایش تسلیحات این کشور شایعات را در خصوص سلامت کیم جونگ اون افزایش داده است.

رهبر کره شمالی دچار مرگ مغزی شده است؟

به گزارش وبلاگ نیازمندی، رهبر کره شمالی حدود 10 روز است که در انظار عمومی دیده نشده است همین امر موجب بالا دریافت برآورد ها و شایعات درباره سلامت وی شد. از آنجا که هنوز به صورت رسمی موضعی درمورد گزارش ها درباره سلامت کیم جونگ اون اعلام نشده، اوضاع این کشور بیش از پیش مشکوک به نظر می رسد.

از سوی دیگر روزنامه لوموند چاپ فرانسه امروز نوشت که روز گذشته، روزنامه ان کی، رسانه انگلیسی زبان مستقر در کره جنوبی،به نقل از منبعی در کره شمالی گزارش داده که کیم جونگ اون 12آوریل در بیمارستانی در ایالت هیانگسان ، در شمال پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی تحت جراحی قلب قرار گرفته است. بر اساس این گزارش رهبر کره شمالی اکنون در ساختمانی که برای ارایه خدمات پزشکی به خانواده سلطنتی ساخته شده، بستری است. این منبع در کره شمالی مدعی شده که کیم جونگ اون در پی این جراحی حالا دچار مرگ مغزی شده است.

سرویس های اطلاعاتی آمریکا هم در حال آنالیز شرایط سلامتی کیم جونگ اون هستند و او را زیر نظر دارند. چنانکه شبکه سی ان ان هم این امر را تایید کرد. یک مقام آمریکایی به این شبکه گفته اینکه نگرانی هایی در این کشور درباره سلامت کیم جونگ اون وجود دارد معتبر است، اما ارزیابی شدت بیماری وی بسیار سخت است. شبکه سی ان ان، آمریکا همچنین ضمن تایید عمل جراحی کیم جونگ اون، مدعی شد که رهبر کره شمالی پس از انجام عمل جراحی در خطر جدی قرار گرفته است.

در این میان سیگار کشیدن رهبر کره شمالی هم مورد توجه بسیاری از کارشناسان قرار گرفته و می گویند شاید این عادت در بیماری قلبی اون موثر بوده است.

  • بیشتر بخوانید:

خواهر اون رهبر بعدی کره شمالی می گردد؟ | واکنش کاخ سفید

واکنش یک مقام کره جنوبی به خبر وخامت حال رهبر کره شمالی

حال جسمانی رهبر کره شمالی در شرایط خطرناکی است

منبع: همشهری آنلاین

به "رهبر کره شمالی دچار مرگ مغزی شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر کره شمالی دچار مرگ مغزی شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید